U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 11 grudnia 2023

Królowa z pętelką

 Zrobiłam przytulną boucle-chustę na drutach. Bo zostały mi dwa motki po boucle-sukience, którą pokażę w kolejnym poście. Zrobiłam ją oczkami prawymi, dodawanymi po bokach co drugi rząd, zaczynając od dołu trójkąta. I tak nie widać jaki ścieg, no bo pętelki (boucle = pętelka). I kupiłam boucle-płaszcz. Bo taki był piękny. Sivkowy. Nie mogłam się oprzeć. Ok, nawet nie próbowałam. Idealnie na zimę. I dla Królowej Śniegu. Zgłaszam swoją kandydaturę ;) Winter is coming ;)

 
 Winter is here:

  
    I domki:
 

39 komentarzy:

  1. Ależ piękny płaszcz! Przywołuje sentymentalne wspomnienia: na przełomie lat 80. i 90. miałam płaszcz w prawie identycznym fasonie, choć nie boucle.
    Stylówka godna Królowej Śniegu, ale brakuje wisienki na torcie - czapki😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały jest. W czasach, które wspominasz płaszcze jeszcze miewały poduchy w ramionach. Na szczęście ten nie ma i jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, żeby je przywracać 😁 Czapki? Korony 🤪

      Usuń
  2. Królowa śniegu była lodowata i nie potrzebowała ciepłej chusty.
    Ale na królową pętelek i supełków jak najbardziej zagłosuję:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tyle lodu w sercu, że akurat 🤍❄️😉

      Usuń
  3. Wszystko dobrze się komponuje. Chusta jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo Królowa Śniegu wcale nie musi być w bieli! Jestem za! :)))
    Zapalasz czasem w domkach światło?

    OdpowiedzUsuń
  5. Królowa śniegu to piękna baśń. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:))płaszcz świetny i fajnie z tą chustą się prezentuje:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sesja :).

    Ja robię sobie teraz poszewkę na poduszkę na drutach.

    Bardzo fajne domki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie jak dla Sivki szyty ten płaszcz! Cudownie wyglądasz, chusta wspaniała!
    Okularki bardzo tegeśne też :-D
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę 😁😉 Dzięki wielkie 🤍 Okulary starawe, porysowane, niedowidzące, dobrze byłoby zmienić 🤓 Dobrze Cię tu widzieć, na blogowisku 🦾

      Usuń
  9. Piękny zestaw płaszczyk i chusta. Nic więcej nie trzeba i koloru nie trzeba :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🤍🤍🤍 Oj, zdecydowanie koloru nie trzeba. Zaburzyłby mi tu wszystko, zwłaszcza w głowie 😉

      Usuń
  10. Pięknie :D Niczego tu nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się ta chusta :D Fajne domki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarno - biało - szary post. 🖤🩶🤍🖤🩶🤍🖤🩶🤍 Chusta i płaszcz boucle. I wszystko pięknie i do siebie pasuje!
    Kandydaturę Sivki na Królową Śniegu popieram! 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zabieram się do rządzenia. Śniegiem, rzecz jasna ;)
      Dziękuję! <3

      Usuń
  13. Brrr aż się zimno zrobiło od tego śniegu. Zestaw z chustą wygląda super modnie i nowocześnie.👌

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega klimat:) A co to za włóczka chciałabym zapytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki płaszcz potrzebuje takiej chusty razem wyglądają superrrr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak właśnie! Lubią się bardzo i mają jeszcze czapkę do trójkąta 😁😉

      Usuń
  16. Myślę, że chusta jest bardzo uniwersalna i będzie pasowała do wielu ubrań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne fotki!!!
    I świetne nawiązanie do Gry o tron 😍 Jestem fanką, obejrzałam wszystkie sezony😁
    A płaszcz też niczego sobie. I dobrze, że poduch nie ma. To była zmora dla mnie😁😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo się nawiązało ❄️
      Na szczęście nie robią z poduchami 🦾

      Usuń
  18. Jak nie cierpię zimy, tak śnieżnym fotkom nie mogę się napatrzeć. Piękne plenery i zachwycająca Ty 🤍

    OdpowiedzUsuń