U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 30 kwietnia 2020

Prawiesarenki

 Żona: A co mamy dla siebie z okazji rocznicy? Mąż: Siebie. Rocznica ślubu. Mamy taką małżeńską tradycję, że co roku z tejże okazji, przyjeżdżamy w okolice, gdzie się odbył. I wspominamy tamten dzień, tamto wydarzenie. A pamiętasz tu. A pamiętasz to. A pamiętasz tego. Poza rocznicowymi okazjami, też tu zaglądamy, często. Tak więc po raz stoczterdziestydziewiąty Dolina Prądnika, Ojców, Grodzisko, słoń, Kaplica Na Wodzie. I prawiesarenki...

 W skład ałtfitu rocznicowego wchodzą trzy handmajdy by Sivka: sweTwór klik, siatka klik i naszyjnik (z pozostałości sznurkowych po siatce). I portasy, które odważyłam się kupić przez internet i oczywiście nie trafiłam z rozmiarem (ale mam fajną panią krawcową, która uporała się z tym co trzeba). I stare martensy, które im bardziej schodzone, tym lepsze.

  Słoń w Grodzisku:
 Kaplica Na Wodzie: 
 I prawiesarenki: 
   

23 komentarze:

  1. W tym roku, przez to całe wirusowe zamieszanie, o naszej rocznicy ślubu przypomnieliśmy sobie dwa tygodnie później. Życie.
    Bardzo mi nie podoba wasza rocznicowa tradycja.
    Dzisiejszy zestaw jak dla mnie bomba. Zwłaszcza spodnie. super wygodne i dobrze w nich wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. MOC GRATULACJI DLA WAS :) Wszystkiego dobrego na dziś, jutro, pojutrze i za 100 lat!!!
    Później napiszę dłuższy komentarz. Za chwilę zaczynam lekcje online i tak ciurkiem do 14.30. z małymi przerwami.:)
    Już się dzieciaki "dobijają" do mnie na skype :)
    BUZIAKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw gratulacje! Niech Wam się szczęści na wspólnej drodze!
    Potem zachwyt nad okolicznosciami przyrody i architektury!
    A jeszcze potem: fajny strój! Kolor gaci do czerni rewelka!
    I na koniec: Fajna miejscówka!
    I już zupełnie na finisz: Cześć, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wielu kolejnych szczęśliwych lat!
    Prawiesarenki urocze :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejscówka cudna, gratuluje rocznicy i zycze wszystkiego dobrego w kolejnych latach :-)
    Zabójcze spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego dla was! :) ja uwielbiam takie wspominki i tez lubie wracać do miejsc w których było dla mnie cos ważnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz reszta...
    Twój zestaw idealnie pasi do klimatu zdjęć.:)
    To pięknie, że w taki sposób celebrujecie rocznicę. My przeważnie jesteśmy gdzieś daleko od domu ( bo nasza wypada w sierpniu). Ale za to staramy się celebrować datę naszego poznania. Oj powstałoby niezłe romansidło, gdybym to wszystko opisała:)
    A wracając do Twoich zdjęć, Jura w każdym miejscu jest urokliwa. Kaplica perełeczka. Nawet sarenki, chociaż prawie...
    Jeszcze raz NIECH WAS SZCZĘŚCIE NIE OMIJA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i najserdeczniejsze życzenia wielu pięknych wspólnych lat!
    Portasy szalone, cudny kolor! Świątynka mnie zauroczyła, nie wiedziałam, że mamy w Polsce takie cudeńko :). Prawiesarenki natomiast nieco mnie zatrwożyły - w kontekście pożarów nad Biebrzą i nie tylko tam... Mam nadzieję, że w lasach i na łąkach będziemy wciąż widywać mnóstwo prawdziwych sarenek, a te "niby" pozostaną tylko zabawnym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brylantowych godów...z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne masz te portasy :)) Mam podobne, tylko czarne, ale jeszcze nie zdążyłam ich założyć, choć już ze dwa miesiące w szafie.
    Wy w tej kaplicy braliscie ślub? Cudowna jest, klimatyczna. Ale było romantycznie 😄
    Wszystkiego dobrego, zdrówka najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam się do życzeń: wielu kolejnych szczęśliwych rocznic💐💐💐 Troszkę zazdroszczę, bo ja obchodzę czterorocznice🤭

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała tradycja rocznicowa:)))ślicznie wyglądasz a spodnie super:)))Pozdrawiam serdecznie i wiele pięknych rocznic życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne okolice, jest co wspominać...stylówka całkowicie Twoja, fajne portki...gratuluje rocznicy, dużo szczęścia Wam życzę ...też miałam 26.04. 45 lat minęło, przez tego "w koronie" spokojnie było, domowo, we dwoje...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, okolic nie znam, nie byłam tam nigdy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm it appears like your blog ate my first comment (it
    was super long) so I guess I'll just sum it
    up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying
    your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to everything.
    Do you have any tips and hints for beginner blog writers?
    I'd definitely appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego i wielu wspólnych, a jednocześnie dobrych lat dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh amazing photos darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh so great style and photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh great photos and style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Such A Beautiful Location And Love The Deer

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki wszystkim za komentarze. I życzenia 😘✌️❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. My dziś rocznicujemy po raz 9-ty. Puki co ja od rana do południa w pracy, a Misiek warta z dziewczynkami, a teraz na abarot. Wróci wieczorem to winko pyknie 😁!!! Ale w sobotę wycieczka obowiązkowa... pewnie w chaszcze jakieś 😂!!!
    Mieliście ślub w pięknych okolicznościach przyrody 😍!!!

    OdpowiedzUsuń