U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 19 września 2019

Pałac Mirów w Książu Wielkim

 Książ Wielki jest bardzo mały. Znajduje się w powiecie miechowskim na Małopolsce. Przejeżdżałam wielokrotnie, ale że jest tam pałac, nie ogarniałam. Aż w drodze do TU, coś  mi zamajaczyło w oddali. Półtora kilometra od drogi głównej (Kraków - Kielce). Wstąpiliśmy się zorientować, co. I co? Akademia Pana Kleksa!!! Prawie 😀 Takie skojarzenie na pierwszy rzut oka. A na tablicy napis, że Zespół Szkół i to Niepubliczny. Mieć lekcje w takich okolicznościach (albo ich udzielać), to chyba musi być fajniej 😉 Dla wybitnie ciekawych historii miejscowości i budowli, szczegóły tutaj

  

16 komentarzy:

  1. Ooo bardzo ciekawe miejsce. Lekcje w takim miejscu rzeczywiście wydają się ciekawsze. hihihi Lubię takie nastrojowe miejsca. No tyle jeszcze do odkrycia. :) Super fotorelacja i kolejne miejsce do zapisania, by kiedyś odwiedzić. :)))

    Posyłam serdeczny uśmiech i życzę super miłego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może istnieć duże "zagrożenie" braku skupienia na tematach lekcyjnych, w zamian za rozmarzenie o księżniczkowaniu :)))

      Usuń
  2. Wow, super miejsce nauki i pracy. Ja pracuję też w nietypowej szkole, bo w jej budynku znajdował się kiedyś mały żeński klasztor, ale to tylko zwykła kamienica wciśnięta między dwie inne w centrum miasta. Nie umywa się więc do tak pięknych okoliczności przyrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie budowle działają na wyobraźnie ;) Najfajniesze, kiedy się je adaptuje do potrzeb teraźniejszych i nie pozwala na popadanie w ruinę :)

      Usuń
  3. Wygląda pięknie, niezwykle czarujące miejsce. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce:)))sama chętnie bym się tam uczyła:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super miejsce, idealne na wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie Akademia Pana Kleksa, super miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też często przejeżdżamy przez Kziąż Wielki. Pałac oglądałam z bliska bardzo dawno temu, jeszcze w czasach przeddzieciowych. Widzę, że wypiękniał przez te lata :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ślepa, to mnie też jakoś tłumaczy, że wcześniej nie zauważyłam :D

      Usuń