U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 30 listopada 2023

Czternastka frajdy?

  Pójdziemy jutro

Świętować

  Dzisiaj   

 Wczoraj U Sivuchy stuknęła czternastka. Tyle lat poświęciłam na tworzenie tego bloga. Niewiele z powyższego faktu wynika, ale frajdę ciągle jeszcze mam (mam? 🤔). Człowiek się stara i stara, a jedynie co, to się starzeje 😁 Tym, którzy biorą udział razem ze mną w tej frajdzie (?) i reagują, odzywają się, komentują moje starania (starzenia) - wielkie DZIĘKI. Doceniam. Bardzo ✌️🙂 

 

45 komentarzy:

  1. Jeśli jest frajda i pomysły, to życzę kolejnych czternastek!!!
    Prezentacje rękoczynów robisz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:!!!Wszystkiego najlepszego w życiu i blogowaniu życzę:))to jeden z najlepszych blogów jakie odwiedzam:))zdjęcia w kukurydzy świetne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję bardzo! Czuję się wyróżniona <3

      Usuń
  3. Gratulacje! Życzę kolejnych owocnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 lat minęło jak jeden dzień ........ :) Sivko trwaj, my też mamy frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szybko poszło. Chociaż - te lata zmieniły totalnie mnie i moje postrzeganie spraw ;)
      Dzięki serdeczne <3

      Usuń
  5. Doceniam i podziwiam czternastoletnią systematyczność, kreatywność i jakość. A także zaangażowanie, uwielbienie dla Jury i street artu oraz świetne oko dla wyszukiwania teł i komponowania kadrów.
    Stworzyłaś piękny pamiętnik📖📸
    Twórz i utrwalaj dalej! 💯lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta systematyczność to chyba jakieś uzależnienie. Może to się nawet leczy... ;))
      Dziękuję bardzo. Tak, zaglądam tu jak do pamiętnika. Wiele rzeczy, spraw, wycieczek umknęło by mojej pamięci, a tak - mam przypominajnik. Choć, jako bardzo krytycznie podchodząca do wszystkiego osoba, zgrzytam zębami na widok niektórych postów. Niektórych się pozbywam :D
      Dziękuję Ci bardzo za dobre słowo. To cenne. I nie tak częste w tym wirtualnym świecie ;)

      Usuń
  6. Chciałam się rozpisać, ale Bokasia tak zgrabnie i wyczerpująco ujęła to wszystko, że mogę się podpisać pod jej komentarzem. Dodam od siebie, że w czasie Twoich czternastu lat blogowania ja zdążyłam już dwa blogi zamknąć i uruchomić trzeci, który prowadzę niezbyt systematycznie. Więc tym bardziej podziwiam Twoją konsekwencję w prowadzeniu bloga.
    Wszystkiego najlepszego, niech Ci się dobrze tworzy i bloguje kolejnych czternaście lat a może i dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) :) :) Gdybym raz przerwała prowadzenie tego bloga, nie wróciłabym. Ani tu ani gdzie indziej. Albo ten, albo żaden :D

      Usuń
  7. Gratulacje! Przepiękne zdjęcia!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała rocznica blogowania. To szmat a może lepiej będzie powiedzieć kilometry wydzierganych nitek :-). Podziwiam i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) :) Chyba już tysiące kilometrów. Świat bym obeszła ;)

      Usuń
  9. Wszystkiego Najlepszego z okazji czternastych urodzin bloga :D
    Na moim blogu również z tej okazji pojawił się opóźniony wpis z życzeniami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Wiem, widziałam, czytałam, bardzo mi miło :) :) :)

      Usuń
  10. Kilka lat temu trafiłam na Twój blog. Przez kolejne dwa wieczory przeczytałam wszystkie posty od początku i byłam pod wrażeniem. Uwielbiam Twój styl pisania i ubierania (tak odmienny od mojego). Podziwiam umiejętności.
    Odbyłam dzięki Tobie wiele ciekawych podróży. Dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie.
    Chciałoby się powiedzieć: SIVKO TRWAJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam Twój komentarz mężowi i czytając na głos - głos mi się załamał. Wzruszyłam się. Bardzo Ci dziękuję. Nawet nie wiesz, jakie budujące jest czytać takie słowa. Czyli te moje wygłupy nie idą na marne ;) :) <3

      Usuń
    2. "Czyli te moje wygłupy nie idą na marne". Nie idą. I nie tylko ja tak myślę. Masz, jak widać spore grono stałych i wiernych Przyjaciół blogowych.
      Ja rzadko komentuję, ale czekam i czytam. Zawsze.

