U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 23 września 2020

W kukurydzy

 Kolejny sTworek z bawełny marceryzowanej. Na drutach, bezszwowy, na okrągłym karczku. Autorski. Zrobiłam na początku lata i pokazywałam w miarę od razu na instagramie. Trochę zeszło, zanim przedostał się na bloga. Cóż. Czas pędzi, handmajdy nie nadążają.

 Outfit, ogólnie rzecz biorąc, wyszedł jakiś taki country, dlatego na zdjęcia udaliśmy się w pole. W pole kukurydzy. Ku ku. Ku ku ru ku ku 🌽🌽🌽

  

32 komentarze:

  1. Wow that was strange. I just wrote an really long comment but after I clicked submit
    my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just wanted to
    say excellent blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ogromna ta kukurydza :-)
    Lubię takie spódnice. Jest zamaszyście i soczyście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kukurydza gigant! Pierwszy raz taką widzę,a wychowałam się na wsi.Bardzo twarzowy udzierg 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dlatego w niej wylądowałam - zachwycił mnie ten kukurydzowy lasek ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  4. O mamuńciu, ale busz! W życiu nie widziałam tak wysokiej kukurydzy. Bardzo mi się podoba limonkowy kolor swetra, fason też w moim guście😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie rolnik czegoś jej dosypał :D
      Debatowaliśmy z moim Fotoczłowiekiem na temat "jaki to kolor". Limonkowy odpadł... :/

      Usuń
  5. Ale się pięknie ukryłaś:)))włosy bardzo Ci urosły...super wyglądają:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się spotkać kukurydzy wyższej ode mnie. MUSIAŁAM ją wykorzystać ;))
      Tak, włosy rosną, chociaż regularnie je przycinam :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię te Twoje sesje, są takie niebanalne i zawsze niosą dużą dawkę pozytywnej energii. Wyglądasz wspaniale! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kukurydza, to jakieś mutanty:D
    Ale wielka!!!
    Super pomysł, aby w nią wleżć, bo podkręciła stylówkę na maxa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mutanty to norma ;)
      Pomysł spontaniczny. Takie najlepsze ;)
      Dzięki za komentarz <3

      Usuń
  8. Uwielbiam ludzi kreatywnych i oryginalnych:) Wyglądasz super
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tej kukurydzy wyglądałabym jak mysza. Kukurydza gigant, stworek fajny, cała stylówka też. Oczywiście buty super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :))) Skoro ja, wysoka kobieta, tak w niej utonęłam, to fakt - gigantyczna jest ;)
      Dzięki za komentarz <3

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia w kukurydzy. A sweterek super. Przyda się na zbliżające chłody.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromniasta ta kukurydza a jak Ty fantastycznie się w tej dziczy prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze robisz bardzo ciekawe zdjęcia. Super całość. Kolor swetra bardzo na TAK! Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się robić tak, jak sama lubię oglądać ;)
      Dzięki serdeczne <3 :)

      Usuń
  13. sTworek ma piękny kolorek 💚!!! Ku ku ru ku ku 😂!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kukurydza dorodna a jakże, a sTworek śliczny. Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń