U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i p贸艂 ;) Matka, 偶ona, cz艂owiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel w艂贸czkoSweTwor贸w. Wi臋kszo艣膰 post贸w na tym blogu, powinna by膰 opatrzona klauzul膮 TRAKTOWA膯 Z PRZYMR脫呕ENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

Wy艣wietlono

Zapraszam

pi膮tek, 14 kwietnia 2017

Nie ufaj ludziom i rybom

 Nie ufaj ludziom w ciemnych okularach 馃憮 je艣li nie ma s艂o艅ca 馃尀 Cytat z krymina艂u Katarzyny Bondy Sprawa Niny Frank. Ostatnio czytam prawie same krymina艂y. Ogl膮dam kryminalne filmy. A jeszcze bardziej dokumenty o zbrodniach, mordercach, ofiarach, niewyja艣nionych zagini臋ciach i mordach. Ale chyba mam ju偶 do艣膰. Ile偶 mo偶na. W ko艅cu zaczn臋 patrze膰 na ludzi wok贸艂, jak na psychopat贸w i morderc贸w. Albo osobi艣cie co艣 komu艣 ten tego... Nie ufaj ludziom... 馃槈

 Mia艂am dziwny sen. 艢ni艂a mi si臋 艂awica z艂otych rybek  馃悷 馃悷 馃悷 馃悷 馃悷 馃悷 z si艂膮 wodospadu wyp艂ywaj膮ca z... muszli klozetowej. Woda by艂a czysta! Nie mog艂am tego zatrzyma膰. Pr贸bowa艂am zamyka膰 drzwi, zastawia膰 czym艣, byle woda z rybkami nie zalewa艂a pomieszcze艅... Co to wszystko znaczy? Czy mo偶na ufa膰 z艂otym rybkom?  
  
   kurtka - Top Secret, w TYM samym miejscu :D
sp贸dnica - Szachownica, TU by艂a
sweter siwy - hand made by Sivka, TEN
buty - Dr. Martens
okulary - Biedronka, dow贸d 偶e stare (a Sivka z grzyweczk膮) TU 
  

34 komentarze:

  1. Wygl脿dasz super, lubie twoje stylizacje:)Masz pi臋kn膮 kurte. Boj臋 si臋 ju偶 czyta膰 jeszcze bardziej zrobi艂am si臋 wra偶liwa, nie chodzi o mnie tylko o to co cz艂owiek robi drugiemu... sen dziwny;) Ja mia艂am oststnio jak jestem w ogromnej i ciemnej wodzie i odp艂ywaj膮 mi ratuj膮ce mnie pi艂ki:) zdrowych,pogodnych:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) Ta kurtka jest tak ulubion膮 przeze mnie, 偶e w og贸le nie my艣l臋 o kupowaniu innej.
      Cz艂owiek cz艂owiekowi - wiadomo. Ja si臋 nie mog艂am oprze膰. Musia艂am dr膮偶y膰 tematyk臋. Zawsze tak mam, 偶e jak w co艣 si臋 wkr臋c臋, to p贸ki nie b臋d臋 mia艂a do艣膰, siedz臋 w tym. Mo偶e te偶 spos贸b opowiadania o tych historiach by艂 taki wci膮gaj膮cy...
      A woda w snach, to pono膰 stan naszych uczu膰.

      Usu艅
  2. Kto艣 kiedy艣 powiedzia艂, 偶e ka偶dy sen ko艅czy si臋 dobrze. Tylko my budzimy si臋 za wcze艣nie...
    A jaka puenta Twojego snu? Po takiej porcji ksi膮偶ek i film贸w? Mo偶e to ma zwi膮zek z tym, a mo偶e w og贸le... Mo偶e z艂ote rybki chcia艂y spe艂ni膰 jakie艣 偶yczenie...
    Mnie ostatni sen zdo艂owa艂, nie nadaje si臋 do opisania...:(
    Jestem zn贸w po poszarpanej nocy i dziwnych snach...
    Sylwio droga, siadam codziennie wieczorem do kompa, pr贸buj臋 napisa膰 maile i nic mi z tego nie wychodzi. 呕yj臋 i oddycham w innym wymiarze... Wiem, 偶e mnie rozumiesz...
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i bliskich.
    Wygl膮dasz rewelacyjnie, szczeg贸lnie na 1 zdj臋ciu. :)
    艢ciskam Ci臋 mocno.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Z艂ote rybki i krymina艂y? Nieee... Chyba, 偶eby te rybki by艂y agresywne. A nie by艂y. Tyle, 偶e ich ilo艣膰 by艂a imponuj膮ca i si艂a z jak膮 p艂yn臋艂y. I to z kibla.
      Rozumiem oczywi艣cie. Jestem pe艂na podziwu dla Twojego heroizmu.
      艢ciskam i przytulam :)