      Usuń
    3. Sporo do mnie zagląda i się nie odzywa. Widzę w statystykach 😉 A to rodzi pytanie - czemu zaglądają? Czy dlatego, że się podoba? Czy tylko z ciekawości. Czy żeby na przykład się pośmiać... Albo i coś gorszego (wrogowie też zaglądają 🙃😉). Dlatego komentarze mają dużą wartość i znaczenie dla kogoś, kto coś robi w necie. Dlatego jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. Za obecność i że się odezwałaś ❤️💪✌️😊

      Usuń
  11. i ciágle pozostajesz jedná z najbardziej oryginalnych ( w stylizacjach, stworach i poglądach ) osobistociá Blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w życiu realnym też ;)
      Dzięki za miłe słowa! <3

      Usuń
  12. Niezmiennie Sivkowa od 14 lat!
    Cieszę się, że jesteś i dziękuję Ci za to 😊
    Następnych równie szaro kolorowych lat Sivka! 🤓
    Będziemy obie się tutaj starzeć, bo kto nam zabroni 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się taki nie urodził 😁 Dziękuję! 💪✌️🖤

      Usuń
    2. Dokładnie tak! 😁😉😘❤️

      Usuń
  13. Wnosisz wiele oryginalności i nietuzinkowości! Życzę więc frajdy na kolejne lata, bo zbyt wielu, interesujących twórców blogów zniknęło bezpowrotnie... a ja lubię u Ciebie bywać!
    Serdeczności zasyłam ;-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, pięknie dziękuję ☺️😘 Tak, też nad tymi znikniętymi blogami ubolewam. Szkoda niektórych... Kiedyś to było 😉

      Usuń
  14. Czternaście lat to kawał czasu! Niech nie brakuje Ci kreatywności na kolejne lata i niech blogowanie sprawia Ci nadal jak największą frajdę. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia - zauważasz i pokazujesz wiele ciekawych szczegółów i dlatego lubię z Tobą podróżować. Podoba mi się również Twoja pasja dziergania i nietuzinkowy styl ubierania :) Zawsze chętnie Cię odwiedzam :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i bardzo mi miło ❤️ Dziękuję 😘 Lubię blogować, bo lubię coś tworzyć. A to miejsce daje ujście moim różnym fision i pasjom. No i mogę poznawać fajne osoby 😉✌️

      Usuń
  15. Uuu super! Mój blog troszkę młodszy, ale też dekadę odbebnilismy. Zmienia się człowiek razem z blogiem prawda? 😁
    Życzę dalszego blogowania w satysfakcji przebywania tutaj z nami ❤️🥳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy razem z blogiem. Na pewno w trakcie jego prowadzenia, zwłaszcza przez taki szmat czasu. Nazwałabym to nie tyle zmianą, co nawet przemianą. W każdym razie, jeśli o mnie chodzi :)
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  16. Gratuluję u mnie w lutym będzie dyszka. Fajne fotki, pozdrawiam i życzę dalszego owocnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i podziwiam sesję zdjęciową,świetna jak zawsze :).

    OdpowiedzUsuń
  18. GRATULACJE czternastkowe!!!! Sivka, zawsze trzymasz poziom! Niechaj Ci się chce jak najdłużej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. To już 14 lat? Bardzo szybko ten czas mija. W każdym razie wielkie gratulacje za tak długi czas pisania. I oczywiście sesja jak zawsze piękna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega się cieszę że Cię znalazłam:) Od rana przeglądam blogi - swój też odkurzyłam - z nadzieją że jeszcze ktoś publikuje , jest czytany, komentowany, ma swoich czytelników. Kobieto przywracasz mi wiarę :) tak trzymaj. PS. Cudnie dzianiny o zdjęciach już nie wspomnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też się cieszę! Witaj!
      Takie komentarze dają kopa, by tu działać, mimo wszystko <3

      Usuń
  21. Sto lat, sto lat 😉... frajdy 😁
    U mnie za chwilkę 11 latek 🙂

    OdpowiedzUsuń