U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 22 lipca 2024

Hot old girls

 Ten upał... Cholernie źle na mnie działa. Mam swój wewnętrzny gorąc i każda dodatkowa dodatnia temperatura na zewnątrz, powoduje przepalanie mojego systemu 🥵 Starzejące baby tak mają 🤪 Hot old girls 🔥

 Dowodem na to, że system się przegrzał, jest ta sukienka. W kolorze, którego nie cierpię. Pomarańczowa. Do tego z wielkim nadrukiem. Szaleństwo. Upał. Klimakterium. Na jej plus działają kieszenie i że (jak niektóre panie mówią) oddycha.

  Kolaż. Słowobraz. Wyklejanka. 
 fot. Sivka 

22 komentarze:

  1. Lato zwykle powoduje, ze ubieramy kolory i nadruki ktorych zwykle bysmy nie zalozyli. Zatem nie ma tu zadnej nieprawidlowosci ;-) Odnosnie menopauzy to sama boje sie jak to bedzie ze mna za pare lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest nieprawidłowość, bo ja nie lubię takich i w takie się nie ubieram 😉

      Usuń
  2. Nigdy mi nie było po drodze z upałami, zdycham latem od zawsze, choć w wieku późno-średnim znalazłem sobie pociechę w postaci wiśni.
    Innego usprawiedliwienia dla lata nie znajduję ;-)
    Trzymaj się!
    Żegnam chłodno i ozięble! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a ja nigdy na upały nie narzekałam (bo w ogóle nie lubię narzekactwa). Ale mój upał mnie wykańcza ;)
      Odwzajemniam :)))

      Usuń
  3. Lubię lato, nawet mi nie przeszkadza wilgotna skóra, ale od kilku lat z powodu tarczycy mam z tym problem, który zamienia moje życie w koszmar więc Cię rozumiem. Natomiast w tej nielubianej sukience naprawdę mi się podobasz, zwłaszcza na tle dojrzałego zboża całość jest świetna po prostu kwintesencja lata. Kolaż wymowny a w warstwie wizualnej nadzwyczajny. Wzorem mojego przedmówcy pozdrawiam lodowato lecz nie mniej serdecznie 💙☁️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dzisiaj stwierdziła jedna pani z którą o tym gadałam - póki się tego nie doświadczy, to nie można sobie wyobrazić jakie to okropne. Lubię fason i przewiewność tej sukienki, dlatego w sumie ją kupiłam. Ale ta kolorystyka - wiedziałam, że mnie będzie denerwować. I denerwuje ;)
      Lodowato odwzajemniam ;)))

      Usuń
  4. Jakoś mi się ta kreacja nie widzi... to chyba nie Twój styl.
    Menopauzę dla się przeżyć. Dasz radę, bo nie masz innego wyjścia :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mnie też się nie widzi, chyba ją przefarbuję.
      Pewnie, że dam radę. Gorzej z tymi, którzy mnie muszą znosić ;)))

      Usuń
  5. Lubię w lecie kolory jaskrawe i kolorowe, w mojej szafie jest kilka rzeczy pomarańczowych. Ale powiem Ci, że bardzo też lubię widok złotych łanów zbóż, zwłaszcza na tle niebieskiego nieba :) Uważam ren widok za jeden z najpiękniejszych dla oka :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dusza wieśniary kocha łany zbóż. Zgadzam się, to jeden z najpiękniejszych widoków 🌾✌️👌👍

      Usuń
  6. A mi się szalenie podobasz w tej stylówce. Jest świetna, wakacyjna, lniana(?) i z kieszeniami. Zaraz mi się przypomniała piosenka: "Babę Zesłał Bóg" wykonana przez Renatę Przemyk.
    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To udawany len. Wygląda podobnie, w składzie ma go pewnie niewiele. Ale działa 😉🌞
      Uwielbiałam ten kawałek i w ogóle Przemyk, od czasów Ya Hozny 🔥

      Usuń
  7. Uwielbiam Twoje wpisy, jesteś tak bardzo sobą, uwielbiam takich ludzi. Autentycznych!
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dowaliłaś sobie do upałów kolorem sukienki! Ale podobnie jak Kasia lubię do Ciebie zaglądać, bo jesteś sobą :) Choć oczywiście sukienka z kolorem zboża bardzo dobrze harmonizuje :) Życzę trochę chłodniejszej atmosfery ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Ale nie było wyboru, tylko ta jedna o takim fasonie. Myślę, że ją przefarbuję kiedyś 🤔 Cieszę się, że zaglądacie i komentujecie. Większość zaglądających się nie odzywa 😉
      A chłodniej już jest ✌️

      Usuń
  9. No i jak ja mam Cię nie kochać Sivko.
    Jak zawsze w punkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kochaj mnie jak wariat, kochaj mnie jak świr" ;) https://www.youtube.com/watch?v=UZ4xfIWFbyw

      Usuń