      Usu艅
  3. Nie zna znacze艅 sn贸w i powie szczerze 偶e zna膰 nie chc臋:)))mo偶e Tw贸j sen to zwyczajne zm臋czenie:)))co do krymina艂贸w to Ci臋 rozumiem przeczyta艂am ich troszk臋:)))))))))))))))艢licznie wygl膮dasz:))Pozdrawiam i pi臋knych 艣wi膮t 偶ycz臋:))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zwyk艂ych sennik贸w lepiej nie czyta膰, potem si臋 cz艂owiek sugeruje i czasem niepotrzebnie boi ;)
      U艣cisk贸w moc :) :)

      Usu艅
  4. Powsta艂y ca艂e senniki interpretuj膮ce schematycznie , psychoanalitycy z kolei uwa偶aj膮 , ze nie mo偶na interpretowa膰 sn贸w w oderwaniu od historii danej osoby - jej do艣wiadcze艅 , traum i bie偶膮cych wydarze艅 ... Trudna sprawa - 艂atwo o nadu偶ycia interpretacyjne .
    Ja unikam , ale czasem trudno unikn膮膰 ....
    Ale wykorzystuje te sny o drzwiach .... Bo daj膮 nadzieje i umacniaj膮 popraw臋 pacjent贸w ... Bardziej sugestia niz interpretacja , ale jest w tym symbolizm ... Zostawiania za sob膮 przesz艂o艣ci , domykania spraw , wkraczania w nowe itp itd .... Dzia艂a . Az sama sie dziwie jak bardzo ....
    Lubie te twoja sp贸dniczk臋

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A czytywa膰 krymina艂贸w nie lubie ... Ale seriale ogl膮dam , bo ma藕 lubi .... Ja lubie te z druga wastrwa - Most nad Sundem czy Upadek ( the fall ) ten drugi majstersztyk ! Tak ... Wastrwa psychologiczna chorych umys艂贸w bardziej mnie wci膮ga ;)

      Usu艅
    2. My艣l臋, 偶e mo偶na uczkn膮膰 z ka偶dej teorii jak膮艣 prawd臋 na temat t艂umaczenia sn贸w. Ale najbardziej wiarygodne wydaje mi si臋 t艂umaczenie sn贸w jako odzwierciedlenie tego, co tam w duszy, g艂owie, 偶yciu gra. W mo偶e pokr臋tny spos贸b, mo偶e posi艂kuj膮c si臋 wiedz膮 o symbolice. M贸j sen yb艂 w konklretnym czasie, odniesieniu do wydarze艅, kt贸re nast臋puj膮, do tego jak je prze偶ywam. Poza tym, te z艂ote rybki (spe艂niaj膮ce marzenia) w ilo艣ci megahurtowej. Czy to mo偶e by膰 z艂y sen? :D
      Ja kocham krymina艂y. Z Agath膮 Christie na czele :D

      Usu艅
  5. Sen o rybych oznaczac moze nowe znajomosci z moznymi i bogatymi ludzmi, moze byc tez zapowiedzia uzyskania niezaleznosci materialnej i pomyslnosci we wszystkich przedsiewzieciach.

    Moja droga Sywio, ogladanie kryminalow, hororrow, reportazy o morderstwach, zabojstwach to tak jak zatruwanie sie zlym, niezdrowym, zatrutym jedzeniem. Nie lubie tego rodzaju wiadomosci, ksiazek, filmow i nie dziwie sie, ze mozna po takich lekturach, filmach, reportazach miec niespokojne sny, dni i noce.
    Ale byc moze te "zlote rybki" symblicznie przyniosa Ci szczescie i nowy rozdzial w Twoim zyciu!! Zostawisz wszystkie te horrory, niedogodnosci w zyciu i wejdziesz jak nowo narodzona w DOBRE ZYCIE, ktorego zycze Ci z calego serca nie tylko z okazji Swiat Wielkanocnych!!

