U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 24 sierpnia 2019

Menopauza

 
 Sivuś, coś ty taka zła? - spytał sivkowy mąż. To nie ja! To menopauza! Albo kurwica! Nieodpowiednie skreślić!

 Pomysłem na dwie sukienki zainspirowała mnie Basia-Barbarossa z tego bloga. Uważam, że jest świetny, ekonomiczny i kreatywny. Nie trzeba co rusz nabywać nowych kiecek, żeby stwarzać nowe kreacje 😉 W tym jest rzeczy sedno... Ja wykorzystałam ciuch, w który ledwo się już dopinam, a w którym kiedyś wyglądałam tak: klik. Albo tak: klik. Sukienka pod spodem, przezywana przez mię maxipodkoszulem, była rok temu tu: klik. Razem wyglądają tak. Tak sobie:


Muza (i teksty). Udostępniałam na facebooku. Nikomu się nie spodobało 😀

 

39 komentarzy:

  1. i love the styling..so chic..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie na swój sposób jesteś ikoną blogosfery
    intrygująca i ciuchowo i podrózowo i tekstowo
    nie ma banału u CIebie

    pozdrawiam Anna Tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty coś napiszesz 😘❤ Mam zaufanie do Twoich opinii, wiem że są szczere. Tym bardziej dziękuję, Anno Tym 😉 Bardzo. Co do tego, jaka tu jestem, na tym blogu (a tym bardzie w ogóle), to wiem, że niektóre osoby zdzierżyć mnie nie mogą 😄 Uściskuję ✌❤

      Usuń
  3. Świetny miałaś pomysł z tą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chyba faktycznie, ma coś w sobie 😉🙂😘

      Usuń
  4. Miło mi, że zwykła szafiarka, może być dla kogoś inspiracją, a już dla Ciebie - to dla mnie mega komplement :) i wyróżnienie :).
    Rewelacyjny zestaw, twarzowa fryzura i świetne tło oraz zdjęcia.
    A muza trochę jak na obecny mój stan ducha za ciężka, ale ma to coś...
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja to kto, jak nie szafiarka 😉 Basiu, mało kiedy mam myśl w głowie, żeby zrobić coś, jak ktoś inny. W każdej dziedzinie. Ale te dwie sukienki ryły mi banię. Musiałam. Dziękuję za inspirację. I w ogóle ❤❤❤ Co do muzy - ona się tylko wydaje ciężka. Ma dobry przekaz. Wiem, że mój gust także muzyczny, nie trafia często do innych. Ale też MUSIAŁAM 😉😘

      Usuń
  5. Sukienki razem połączone wyglądają super:))też mi się u Basi to podoba:)))wyglądasz bardzo ładnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, to super opcja. Dziękuję serdecznie 😘❤

      Usuń
  6. Przepięknie wyglądasz, a ten blask i światło od słońca dodaje jeszcze uroku i wszechobecnej radości... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘🙂❤ Słońce było nieco oślepiające 😉

      Usuń
  7. Po tytule sądząc, myślałam że Twoi panowie wyjechali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to fajnie wygląda, jeszcze do tego rasowa fryzura :)) No jestem pod wrażeniem :)) Dużym :)))
    No i muszę się trochę wziąć za siebie i skończyć z tym kupowaniem, bo ostatnio trochę się rozszalałam. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ To jedna z moich dwóch codziennych, wygodnych latem fryzur 😉 No, a ja na palcach jednej ręki mogę policzyć, co kupiłam z ciuchów w przeciągu trzech ostatnich miesięcy. Bo ani do tego głowy, ani okazji, a jak już bywam w sklepach, to nic mi się nie podoba. Ale w sumie, zawsze tak miałam. Cud, że mam jakiekolwiek ciuchy 😃😆😁

      Usuń
  9. Jaka tam menopauza?!! To już raczej kurwica ;P!!! A jak widzę na załączonych obrazkach, sukienka nie dopina się w biuście... to zasadniczo całkiem spoko ;P!!!
    Buziaki Sivka, jesteś moją guru :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, w moim wieku, to ten proces już się zaczyna 😉 Jestem na to gotowa. Gorzej z kurwicą, ta mogłaby mi już dać spokój 😃😀
      Ha ha, to prawda, poszło w cycki ☺😊✌ Wiesz, że ja Ciebie też ❤❤❤

      Usuń
  10. To zaleta sukienek na guziki, też taką mam i podobnie noszę:-D
    Super wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zaleta. Aż żal, że mam tylko jedną. No chyba, że o czymś zapomniałam... muszę pobuszować w czeluściach szafy... 😉🤔 Dzięki 😊😘

      Usuń
  11. Niezły patent :-)Zwłaszcza, że w szafie zawsze się znajdzie coś ciasnawego"-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej tego ciasnawego u mnie 😁😆😄

      Usuń
  12. WOW !!! No rewalka że, pomysł zaczerpnąć o starzej koleżanki. Super !!! A jednak można zainspirować się różnymi stylami, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. MNie chłop nawet kwiaty z tej okazji kupił... Kurwicy znaczy:D:D:D
    A Ty wyglądasz jak Ninja! Więc lepiej nich Ci nikt nie podpadnie:)))
    A poważnie, to ekstra nakładkowy zestaw! Ja tak kiedyś spódnice zakładałam jedną na drugą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja to raczej na ułaagodzenie preferuję dostać wino ;))) Ninja - może być, to się bardzo zgadza, jestem mega groźna na wkurwie :D A dwie spódnice też zakładałam, ale teraz mam za dużą dupę i czułabym się jak wieeeeelka kopa siana :DDD

      Usuń
  14. Bardzo inspirujący wpis. Ciekawie i z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie to razem wygląda!Super kiecki solo i w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie i kreatywnie. Dwie koszule to już nosiłam, ale dwóch kiecek to chyba nie, choć może nie pamiętam, bo już skleroza może mnie dopadać wiekowo. Fajne tło fotek, a co menopauzy, to jest przereklamowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi się przypomniało, że miałam kiedyś znajomego ziomka, który zakładał dwie pary spodni! Krótsze na długie. Mega mi się to podobało (w ogóle jak cały ten znajomy wtedy 😀☺).

      Usuń
  17. Menopauza to straszne zło. Ostatnio czytałam o bardzo prostym sposobie na menopauzę, a dokładnie o małym urządzeniu, który ma pomóc nam kobietom uporać się z menopauzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Menopauza dotyka każdą kobietę, dlatego musimy jakoś sobie z nią radzić. Dla mnie naturalne leczenie menopauzy jest podstawą, a co ważniejsze takie metody są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń