U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 17 czerwca 2024

Papierowa

 Siwą papierową torbę pokazywałam tu. Jak widać, przestała się jeżyć. Przerobiłam też uszy. Te pierwotne nieco się naderwały (od tachania ciężarów). Stwierdziłam, że je spruję i doszydełkuję nowe, z bawełnianego sznurka. Sznurek ma nieco inny odcień, ale komu to przeszkadza? Teraz chyba (na pewno) torba będzie wytrzymalsza. Bo naprawdę bardzo ją lubię i często korzystam.


  

26 komentarzy:

  1. Nie zgadłabym że jest papierowa :-) Pięknie Ci w czerni !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie wygląda 🙃 Dziękuję, czarny to podstawa 🖤😉

      Usuń
  2. Jest świetna. Przepastna, obszerna- takie jakie lubię.
    Nigdy nie odnajdowałam się w małych torebusiach....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dużo zmieści. Co bywa pułapką i może wykończyć 😉

      Usuń
  3. Bardzo fajna :))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię tego typu torby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze w niej to, że w ogóle nie wygląda na to, z czego jest zrobiona 😉🙃

      Usuń
  5. Przychodzę z rewizytą i widzę piękną kobietę, pełną pozytywnych i radosnych cech:)
    A torba świetna, bardzo mi się podoba...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Bardzo dziękuję za TAKIE słowa, ale nie wiem czy zasłużyłam 🙃😉☺️

      Usuń
  6. Jak widać taka torba potrafi dużo znieść... Jak człowiek 😉
    A czarna kiecka zawsze się sprawdzi! I na bali, jako mała czarna, i na zakupach☺️
    Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane ;)
      Czarny dla mnie jest podstawową barwą. Zaczęło się pewnie od charakteru. Czarnego xD

      Usuń
  7. Torba świetna, nie miałam pojęcia że z papieru można dziergać, znam tylko papierową "tkaninę".Jak zawsze fajna sesja :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego to ludzie nie wymyślą 😉
      Dziękuję 🩶

      Usuń
  8. Niesamowicie fajna ta torba, a z tymi przerobionymi uszami jeszcze lepsza.
    Super wyglądasz w tej sukience<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udała się ☺️ Dziękuję bardzo 🩶🩶🩶

      Usuń
  9. Cześć, cieszę się, że do mnie zajrzałaś, bo dzięki temu mogłam przyjść z rewizytą. Przejrzałam Twojego bloga i widzę tu wiele ciekawych rzeczy, więc z pewnością będę zaglądać. Myślę, że mamy parę cech wspólnych a jedną z nich jest zamiłowanie do przepastnych toreb. Zazdroszczę Ci pięknej okolicy, w której mieszkasz, chociaż ja na moje Mazury też nie mogę narzekać. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Jak mi miło ☺️ Zdecydowanie nie możesz narzekać na Mazury, są wspaniałe 😉

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie torby. Super przeróbka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie torby na lato, super pasuje do sukienki!

    OdpowiedzUsuń