    Piekna kurteczka, bardzo lubie takie, ale jeszcze bardziej ciekawy, aczkolwiek skromny i przez to jeszcze bardziej podkreslajacy Twoj minimalizm, ktory u Ciebie wprost uwielbiam:-)

    Pozdrawiam cieplo z Saarlandu:-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz co, wcale nie czu艂am si臋 zatruwana :) To te偶 s膮 historie ludzi. Tragiczne i straszne, ale taki tez jest 艣wiat. Nigdy nie wiadomo, co czi si臋 w s膮siedzie albo znajomym.
      Np kiedy艣 zna艂am kogo艣, lubi艂am z tym kim艣 pogada膰, po艣mia膰 si臋, a pkaza艂 si臋 podw贸jnym morderc膮...
      Poza tym lubi臋 zagadki i drog臋 dochodzenia do ich wyja艣nienia. I to w tym wszystkim chyba jest najistotniejsze (w sensie, co mnie ci膮gn臋艂o do tematu) :)
      Sen nie by艂 niespokojny :) Te z艂ote rybki wyda艂y mi si臋 symboliczne i zastanawiaj膮ce, zw艂aszcza 偶e zwykle nic mi si臋 nie 艣ni, albo nie pami臋tam sn贸w.

      Usu艅
  6. No nie藕le :) nie ufaj rybce w okularach :) uca艂owania 艣wi膮teczne

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Albo i okularom w rybki :D
      Wielkanocny ca艂usek for You :*

      Usu艅
  7. Zestaw jak zwykle super. Od dw贸ch tygodni jestem szcz臋艣liw膮 posiadaczk膮 martens贸w, bardzo szcz臋艣liw膮, je艣li wzi膮膰 pod uwag臋, 偶e wygrzeba艂am n贸wki z metkami i wszelkimi naklejkami w SH za ca艂e 39 z艂otych :-) I w zwi膮zku z tym zakupem ciesz臋 si臋, 偶e jest ch艂odno bo mog臋 w nich chodzi膰.
    A odno艣nie sn贸w - ostatni zapami臋tany przeze mnie to kruki atakuj膮ce mnie i dziobi膮ce mnie po 艂ydkach... koszmar.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo :) Uwielbiam si臋 tak ubiera膰.
      Jeeju, to Ci gratuluj臋 i zazdroszcz臋 szczerze tych martens贸w za TAK膭 cen臋! Szok!
      Sen - 艂o rany, ja na sam膮 my艣l o ptakach otrz膮sam si臋 z obrzydzenia. A co dopiero takie co艣....

      Usu艅
  8. Sylwia, ja mam bardzo dziwne sny, od wielu lat, niesamowicie fantastyczne, czasami makabryczne, niez艂e by艂by filmy z moich sn贸w. Wiem, 偶e jak jestem przem臋czona, wtedy bardziej 艣ni膮 mi si臋 g艂upoty, lubi臋 lata膰 w snach, jak ptak. Krymina艂y kiedy艣 czyta艂am nami臋tnie, polskich i zagranicznych autor贸w, teraz przeczyta艂am Bondy Florystk臋, dobra ksi膮偶ka, cho膰 bardzo du偶o opis贸w. Do pewnych autor贸w jak S. King ju偶 nie wracam, za bardzo te ksi膮偶ki wchodz膮 mi w g艂ow臋. Kiedy艣 lubi艂am Chmielewsk膮, pozdrawiam ps. 艣wietna sytl贸wka/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O, te偶 lubi艂am Chmielewsk膮 :) A King to bardziej horrory, nie? Ja lubi臋 typowe krymina艂y, to napi臋cie - kto zabi艂. Dla mnie to odstresawiacz. Wiem, dziwnie brzmi :D

      Usu艅
  9. Powa偶nie taki sen mia艂a艣? Mo偶e ju偶 nie czytaj tych krymina艂贸w. Ja nie czytam i nie ogl膮dam, bo p贸藕niej mi to wszystko w g艂owie siedzi. Taka struktura wra偶liwa.
    Kiecka fajna, lubi臋 takie we wzorki. I kurtka, czadowa jest!
    Wszystkiego co najlepsze z okazji 艢wi膮t!!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy powa偶nie :D
      W艂a艣nie czytam kolejny. Jest przezabawny :D
      Dobrych, zdrowych i weso艂ych!

