U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

wtorek, 14 października 2014

Rubikon

 Upał październikowy wziął górę, głowa wbrew zapowiedziom bezczapkowa. Za to pokazuję swetrowaty sTwór hand made. Zrobiłam go (szydełkiem) kiedy panowały letnie upały, zaczynały się wakacje a do mojego syna co dzień wpadali koledzy na kostkowe meetingi. Układanie kostek Rubika na czas. I ogólnie kostkowanie. Pasja trwa a mnie te nastroje Rubikonowe udzieliły się na tyle, że i robótka coś z kostki ma. Tył i przód różnią się, bo gdzieby mi się chciało robić dwa razy tak samo ;)

   

50 komentarzy:

  1. Świetny twór szydełkowy:) Jesteś niesamowita:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dzięki :) :) Bardzo mi się miło zrobiło od tego komentarza :)

      Usuń
  2. Ty to masz zdolnośći!! Ja wiem że zawsze to powtarzam ale zawsze mnie urzekają te Twoje sTworki:)
    Pięknie w tej czerni i czapa napewno będzie pasować, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś, kto nosi takie dziergadła, jest orzechem trudnym do zgryzienia, albo kimś dobrze ułożonym.
    Bardzo wysoko wyglądasz w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawa koncepcja :D Częściej ostatnio czuję się rozłożona, na łopatki głównie.

      Jestem wysoka, ale tak w normie, bez przesadyzmu :D

      Usuń
  4. Masz talent do rubikonu ;) Kamizelka jest świetna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzka. Niedawno widziałam podobna u Dody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie przekułaś inspirację na rękodzieło. Bardzo ładnie Ci w takiej czerni ożywionej dodatkami koloru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś zazębiło :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. a to chyba "babciny kwadrat" nieprawdaż - specjalistka od szydełka się odezwała ;), ale poza kwiatkami to tylko te kwadraty potrafię robić na szydełku, ale o tym aby je przetworzyć na tak dużą i genialna formę to mi nawet przez myśl nie przeszło :)
    zachwyca mnie ten Twój włóczkowy sTwór, niezwykle energetyczne kolory i taki bardzo przyciągający wzrok wzór - ogromnie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdaż. Dzięki! Miał być poduszką, ale mi się koncepcja zmieniła w połowie roboty :D

      Usuń
  8. Dzięki tym zdjęciom zapuściłam właśnie "Trójkąty i kwadraty" pana Podsiadło, tak mi się to razem ładnie skojarzyło (uwielbiam tą piosenkę:)- twój stwór z jego utwór:)
    A tak myślałam o tobie na niedzielnej wycieczce- tak gorąco, ciekawe czy Sivka da radę z czapami..., ale w pełni cię rozumiem, ja dałam ledwo w rajstopach...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, nie masz po czym rozmyślać w niedzielę, tylko o Sivce? :D :D :D

      Usuń
  9. Babcine kwadraty Rulez !
    Jestes niepowtarzalna ! Modowo i "tłowo" ( neoligizm od tło) kompozycja genialna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już ostatni taki...a nie, jeszcze mam jedną torebkę kwadrotowobabciową do pokazania!
      Wszyscy są, tylko niektórzy jeszcze sobie z tego sprawy nie zdali :D

      Usuń
  10. świetna kwadratowo-kostkowa kamizela :-) planuję na zimę wyszydełkować Lunie sweterek do szkoły... chyba muszę się za niego już zabrać, to może zdążę do kwietnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna inspiracja! I świetnie wyszło całe zestawienie
    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł. Jak widać, żeby być oryginalnym, trzeba rozejrzeć się wokół. Kamizelka rewelacyjna ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak kolorowo i pięknie:)))Twoja kamizelka jest super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, ze zawsze z opadnieta szczena ogladam Twoje sTwory. Ale ten - mistrzostwo. Nie wiem czemu, ale wydaje mi sie ze podoba mi sie najbardziej ze wszystkich dotychczasowych!!!! Na tle czerni jest magicznie...nosilabym!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że taki kwadratowy??? :D

      Usuń
  15. Pamiętam, taki wzór na poduszkach z dzieciństwa. Moja mam je robiła:-)
    Sweterek jest świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinnaś zrobić coś naprawdę jak kostka rubika! Ku czci synowi! Takie hobby mało kto teraz ma:D
    Ale bluzka całkiem niezła Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że na słowo "powinnaś mam alergię :D
      A tak serio, to nie chce mi się, robię już zupełnie co innego :D

      Usuń
  17. Fajna bluzka. Miło słyszeć, że mlodzież jeszcze czasem sięga po rozrywki analogowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodzież nie taka zła jak ją malują :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię różne kombinacje z kwadratów, toteż bluzeczka bardzo mi się podoba.
    Moje starsze dzieci też kiedyś bardzo lubiły wyścigi w układaniu tejże kostki.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wena na te kwadraty wyczerpała, póki co. Mam ich dość(w sensie robótkowym). :) :)

      Usuń
  19. Ależ cudo!!! Ja muszę znaleźć czas i nauczyć się tego szydełkowania wreszcie!!! Sivko, motywujesz, inspirujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tą kostką, świetna sprawa.
    Bluzka fantastyczna i jak dla mnie bardzo fajnie że przód tyłowi i tył przodowi nierówny:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Twoją kreatywność, co sTworek to nowy pomysł i efekt rewelacyjny. Dla młodych "rubikowców" - brawa!
    Dzisiaj wyjeżdżam... Odpiszę... Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tak, co chwila coś innego do głowy przychodzi, tylko z czasem na realizację wszystkiego gorzej. Ale cały czas coś tworzę :)

      Usuń
  22. zrobiłaś sama ta kostke rubika ?? jestem pod wrażeniem ;) Pięknie wyszedł Ci ten sweterek ;) Może teraz czas na karciany wzór ?:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super swetrzysko i super nogi w tych obcisłych portkach, mrrr.
    Zazdroszczę talentów rękodzielniczych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.