U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

wtorek, 21 października 2014

Okoliczne twarze

 Lub twarzowe okolice. Z okolicy. W okolicy. Okolicznościowe. Wokoło. W kółko. Te same. Okoliczne sytuacje dla Was ode mnie. M.in. twarzowe dzieło działającej w okolicy grupy artystycznej klik. I czytana aktualnie książka z (i tu zapraszam od odwiedzin postu poprzedniego). Też twarzowa, z okładkowego punktu widzenia :)   


52 komentarze:

  1. Ale się zgraliście z Młodym kolorystycznie! :) Fajnie Ci w tej spódnicy, lubię plisowanki a w szarościach i czerniach to już wogóle chociaż kratą też nie pogardzę;) Rajty świetne dorwałaś:) Skąd?
    Okolica faktycznie twarzowa, ja to teraz twarzy nie rozpoznaję, kolejna przeprowadzka. Czuję się jak bezpański pies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak się złożyło :)
      Plisowanka kilkuletnia, sprawdzona, niezniszczalna :)
      Rajty były dokładnie rok temu! Teraz odkryłam! Tu post z opisem skąd:
      http://sivka-malaszafa.blogspot.com/2013/10/aciate-na-sciance.html

      Usuń
  2. Pieknie wygladasz w tym zestawie! Plisowanka ma swietny material, ladnie sie uklada! Rowniez sweterek i rajstopy sa sliczne i wszystko ze soba swietnie pasuje, a najwazniejsze, ze Ty Sylwio wygladsz dzis WYJATKOWO!!! Synek rowniez!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    P.S. Bardzo ciekawa jest ta Twoja twarzowa okolica!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co ja mam powedzieć na te wszystkie miłe słowa? Dziękuję :) :)

      Usuń
  3. Bardzo twarzowe szarości, ale najważniejsze, że twarze wcale nie szare:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co, nie miałabym nic przeciwko szarym twarzom ;)

      Usuń
  4. O łał! fajowo wyglądasz! wszystko idealnie do siebie pasuje! :-) Twarzyczki ciekawe! Skąd Wy macie, tam u siebie, tyle różnych artystycznych ciekawostek na ulicy...? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy z pracy twórczej twórczych działaczy :D

      Usuń
  5. Słynna kostka rubika :) A plisowanka wiadomo uwielbiam, rajtki też ciekawe, nie powiem. Całość jak zawsze inna, Twoja, najpierw idzie osobowość,potem ciuch, i tak ma być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z 22 :D

      Tak powinno być, nie na odwrót (osobowość, ciuch). Ciuchy nie są ważna, tak naprawdę...

      Usuń
  6. Twarzowa okolica nie tak daleko ....może odwiedzę...
    Królowa siwego koloru...spódniczka super, świetna do całości...przeczytałaś czy czytasz, warto?
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga na objazdy i zamkniętą drogę! ;)

      Czytam, rozkręcam się. Warto :)

      Usuń
  7. Bardzo twarzowe te twarze... Przypominaja mi troche prace mojego wujka-atrysty, co to w drewnie dlubal i rozne cuda majstrowal, takie twarze-maski np.
    A szarosc zawsze moja ulubiona, grzeczna plisowanka w polaczeniu z niegrzecznym zwierzem narajtkowym pieknie sie uzupelniaja;)
    Usciski. A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są ceramiczne :)
      Jedną mam na ścianie w pokoju.
      Szarość to codzienność, prawie :)

      Usuń
  8. Wow, cudowna ta twoja okolica , sztuka uliczna nie po raz pierwszy zachwyca . A szarOści wiadomo , są super , bez tych rajstop byłoby pańciowato , a tak jest po twOjemu . Z pazurem :) i niepokornie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajna, fakt. Ma dużo niespodzianek, ukrytych mniej lub bardziej. Za mało wyrobiona turystycznie, potencjał średnio wykorzystan. Ale będzie lepiej :)
      Ejnoo, chodzę do tego w innych rajtkach i nie czuję się pańciowato, tak czy siak :)

      Usuń
  9. ale te geby fajne ;) a Ty w szarosciach pieknie stroj kapitalnie podkresla Twoja nenaganna figure, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienaganna - haha :D Ale fajnie, że tak sądzisz! :D

      Usuń
  10. Szarości uwielbiam <3 Rajstopy rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka jesteś kolorowa! Fajne szarości. Ciepłe.
    Moje ości czekają na swoją kolej, która niechybnie nadejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajne :) :)
      Wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  12. Fajny ten zestaw, dzisiaj też byłam ubrana cała na szaro. Coraz bardziej podobają mi się takie monochromatyczne zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sivka Szara od stóp do głów!!!! Pięknie wyglądasz, a w spódnicy zakochałam się od pierwszego wejrzenia!!!!
    Okoliczne twarze zachwycają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie taka jest :) :) Dziękować :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Po aferze seksualnej Karpowicz&Dunin już tak

      facet, żeby nie oddać kasy, powiedział, że Dunin go zgwałciła

      takie tam brudy cieniasów :)

      Usuń
    2. To TEN Karpowicz?! O kurde, nie zajarzyłam! :D

      Usuń
    3. ten ten i te Ości

      czytaj i napisz, co myślisz :*

      Usuń
  15. Artyści z okolicy- ukłon:)
    Dla ciebie pozdrowionka z deszczowego już Rybnika:)
    Plisowanka super, miałam taką podobną w zamierzchłych czasach, czarną ofkors, łaziłam w niej każdą zimę, aż zdechła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nim coś się dzieje w tej naszej dziurze :)

      Dzięki i wzajemnie - u nas też napadane :)

      Usuń
  16. Ty zawsze wyszukasz ciekawe, jak nie twarze, to starą warszawę :) szarość w Twoim wydaniu nie może być nudna, jest niezwykła, jak to co opsujesz i prezentujesz :) plisowanka super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jednak Warszawa, a napatoczyła się sama :)
      Bardzo Ci dziękuję za taką opinię, staram się jedynie dzielić cząstką tego co mnie spotyka i dotyka. :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Twarzowo bardzo świetnie i wyglądowo-twarzowo równie cudnie, ale fajnie tam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to Ci figury zazdrszczam... fajnie wyglądasz, rajstopy mnie intrygują i całkiem nieźle komponują się z plisowanką.. mordeczki ciekawe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no, nawet że się trzyma jak na moje lata:))))) :*

      Usuń
  19. Syn jak mama też lubi szarości:)))Twoje są piękne:)))bardzo fajne te twarze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wyjścia, matka zarząadza jego szafą(póki co) :D

      Usuń
  20. Piękna jesteś w tej szarości Sivko. Czyżbyś obcięła grzywkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Wręcz przeciwnie, pozwoliłam jej urosnąć.

      Usuń
  21. Widzi mi się Twoja siwość..kiecki, rajt i reszty:)
    I widzi mi się Twój syn:D
    Mój też najczęściej na siwo;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybrałaś super, kolor , króluje on w mojej szafie, jest ponadczasowy w zestawie z innymi kolorami modny przez cały rok.Pozdrowienia dla Ciebie i ukłon w stronę twarzyczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siwy kolor towarzyszy mi od dłuższego czasu. Jak sama nazwa wskazuje :))
      Dziękuję i nawzajem pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ładna plisowanka, a Ości wpisuję do dzienniczka książek do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)