      Usu艅
  10. Nie wiem czy mo偶na ufa膰 z艂otym rybkom, na snach nie znam si臋...krymina艂y lubi臋 i czytam ale z umiarem, bo te偶 mam po nich /czasami/dziwne sny. Fajnie wygl膮dasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie mo偶na ufa膰 ludziom ;) W ka偶dym b膮d藕 razie, nie ka偶demu.
      Pozdrawiam.

      Usu艅
  11. Tak膮 kurtk臋 potrzebuj臋 w trybie PILNYM :) !!!! Rybki i woda - to znak, 偶e nied艂ugo pojedziesz na wakacje, gdzie艣 nad morze i b臋dziesz si臋 delektowa艂a pyszn膮 ryb膮 sma偶on膮. Wyp艂ywaj膮ca woda z muszli - to znak, 偶e b臋dziesz w ciep艂ych krajach w luksusowym hotelu i b臋dziesz si臋 non stop k膮pa艂a w cudownym oceanie. Weso艂ych 艢wi膮t - Margot ;) :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ale nie trafi艂a艣 :D Nie jem ryb i nie lubi臋 wypoczywa膰 w luksusowych hotelach. Ale ocean - m贸g艂by by膰 :) :)

      Usu艅
  12. Nie, rybkom nie ufaj. B艂yszcz膮ce, ale 艣liskie:) A tak naprawd臋 to lubi臋 rybki.
    艢ni膮 mi si臋 czasami lataj膮ce zwierzaki, ale takie, kt贸re lata膰 nie powinny. I nie wiem, sk膮d mi to si臋 bierze.
    Weso艂ych, ale spokojnych Swi膮t:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Aaa, w艂a艣nie mi sie przypomnia艂o, 偶e jest kilka takich ryb, kt贸re s膮 moimi totalnymi wrogami (a raczej ja ich). Ale nie maj膮 nic wsp贸lnego z przyrod膮, tylko z zodiakiem ;)
      Zdrowych i dobrych 艢wi膮t dla Ciebie :)

      Usu艅
  13. Co oznacza taki sen nie wiem. M贸wi膮, 偶e jak brudna woda to 藕le, ale Tobie 艣ni艂a si臋 czysta i w promocji ze z艂otymi rybkami :),chyba mo偶esz spa膰 spokojnie :)
    Sweterek fajny i bardzo w Twoim stylu i 艣wietnie pasuje do pozosta艂ych cz臋艣ci garderoby.
    呕ycz臋 Ci radosnych i spokojnych 艢wi膮t Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Co noc nowy sen ;)

      Wzajemnie dla Ciebie :) Zdrowych i dobrych :)

      Usu艅
  14. Sny zawsze dziwne s膮, takie popl膮tane . Styl贸weczka bardzo 艂adna, taka absolutnie Twoja i wygladasz 艣licznie Siveczko mi艂a. Pozdrawiam wielkanocnie Danka

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Masz racj臋, nie ma normalnych sn贸w. Normalnie jest na jawie.
      Dzi臋kuj臋 :) :) Buziak贸w wielkanocnych moc :*

      Usu艅
  15. Ach Szaraczku,nie znam si臋 na sennikach, ale co艣 mi si臋 widzi, 偶e powinna艣 zagra膰 w totolotka. Wodospad z艂otych rybek to nie w kij dmucha艂 :)!!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsu艅
  16. Fajowy sen, czasami warto zapisywa膰 niesamowite sny! Mo偶e kiedy艣 jaka艣 powie艣膰 fantasy? :) 艢wietna kurta i jakie fajowe okulary!!! Buziole :)))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te najciekawsze siedz膮 w g艂owie latami ;)
      Dzi臋ki, buziaki :***

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za przeczytanie, poogl膮danie i za ka偶de s艂owo komentarza :) :)