U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 7 stycznia 2024

Broszę bardzo

 Niby zima. A na mnie usiadł motyl... Motyl jest broszką. Broszą, bo duża. Broszę bardzo. 

Zajrzałam na Ninatekę, a tam też Motyle. Film Janusza Nasfetera z 1972r klik. Obejrzałam i odleciałam. W czasie. Do lat dzieciństwa. Nie tęsknię, nie chciałabym znów tam i wtedy się znaleźć. Nie byłam szczęśliwym dzieckiem ani nastolatką. Nie ma co mitologizować tak zwanych tamtych czasów. Zresztą, w filmowej twórczości tego reżysera doskonale widać, jak ciężko jest na tym etapie życia. Polecam obejrzeć ten i inne jego filmy. Na Ninatece legalnie za darmo. To nie jest post sponsorowany, z serca Wam radzę 🩶 
 
 A muzycznie Nina... Nina Hagen 🩶

     

24 komentarze:

  1. Bo to zimowy motyl jest. Film widziałam, ale jak był świeżynką i niewiele pamiętam, chyba trzeba sobie to i owo odświeżyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie odleci, kiedy zima się skończy 😉🦋

      Usuń
  2. Jak mi się ten nawał roboty przewali, to na pewno obejrzę, dzięki za polecenie!
    Świetna broszka i stylówka! Wyglądasz super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ten i inne. Jest wzrusz.
      Dzięki bardzo 🩶🩶🩶

      Usuń
  3. Piękny zimowy motyl:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarości, broszę ja Ciebie, odpowiednie dla Sivki😎 Brosza piękna! A film oglądałam i też polecam. 👍😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna broszka na szarej koszuli w której Tobie ładnie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taką w głowie od dawna, ale nie było kiedy poszukać. Ale w końcu się zdarzyło 🩶

      Usuń
  6. Motyl zimowy, nie kolorowy. Doskonale pasuje do szarej koszuli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś te kolory działają mi na nerwy 😉🩶

      Usuń
  7. Lubię oglądać broszki. Jakoś nie mam zwyczaju ich nosić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o czymś takim biżuteryjnym rzadko pamiętam. Ale przyleciał motyl... :)

      Usuń
  8. No masz to znaczy, że nie jestem jedyną w temacie "dzieciństwo bywało różne";) Broszki lubię i mam ich sporą kolekcję . Super motyl zima mu nie straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to traumatyczny okres, straszliwie byłam tam wtedy wewnętrznie pogubiona, samotna i wystraszona. A jeszcze musiałam się z tym kryć 😟

      Usuń
  9. Całość w ulubionej tonacji kolorystycznej. Szarości 🩶 biel 🤍i czerń🖤.
    Brosza-motyl przepiękna. Też lubię i czasami noszę.
    Filmy Nesfetera warte obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej, co by nie gadali o kolorach, lubię szarzyznę 🦾🩶🖤😉

      Usuń
  10. Lubię broszki. Mam kilka w swojej kolekcji. Między innymi srebrno - bursztynową różę i także srebrną czarownicę na miotle. Wydaje mi się, że broszki ożywiają strój. Twòj motyl jest piękny. Ależ Ty jesteś zahartowana dziewczyna! Pozdrawiam, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być piękne te Twoje broszki. Zwłaszcza czarownica na miotle(utożsamiłabym się ) ;)
      No, jestem - 14 zim szafiarstwa :)))

      Usuń
  11. Motyl z wyglądu taki trochę zmarznięty, świetnie komponuje się z prostym w formie i kolorze odzieniem. Lubię broszki, ale jakiś czas temu za sprawą pewnej pani Beaty S. jakoś tak zaprzestałam ich noszenia... czas je wyjąć z szuflady. Dzięki za polecenie filmu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tym mnie ujął, że nie kolorowy 🩶
      Trzeba odczarować to bardzo złe skojarzenie z ową panią 😉

      Usuń