U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 13 czerwca 2024

Jordan

 Oliwkowa koszula jako przyodziewek wierzchni. Zakup z sh. Od lat nie zaglądam do tego typu sklepów. Zaczęło mi przeszkadzać zakładanie na siebie ubrań nie wiadomo po kim. Niemniej, zdarzyło się. A Jordan to turkusowe źródło-wywierzysko we wsi Ściborzyce, w Dolinie Dłubni.  

   Źródło Jordan:
 

22 komentarze:

  1. Pokazujesz zawsze nadzwyczajne rzeczy, nie słyszalam do tej pory o źródle tego typu. Sylówka fajna, w letnich kolorach i tkaninach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzielę się "moimi" miejscówkami. Niektóre są naprawdę niebywałe :)
      Tak się ubieram, takie pokazuję ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się Twój outfit :).

    Ciekawe źródło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyznam się szczerz, że nigdy nie kupowałam w sh... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle opcji do wyboru, nie trzeba wcale sh ;)

      Usuń
  4. Super wyglądasz w takiej stylówce. SH mam ulubione ze szwajcarskimi ciuchami, naprawdę wiele fajnych ciuchów tam kupiłam i wcale się tego nie wstydzę. Dla. mnie to recycling:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Też kiedyś kupowałam. Aż mnie odrzuciło. Wolę sztuki nówki. A wybieram ubrania, które służą mi latami. Nie lubię mieć zbyt dużo szmat ;)

      Usuń
  5. O dawno nie byłam w "ciuch landzie" bo ceny tam mocno poszły w górę a wybór ciut gorszy niż dawniej ale wybiorę się. Zachęcająco wygląda ta koszula. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula rzeczywiście jest ekstra, choć musiałam przeprowadzić na niej zabieg krawiecki i od przed chwili wygląda nieco inaczej 🙃🙂

      Usuń
  6. Kiedyś chodziłam do SH, od 3 lat nie byłam, ale może się skuszę. Kiedyś w outlecie kupiłam podobną, bardziej khaki koszulę, po co nie wiem do dziś, ani razu jej nie założyłam, a że nowa, to mi szkoda wyrzucić i tak sobie wisi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great Outfit!

    Wish you a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekko, wakacyjnie, idealne na lato.
    Lubię takie błękitne źródła. Podobne jest w moim województwie, w Tomaszowie Mazowieckim.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego żródła, to jeszcze nie widziałam...
    Natura jest niesamowita!

    A koszula trafiła Ci się świetna. Będzie pasować do wszystkiego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda jakby się patrzyło w bijące serce 🩵
      Tak, jest super. Trochę jak ortalion, trochę jak kresz.

      Usuń
  10. Koszula jest bardzo ładna, i torba też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Torbę zrobiłam parę lat temu ;)

      Usuń
  11. Noszenie koszul w ten sposób jest ,przynajmniej dla mnie, jedynym właściwym :).W lumpeksach prawie nie kupuję, nie umiem niczego sensownego znaleźć . Fajna torba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie jedynym, to zależy od koszuli. Ta owszem, póki co ✌️
      Dzięki, torba zaczyna mieć swoje lata 🙂

      Usuń