U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 17 grudnia 2023

O co tyle hałasu

 Spędziłam trochę czasu zaplątana w boucle, to fakt. Zrobiłam boucle sukienkę. Milusią i mięciusią. I workowatą, bo takie lubię. Bezszwowo na drutach. Od góry, na okrągłym karczku. Na czarno. Z Drops Alpaca Boucle. Do sukienki - czarna czapka z dwóch nitek boucle plus jednej grubej wełnianej z odzysku. Rękodzielny boucle ałtfit dopełnia szydełkowa chusta z wełnianych resztek. Czekała półtora roku na swoje blogowe wyjście i zaprezentowanie w internetach. Gdyby była człowiekiem, można by jej pogratulować cierpliwości. Zróbcie dla niej hałas 🖤
   

   

32 komentarze:

  1. Milusia, miękusia i prawdopodobnie jeszcze cieplusia to wszystko sprawia, że jest przyjemna w noszeniu. Dodam jeszcze, ze jest piękna.
    Miłej, slonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Zima w niej w ogóle nie jest dotkliwa 😉 Dziękuję pięknie 🖤

      Usuń
  2. Piękna ta chusta i cała stylówka bardzo fajna<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Rewelacja. Sukienka super i ta chusta jest jej idealnym dopełnieniem.
    Widziałam na ulicy ten wzór chusty i czerwony kolor w niej. Ale w Twojej kolory są tak dobrane i tak to wygląda, że tamta przy Twojej wstydziłaby się zaprezentować!
    Pozdrawiam serdecznie. Dużo spokoju w okresie przedświątecznym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo bardzo ❤️🖤 Faktycznie było tak, że kolory to były jakieś tam resztki. Grunt, to dobrze je poskładać 😉

      Usuń
  4. Wierzę na słowo, ze milusia, chusta świetnie pasuje. Czarne kreacje mają to do siebie, że trudno się je fotografuje, bo słabo widać szczegóły...ale na tle tych cegieł pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ✌️ Szczerze, to nigdy nie zauważyłam, żeby mi czarny sprawiał problemy. Może winny temu jest mój czarny charakter... 😉🖤🖤🖤

      Usuń
  5. Chusta jest przepiękna:)))cały zestaw świetny:)))niezmiennie podziwiam Twój talent:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta po prostu czekała na odpowiedni zestaw. 👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest genialna sama w sobie, a w tym zestawie robi dobrą robotę. Sukienka też ekstra, mięciutka "bukla" - jak ja kiedyś kochałam ten rodzaj włóczki! No aż mnie się młode lata przypomniały :))). Miałam kiedyś taką kieckę tylko bordowa była, do dzisiaj wspominam tę cudną puchatość i miękkość. Aż chyba coś sobie buklowego wydziergam :). Cała stylówka świetna, ta czerń z chuścianym kolorowym acz nienachalnym wzorniczo akcentem - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że dzierganie z wełny pełnej pętelek będzie upierdliwe (takie miałam doświadczenie i wspomnienia). Tymczasem baaardzo mi się spodobało! I efekt i doznania podczas użytkowania też ✌️💪😉 Bardzo bardzo Ci dziękuję za dobre słowo 🖤🖤🖤

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba ta chusta w takim folkowym stylu. Masz do nich talent i dryg. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wyszło folkowo. No, w końcu chusta powstała metodą kwadratów babuni 👵🤓 Dziękuję 🖤

      Usuń
  9. Husta ma piękne i wyraziste kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile czasu zajęło Ci zrobienie tej sukienki? Z chustą po prostu rewalacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około tygodnia, plus minus. Szybka jestem 🤓 Dzięki serdeczne 🖤

      Usuń
  11. A very good clothes combination. Seems warm for now the winter. Lovely cup for the head, and joyfull colour in the clothes on the neck.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka. Na pewno jest ciepła i wygodna. Chusta wspaniale wszystko ożywia . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie 🖤 Wygodna i przestronna 😉

      Usuń
  13. Niezmiennie podziwiam wytwory Twoich zdolnych i pracowitych rąk. Sukienka marzenie. Chusta przepiękna.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 Śmieję się, że mam zespół niespokojnych rąk. One MUSZĄ ciągle coś robić 🙃😉🙌

      Usuń
  14. Brawooo!!! Udało się!!! Jest wielkie wejście!!! I super fotki, i super chusta! 😁😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joł joł! Dzięki za hałas! 🤓😁😉✌️🫶

      Usuń
  15. Piękna sukieneczka. Od razu wyczuwa się, że jest mięciutka.
    Życzę Ci radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to wszystko ładnie razem wygląda 😍!!! Przezdolniachą jesteś kobietko 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń