U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 30 czerwca 2019

Chwalipięta

 Zdolna jestem niesłychanie, wydziergałam se ubranie! ;) Zrobienie tej sukienki zajęło sporo czasu, kilka tygodni. Nie spieszyło mi się. Użyłam mikrofibry Alize Diva, jakieś siedem stugramowych motków. Zaczęłam na drutach, a od pasa i w połowie rękawków przerzuciłam się na szydełko. Całość bezszwowa. Wyszydełkowana część bardzo konkretna w dotyku, ma swój ciężar. Pomysł na sukienkę autorski. Mój ci. Dumna ja. Dlatego pozwalam sobie na odrobinę chwalipięctwa.
 I jeszcze pochwalę się, że mam już syna w technikum, w klasie informatycznej ✌️🖤😊

 
  A może by wprowadzić jakąś fikuśność w pozowaniu? Mina mówi sama za siebie... Nieee...

39 komentarzy:

  1. Udany udzierg. Robiłam z tej włóczki i wiem,że jest co dźwigać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zależy, jakim ściegiem i czym sie robi. Samo drutowe jest leciuchne ;)

      Usuń
  2. Masz się czym pochwalić:)))sukienka piękna:)))gratulacje dla syna i mamy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) :) <3 Zasługi syna, to tylko jego zasługi. Ja mogę tylko pękać z dumy ;)

      Usuń
  3. No... To się napracowałaś i jest się czym chwalić!!!
    Świetna kiecka!!!
    Jak dla mnie, to możesz w niej albo i w czym innym wprowadzać fikuśne pozy:D
    Przypomniałaś mi tym znakiem Monty Pythona i ich Ministerstwo głupich kroków:D

    I gratki dla syna!!! Niechaj mu się wiedzie w nowej szkole:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robotny ze mnie człowiek, zwłaszcza jeśli robię to, co czuję ;)
      Chyba wolę pozę "na kołek"... ale w tym Ministerstwie mogłabym pracować :D

      Niechaj mu się ;)

      Usuń
  4. Sukienka wyszła pięknie, masz talent do robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka super
    A Ty w niej jeszcze bardziej.dziecka też gratuluję.A jak robisz raglan,bo bardzo ładnie wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 A, to taki myk, który się nauczyłam z jakiegoś kanały na you tube. Jak odnajdę, to wstawię link. Bo sama nie umiem wytłumaczyć tak w komentarzu. Musiałabym pokazać :)

      Usuń
    2. Też mnie ten raglan zauroczył, mam plan, żeby wykorzystać, widziałam na Pintereście, szalenie ciekawie się układa:-)

      Usuń
    3. Jest fajowy, choć nie do każdej formy formy mi pasuje. Zrobiłam póki co trzy sTwory w ten sposób ;)

      Usuń
  6. Gratuluję sukienki. Szydełkowy wzór wcale nie przepuszcza światła. Nigdy nie robiłam z mikrofibry i jestem ciekawa czy nie powoduje nadmiernego pocenia.
    Syn jak rozumiem dostał się do wymarzonej klasy, co przy podwójnym roczniku nie było takie oczywiste i fundowało dodatkowy stres. Gratuluję. Nauczycielka w technikum :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle. To nie ten rodzaj sztuczności ;) Tak, dostał się dokładnie tam, gdzie sobie upatrzył. Dobre świadectwo z gimnazjum i wiara w siebie dały radę ;) Technikum przyszłością narodu ;) ✌️

      Usuń
  7. Serce rośnie :) Pięknie wyglądasz :) Gratulacje dla Syna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobić sobie samemu ubranie, i to takie super, to nie prościzna, podziwiam wielce, bo mogę tylko sobie wyobrazić ile pracy w to włożyłaś. A efekt zniewala! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, troszkę się narobiłam ;) Ale to z pasji 🖤 Dziękuję Ci bardzo :) :)

      Usuń
  9. Sukienka wygląda świetnie. Warto było poświęcić czas dla takiego efektu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam z tej włóczki bikini, fajna jest do szydełka:-) Sukienka super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zeszłe lato robiłam z tego szydełkiem kapelutki, ale i na druty wrzuciłam. I bardzo mi podeszło. Tym razem postawiłam na dwa w jednym. Jest super efekt. Teraz robię z tego kolejną sukienkę, całą na drutach, w kolorze ;)

      Usuń
  11. Rzuciłam okiem na tytuł i myślę, czym ta Siveczka się chwali? A tu proszę! Takie cudo! No pięknie, pięknie, jest się czym chwalić:))

    Oby to technikum było lepsze od naszego. Mój starszy syn w tym roku je skończył, też klasa informatyczna, ale ogólnie bieda w nauczaniu tam straszna była i żałował, że wybrał taką szkołę. Powodzenia, może u was będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czasy, że chwalić się mus :))) Co do szkoły, to zobaczymy. Kolega syna, który już rok w niej ma za sobą, jest zadowolony. Okaże się w praniu. Póki co, wakacje ale i dostarczanie ostatnich dokumentów ;)

      Usuń
  12. Sivko, potrójne gratukacje!!!
    - za pomysł (projekt) sukienki
    - za wykonanie
    - za młodego zdolniachę (bo za tymi sukcesami stoi trud Rodzica, ten wkład wychowawczy, umożliwiający rozwój młodemu człowiekowi. Na sukcesy pracujemy sami, ale są czynniki, których nie widać gołym okiem,a one decydują o całokształcie. Moi Rodzice kiedyś odmówili sobie zakupu nowych mebli i kupi mi komputer. Być może gdyby wybrali inaczej, nie byłabym dziś tym, kim dziś jestem. I nie chodzi tu tylko o aspekt materialny, ale dokonali pewnego wyboru, bo taki mieli system wartości. Zainwestowali w naukę, ale też była to inwestycja w ciemno, bo przecież mogłam na nim grać i robić tylko głupoty. Cieszę się, że mi zaufali. Takie rzeczy, które dostrzega się dopiero po latach ;). )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) <3 Kochana, miałaś szczęście, przewielkie. We mnie nikt nie wierzył, a ja w tamtych czasach tez nie potrafiłam zawalczyć o swoje, nie wierzyłam w siebie za nic.Skutkiem czego nastąpiło pasmo błędnych wyborów, a w rezultacie uników i ucieczek. Droga, którą potem podążałam, była drogą po omacku. Ale i tak zaprowadziła mnie w dobre rejony. A w mojego syna wierzę i nie staję mu na przeszkodzie. Sam jest teraz autorem swoich sukcesów, ale fakt - dałam mu z siebie wszystko, co mogłam. Podwaliny, budowanie wiary w siebie i pewności. Takie tam ;)

      Usuń
    2. To bardzo ważne! Brawo :) !

      Usuń
  13. wyglądasz czadersko;) cudowna kreacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome article.
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukienka, trzeba mieć talent do czegoś takiego,szkoda, ze ja nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wszystkiego można sie nauczyć ;)

      Usuń
  16. GRATULACJE dla Syna i dla Was Rodziców!!! Jest się czym chwalić :) Teraz tylko do przodu :)
    I sukienczyna świetna, talentem Cię siły wyższe ( jakkolwiek by je zwał ) jak nic obdarowały, no i pracowitością.
    Samo się nie udzierga, nawet jeśli jest pomysł i talent.
    Spokojnych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie dla niego, sam się stara o wszystko :) My tylko dumni ;)
      No w końcu i ja coś muszę umieć ;))) Samo nie, trzeba sie porządnie narobić. Ale to czysta przyjemność - stwarzanie czegoś z niczego ;)

      Usuń
  17. Śliczna!!! Wzór szydełkiem jest genialny. Dodaje prostej czarnej sukience kobiecego polotu :D!!!

    Gratki dla Mikołaja :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘 Taki właśnie był zamysł, żeby było prosto ale i fikuśnie 😉
      Przekażę ✌🙂

      Usuń
  18. No, całkiem fajnie wyszło więc się chwal...utalentowana jesteś bo takie cudeńka Ci wychodzą, że tylko podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwalę się, chwalę 😊 Chociaż, zauważam, że niektórych to boli 😁😃😄 Dzięki 😘

      Usuń