U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 6 czerwca 2020

Niechluj ogoniasty

 Chyba nie ma tu nikogo, kto by pamiętał  moją zbroję wikinga tutaj klik. Nie szkodzi. I tak ją sprułam. Dlatego, bo zmienił mi się rozmiar. A zbroje, jak wiadomo, nie rosną. Tym bardziej wszerz. Jak zwykle, o włóczkę z odzysku nie zadbałam. Nie chciało mi się bawić w prostowanie. Zrobiłam z niej Niechluja. Szaropopielatego. Bezszwowego, z okrągłym karczkiem, popruciami. I ogonem 🐊


A taką szaropopielatą pomadkę ochronną do ust przygarnęłam:


40 komentarzy:

  1. A wiesz, że ja trochę kojarzyłam zbroję? To znaczy pamiętałam bez szczegółów, że ją robiłaś. Musiałam sobie przypomnieć. fason swetra świetny. Przypomina mi bluzki, które tu w Malezji szyje dostępna cenowo projektantka. Przód krótszy, długi tył. Moja siostra, jak była u mnie, to sobie taką kupiła. Ja chciałam w innym kolorze, ale kobieta nie Miałą. A teraz z powodu wirusa zniknęła.
    Bardzo fajnie wyglądasz w takim swetrze:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę w niej pochodziłam w swoim czasie. Na blogu była aż dwa razy :))
      Bardzo lubię takie dziwnokształtne ubrania <3 Bluzka pewnie była szałowa. Też bym chciała :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie niechluje, bo też mi się zdarzyły. Krótszy przód, coś czego nie mają inni to jest właśnie to!!
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbroję pamiętam, fajna była. Ten zestaw też bardzo oryginalny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Niechluj!
    Wiesz, też nie dbam o włóczkę z odzysku ;-) jakoś mi szkoda czasu :-P
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jej nie pamietam bo nie było mnie wtedy w blogosferze ale zajrzałam wlasnie do tego posta i zobaczyłam co to za zbroja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyzwoity niechluj. Podoba mnie się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh nice outfit I like the top
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajną fakturę ma Twój niechluj i ciekawy odcień szarości. Pasuje Ci ta kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez to, że robiłam na drutach grubszych, niż by się ta włóczka spodziewała ;)

      Usuń
  9. Przypomniałaś zbroję, już pamiętam... Fajnie ją przerobiłaś, bardzo ciekawie wyszło, poparcia super 🤗. Serdecznie pozdrawiam, miłego tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten fason zdecydowanie bardziej jest ok ;)

      Usuń
  10. Fajny niechluj, jak frak, do niego pasuje taka niewyprostowana włóczka, cały jego urok. A co do kształtów, to każdemu się zmieniają i cóż, trzeba kupować większe nr i tyle. Lub spruć i zrobić coś nowego. Fajne fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We fraku czułabym się jak sztywniak. Włóczkowe klimaty pozwalają się wyluzować :D

      Usuń
  11. Jak dla mnie ta "niechlujna", jak to nazwałaś, praca wyszła super. Świetnie, że ponownie użyłaś włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię przezywać swoje twory ;) Ale to z miłości <3 Często używam, jak tylko coś mi zalega w szafie bezużytkowo, przerabiam.

      Usuń
  12. Też nigdy nie prostuję prutych włóczek. Dość mocno je zwijam w motek i to wystarcza;-) A ogoniasty wyszedł bardzo fajnie. Też mam w planie taki fason, ale na razie nie mogę go dopasować do swoich włóczek;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja myślę, że to też nie jest mój jedyny ogoniasty ;)

      Usuń
  13. Ale fajowy ten niechluj.:) Twoja kreatywność sweTworkowa nie zna granic :)
    Dzisiaj przyszła siatka. Wielkie dzięki.:) Jest cudna.:)
    Odpiszę niebawem. Dzisiaj po zdalnym padam... A jutro jeszcze konferencja...
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne granice, jakie sobie mogę teraz poprzekraczać, to te twórcze 😉
      To dobrze. Najważniejsze, żebyś była zadowolona 🤗😘

      Usuń
    2. Jestem. Siatka czeka na debiut zdjęciowo - blogowy.:)

      Usuń
  14. Ja podziwiam, genialny pomysł☺👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest boski :D!!! Uwielbiam te Twoje poprute sTwory... inne z resztą też, ale poprute mają w sobię taką... buntowniczą nutę, która idealnie mi do Ciebie pasuje :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajlawiu <3 :* Właśnie z tego powodu lubię robić poprute. Ta nuta mi tak każe ;)

      Usuń