U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 22 czerwca 2024

Ku pamięci

 Kiedyś podarowałaś mi różowe serducho. Brelok do kluczy. Ot tak, bo powiedziałam, że fajny. Tak wielki, że nie mieścił się w żadnej kieszeni. I taką Cię zapamiętam. Bezinteresowną, wspaniałą, pozytywną. O wielkich wyrazistych oczach i tajemniczym uśmiechu. Mówiłam Ci, że przypominasz mi Ninę Hagen. Poznałyśmy się dawno dawno dawno temu. Byłaś jeszcze nastolatką, a ja już po 20-tce. Zagadnęłaś mnie w autobusie... Pamiętam, jak dowiedziałam się, że chorujesz. Zobaczyłam. Nigdy nie dopytywałam, nie pozwoliłabym sobie na użalanie nad Tobą. Widać było, że chcesz być dzielna. Byłaś zahartowana, los Cię nie oszczędzał od samego początku. Że odeszłaś, przeczytałam w dziesiątkach wpisów kondolencyjnych pod postem na profilu Twojego męża. Dziś Cię pożegnaliśmy. Marta, Marta... Serce pęka, łzy lecą, głos drży. Spoczywaj w pokoju, dziewczyno.    

      

18 komentarzy:

  1. Bardzo Ci współczuję... Niedawno pożegnałam koleżankę. W ostatnich latach miałyśmy mało kontaktu, ale jednak te wszystkie wspomnienia, wzruszenia... ech... Przytulam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem/byłam tylko koleżanką. Współczucie należy się rodzinie, dzieciom.

      Usuń
  2. Współczucie to współodczuwanie, empatia. Piszesz, że łzy lecą i serce pęka- ktoś czuje podobnie, chociaż to "tylko koleżanka", więc pisze, że współczuje. Ja to tak rozumiem. Stratę odczuwa nie tylko rodzina.
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro...współczuję z całego serca..

    OdpowiedzUsuń
  4. Również moje najszczersze wyrazy współczucia... Ja, także zaledwie miesiąc temu pożegnałam bliską Osobę... Odeszła, co było dla mojej rodziny wielkim szokiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. To życie głupie jest czasami...
    Za szybko odchodzą niektórzy...
    Brak mi słów w takich momentach.
    Przykro mi bardzo Sivka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmierć to rzecz szokująca i niespodziewana...Łączę się z Tobą w tym smutku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomięć o kimś, kto kiedyś zapukał o naszego serca daje nam szansę żeby być lepszym człowiekiem, zwłaszcza, jeśli odszedł przedwcześnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe słowa i ich treść. Tak jest 🖤

      Usuń
  8. Smutno gdy ktoś odchodzi bliski sercu.

    OdpowiedzUsuń