U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 23 grudnia 2023

Na plastyce

 W podstawówce na plastyce koleżanka z klasy poskarżyła na mnie pani, że narysowałam choinkę od linijki 🌲 To nie była prawda. Ja po prostu umiałam w proste linie. I dalej umiem. I dalej miewam takie koleżanki. Są osoby, które nie mogą nam darować, że coś potrafimy. 

 Owa choinkowo-plastyczna historyjka przypomniała mi się, kiedy ubierałam choinkę. I w związku z tym, że zrobiłam zielonego sTwora, w którym sama wyglądam jak choinka 🌲 Powstał z włóczek z odzysku po sprutych trzech rzeczach. Znalazłam na końcu szafy i stwierdziłam, że skoro nawet o nich nie pamiętałam, to zasługują jedynie na sprucie i przeróbkę. Zielony sTwór jest wielki, z nitek o różnych grubościach. Ma sprucia, dziurki, melanż, wrobienia i nawet rząd bąbli się załapał. Wystarczyło też na trójnitkową, melanżową, z trzech różnych zieloności czapę, którą można zakładać dwustronnie.

     Melanżowa czapa:
 
   Choinki z choinki:
I nasza choinka, biała, w tym roku ubrana na zielono:
 
 
 
  

38 komentarzy:

  1. Faktycznie choinkowy sweter, a czapka jak czubek na drzewku:-)
    Ślicznie i dowcipnie.
    Nigdy nie miałam problemu z tym, by powiedzieć komuś, że ładnie wygląda czy pochwalić talent.
    Inne fotki przywołują świąteczny klimat, więc udanych świąt Ci życzę i wielu pięknych swetrów w kolejnym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czapka czubek. Zauważyłam już na zdjęciach 😁
      Wiem✌️
      Wzajemnie 🎄 Szczodrych Godów⭐☀️🙂

      Usuń
  2. Urocze zdjęcia na każdym z nich sa kolory zielone 😍 Gdybym to ja tak mogła, znaleźć coś spruć i zrobić. Z pruciem nie mam problemu, gorzej ze zrobieniem. Dlatego zawsze podziwiam Cię za twoje umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł zielony 😉
      O, to byśmy się zgrały. Bo dla mnie prucie to zgroza 🙃

      Usuń
  3. Świetny choinkowy sweter!
    Podziwiam takie łączenia włóczek różnej grubości i faktur. Patrząc na Twoje dzieła wydaje mi się to takie proste, a jak sama się biorę za druty- to dopiero zaczynają się schody!
    Zainspirowałaś mnie swoją chustą, odszukałam wzór i dziergam...

    Na początku grudnia, gdy spadł śnieg i temperatura również sporo poniżej zera zobaczyłam ,że kobietki założyły swoje szydełkowe chusty. Poszłam w ich ślady. Ledwo założyłam jedną i wyszłam z domu spotkałam znajomą- " Ale się obaduchałaś, jak na trzaskający mróz!"
    Następnego dnia założyłam kolorowy szalik, również ręcznie robiony i na mieście spotkałam tą samą znajomą i usłyszałam tekst jak wyżej.

    Dekoracje świąteczne- piękne.
    Wesołych Świąt, Zdrowych, Pogodnych, Radosnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🌲💚
      Bo to jest proste. I wzmaga kreatywność 😉
      Szczodrych Godów dla Ciebie 🎄☀️⭐

      Usuń
  4. Zgadza się.. Są tacy co zazdroszczą innym wszystkiego, nawet talentów...

    A Twa choinka zielona-swetrowa plus czapa na czubie, bardzo mi się podoba!
    Lubię taki odcień zieleni:))

    Biała, domowa bardzo zimowa z zieloną nadzieją:))

    Tu Tara:D z kompa piszę i nie mogę się zalogować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mendy takie to są 😁
      Odcień taki, bo są trzy zielenie razem wzięte, w różnych kombinacjach 💚💚💚

