U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 16 września 2020

Dynia z języczkiem

 Dynia - sTworek z bawełny marceryzowanej. Hand made bezszwowy, na okrągłym karczku. Trochę w dziurki, trochę w wypukłości. Na drutach. Pomysł i wykon by Sivka. Robiłam Dynię w samym sercu lata 🧡 Będzie w sam raz na (być może) odgórnie zakazany Helloween. W ramach sprzeciwu wobec absurdu 🎃 A Dynia pokazuje język. Jęzor nawet, bym powiedziała. Taki mój mały handmadedowcip na szydełku. Myślę, że może mi się przydać na co dzień, w różnych sytuacjach, przy spotkaniach z niektórymi... 

 

38 komentarzy:

  1. Świetna bluzka! Jak zwykle musiałam się zastanawiać, o co b biega z tym jęzorem. Twoje tytuły postów sa zagadkami, które staram się rozwiązać, zanim do nich przejdę:)
    Ostatnio ten kolor jest moim ulubionym! co nie oznacza, że mam go dużo. Nie, bo nie mam możliwości zakupu, buuuu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kreatywność 😉 Ten kolor to mój eksperyment, zobaczymy co dalej.

      Usuń
  2. Super bluzeczka! Dziurki ekstra się układają. Tytuł jak zwykle prowokacyjny - uwielbiam😉 Jeśli zakażą anglosaskiego helołinu, będziesz mogła w tej bluzeczce uczcić nasze rodzime Dziady. Póki co Mickiewicz jest jeszcze w kanonie kultury😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się 😉😃 Osobiście, to niczego nie czczę i nie obchodzę, ale takich absurdów jak pomysł na zakazywanie czegoś takiego - no, nie mogę zdzierżyć.

      Usuń
  3. Piękna dynia! I świetnie wyglądasz w dyniowym kolorze ♥
    Mam nadzieję, niewielką już, że ludność się obudzi i kraj znormalnieje... Ych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor dobry na opaleniznę, jak zblednę - będzie gorzej 😃 Jest dużo i obudzonych. I co? I nic...

      Usuń
  4. Świetny kolor, aż mnie korci żeby też tak coś co przyciągnie wzrok zrobić 🙂 nawet taki jęzor by wystarczył 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter ma świetny kolor :) ja w szafie chyba nie mam nic pomarańczowego aktualnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. To cienka bluzka letnia raczej 😉

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żebym zryżał, Sivka na pomarańczowo! - to prafraza z Vabank;-)
    A od siebie powiem, że bluzka bardzo ładna, a pomarańcz z szarością jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bywało się tu już i w pomarańczach 😉 A ta szarość, to czarnobiałe paseczki 😉

      Usuń
  9. Oprócz talentu do dziergania masz jeszcze bez wątpienia talent do wymyślania nazw. A pomarańcz... cóż, próbowałam, ale jednak nie. A u Ciebie jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo różnych talentów 😆 Mój pomarańcz to eksperyment.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Halloween jest zakazany 😱... A to ci dopiero!!! Za czasów bezdzietnych nie zwracałam na to zbyt wielkiej uwagi. Teraz jednak to jedno z bardziej ulubionych ,,świąt" dziewczynek!!! Przebieranki, cukierki... ewentualnie kropidłem po głowie 🤪!!! Świat oszalał!!!
    Śliczna Dyniowa... rzeczywiście, spódnica jest w paski 🤣!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były takie pomysły latem, na ustawę zakazującą. Nie ogarniam, w jakim kraju zaczęliśmy żyć...
      A nie mówiłam 🤓😃😉

      Usuń
  12. Piękna dynia :)))ostatnio taki język bardzo by mi się przydał:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zakażą halołinu, to jeszcze można obchodzić Święto Dyni aż do Bożego Narodzenia. W sklepach zaraz po dożynkach pojawiają się Mikołaje i renifery, to kto nam zabroni równolegle składać hołdy zupie dyniowej.
    Kolor dyniowy bluzki obłędny - no ja się zastanawiam, dlaczego ja takiego jeszcze nie mam w szafie?! Trzeba nadrobić to niedopatrzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z dzieciakami pukającymi do drzwi z "cukierek albo psikus"? Będą musiały tajniaczyć 😃 Zupa dyniowa robotochłonna prawie jak ta bluzka 😆🎃

      Usuń
  14. Przepiękna dynia na słoneczną jesień:) A język śliczny i praktyczny. Taką spódnicę bym chciała:) I tło jak zwykle idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w jesiennych okolicznościach jest bardziej na czasie ;)
      Spódnica, cóż, stara już ;)

      Usuń
  15. Spódnica jednak najbardziej przyciągnęła moją uwagę! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica już starawa, była na blogu parę razy ;)

      Usuń
  16. Już na Insta zwróciłam uwagę na ten zestaw. Po dodaniu bluzy wygląda jeszcze fajniej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Absurdy zakazów i nakazów zaczynają robić się gorsze niż za Gomułki. Ale politykę zostawiam, bo nie chcę nerwów. Sweterek super, właściwie bluzeczka bo to bawełna. Zdolniacha z ciebie, ja nigdy nie lubiłam robić na okrągłych drutach. Bardzo ładny wzór, takie dziureczki i guziczki. Tytuł jak zwykle powalający. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kabaret, tyle że nie śmieszny :/
      Tak, to bluzka. Lekka, letnia. A okrągłe druty - dla mnie są wybawieniem, bo nie cierpię zszywania i szwów ;) :)

      Usuń