U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 24 sierpnia 2024

Rustic kurde bele

 Rustic - biały hand made top z rustykalnej Drops Bomull-Lin (bawełna i len). Bezszwowo na drutach. Wymyśliłam, zrobiłam. W ałtficie z przaśną lnianą spódnicą, którą przezywam workiem na ziemniaki. I kurde bele ;) 

Kurde, bele:
 

38 komentarzy:

  1. Kurde bele taki worek na ziemniaki to się ekstra prezentuje <3 i podziwiam wykonanie topu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już był odłożony do wora z ciuchami do pozbycia 😉 Dziękuję 😘

      Usuń
  2. Top widzę jako młodszego brata Miętusa. Całość super podobnie jak tło 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na tak! Jestem na tak! Super wyglądasz w tym ałficie. To bardzo ładne połączenie. Poza tym uwielbiam te słomiane szpulki i góry w tle. 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK mi miło ☺️
      Góry to dużo za dużo powiedziana. To nasz jurajski krajobraz 😉

      Usuń
    2. No to widzisz, żyję teraz na takiej równinie, że każdym pagórkiem się zachwycam. 😉
      Na nowo również zauroczona jestem lnem i zaopatrzyłam w takie komplety (bluzka + kuloty) do pracy w kolorze brązowym, beżowym i lawendowym. Jeden mam taki wakacyjny w liście z długimi szerokimi spodniami i croptopem. Można je pomieszać i w sumie chodzę w nich na okrągło.
      Ten kolor Twojej spódnicy jest bardzo ładny. Korzystasz z jakiś wzorów jak szydełkujesz, czy to tak z głowy?
      Ciekawe co będzie modne na jesień/zimę?

      Usuń
    3. To nie jest szydełkiem, tylko na drutach. I zawsze zaznaczam, że projekty są moje, autorskie. W sensie formy, kształtu, całości. Wymyślam i robię 🙂 W treści są powszechnie znane wzory, których się naumiałam na długiej drodze mojej dziewiarskiej pasji, które wykorzystuję jak mi wena podpowie. Co będzie modne, kompletnie mnie nie obchodzi. Kieruję się swoją potrzebą i gustem, nie tym co narzucają jacyś tam spece od mody 😌

      Usuń
  4. Te bele, kurde, są bardzo fotogeniczne! Potwierdzasz tezę, że są kobiety, które nawet w worku po ziemniakach wyglądają bardzo dobrze.
    Top uroczy.
    Poczucie humoru i zabawa słowem jak zawsze mnie zachwyca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, są 😉 Dziękuję Ci bardzo za taki miły komentarz 😘

      Usuń
  5. Bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie z upalnej Dąbrowy Tarnowskiej i życzę wspaniałej niedzieli!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, znam Dąbrowę Tarnowską. Ktoś stamtąd był nawet na moim ślubie, dziwnym zrządzeniem losu 😉

      Usuń
  6. Wpisujesz się idealnie w krajobraz w tym lnianym autficie, kurde bele👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny top! Wspaniale wygląda z tą spódnicą!
    Krajobraz cudny, taki sielankowy<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham len i nie pojmuję, jak to się stało, że z lnianej potęgi Polska zeszła na szmaty :-(
    Pięknie Ci w tym ałtficie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zawsze jakiś len się znajdzie. Dla chcącego nic trudnego ✌️😉 Dziękuję 😘

      Usuń
  9. Kurde bele dosłownie i w przenośni! Sielsko, anielsko, wiejsko... czego chcieć więcej?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego. Wiejsko wystarczy za wszystko ✌️😉

      Usuń

  10. Great, I love the natural colors of your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! Top robi wrażenie, a tło wszystko dopełnia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite są te Twoje stylówki! Piękny jest ten biały hand made by Sivka. :) A bele - tak - mnóstwo ich widziałam w drodze powrotnej znad morza... Idzie, kurde, jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste, z serca 😉 Dziękuję 😘 Niech idzie, kurde. Ja ją uwielbiam 😍

      Usuń
  13. Wspaniały top! W zestawieniu ze spódnicą wygląda idealnie.
    A bele są bardzo artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘
      Są i pozują cierpliwie do fot 😉

      Usuń
  14. Kurde, Twoje stylówki zawsze są świetne i te bele są bardzo fotogeniczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ałtfit piękny, wspaniale współgra z tłem. W belach tkwi potencjał:) Są bardzo malownicze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam len, zwłaszcza takie wory - na upały są najlepsze. Twój zestaw jest świetny, cała sesja rewelacja... kurde bele:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna przepiękna Ty, absolutnie przepięknej sesji 🤩!!! No... kocham te sielskie klimaty 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko chciałam swój handmajd zaprezentować :D

      Usuń