      Usuń
  5. Ja z liniami prostymi dawałam radę, ale najbardziej lubię linie faliste i kształty zaokrąglone, więc wyspecjalizowałam się w rysowaniu idealnego koła dowolnej wielkości - bez użycia narzędzi :). Ale jakoś nikt na mnie nie naskarżył w tej kwestii, może miałam niezawistne koleżanki ;).
    Sweter superaśny, od pewnego czasu uwielbiam zielenie :). Ale też nie potrafię łączyć różnych grubości włóczki (może to kwestia odwagi i determinacji?), próbowałam ze trzy razy, w połowie prułam, bo jakoś to nie wyglądało. A różnych resztek i starych swetrów do przeróbki trochę zalega, może jeszcze poeksperymentuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło też umiem 😊☺️
      Tak, w takim łączeniu trzeba determinacji. Bo nie od razu wygląda to tak idealnie jak sobie człowiek wyobraził. Ale praktyka czyni mistrza 😁✌️

      Usuń
  6. Sweter w typie choinki :) udał się, widzę, że masz fazę na zielone, fajne fotki, klimatyczne. Wszystkiego najlepszego, zdrowych, radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie faza. Po prostu taki zrobiłam zielony post 💚
      Szczodrych Godów ⭐☀️🎄

      Usuń
  7. Śliczny jest ten sweter. Masz ogromny talent. Przychodzę tu do Ciebie z przyjemnością i zawsze podziwiam.
    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za dobre słowo. Zawsze doceniam 💚💚💚
      Szczodrych Godów 🎄☀️⭐

      Usuń
  8. Podoba mi się choinkowy sTwór :) Dobrych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe 💚
      Szczodrych Godów ⭐☀️💫🌲🎄

      Usuń
  9. Sweter jest cudowny! Trochę wygląda jak choinka i ma takie piękne odcienie zieleni. Cudowny na ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💚 Miałam poprzypinać na nim bombki, ale lenistwo wzięło górę 😉🎄

      Usuń
  10. Piękny sweter i piękne ozdoby świąteczne. Dużo radości z okazji tych świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💚 Wzajemności. Szczodrych Godów ⭐☀️🎄

      Usuń
  11. Ależ piękny sweter! Czapka również bardzo mi się podoba<3
    Takich toksycznych osób, co wszystkiego zazdroszczą, od roku unikam jak ognia (nawet jak to jest bliska rodzina) i lepiej mi z tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💚
      To najlepsze rozwiązanie, praktykuję od lat. Rodzina potrafi najgorzej.

      Usuń
  12. Hej, zdolna kobietko, sweter vel sTwór jest po prostu cudny, zwłaszcza, że mam ostatnio fazę na zielenie. Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter wspaniały w tych zielonościach. Wzorki różne sprawiają że robótka jest nienudna. Pozdrawiam jeszcze świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💚 Praca nad taką też się nie nudzi. Nie tylko rączki, ale i główka cały czas musi pracować 😉

      Usuń
  14. Fajne połączenie odcieni zieleni i różnych faktur. Wtapiesz się naturalnie w krajobraz;-)
    Super klimatyczne zdjęcia świątecznych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy w jednym dały nowy, lepszy, fajny efekt. Nieco szalony, ale... kto nam zabroni 😁😉
      Potrzebowałam tej klimatyczności w swojej przestrzeni jakoś bardziej ☀️⭐💚🎄

      Usuń
  15. Najprześliczniejszy sweter świata! Naszałbym :-D jest obłędny! Wyglądasz szałowo! (A jak Ci się kiedyś znudzi, to wiesz, przygarnę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś w tym jest- niekiedy ludzie zazdroszczą nam pewnych umiejętności, zamiast demonstrować swoje ( bo jakby nie było każdy jakieś tam posiada). Stwór sweterkowo- choinkowy cudny i unikatowy. I te jego kolorki - mnie kupił od stóp do głów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie jestem za. Każdy ma jakiegoś skilla ;)
      Dziękuję bardzo za dobre słowo <3

      Usuń
  17. Sweterek przepiękny... zakochuję się we wszystkim co zielone 💚!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💚 Bo to piękna barwa, prosto z lasu 🌲

      Usuń
  18. Święta dawno minęły, niektóre choinki już rozebrane, wyrzucone, schowane...
    Twój niesamowity, zielony sTwór, pełen różnych faktur i wzorów (niezmiennie podziwiam pomysł i wykonanie!) zostanie na wiele dłużej 💚🌲
    A "zazdraszczacze" niestety zawsze się trafią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę swoją demontować za chwilkę. Ale co się nią nacieszyłam, to moje 😉🎄 Dzięki wielkie! Jakoś tak mi się zrobił... 💚

      Usuń