U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 7 czerwca 2024

Przyjeżdżajcie, będą jelonki

 Przyjeżdżajcie, będzie super! to książka Krzysztofa Grabowskiego (tego z Dezertera), którą sobie zażyczyłam na Dzień Matki, kiedy Synuś spytał, co chcę. Jak wyglądały początki kapeli Dezerter, organizacja punkowych koncertów w tamtych czasach, ogólnie spojrzenie na historię punka w naszych realiach, podana przez jednego z czołowych jego twórców - to nie mogło mnie ominąć. 

 Koszula i kuloty - ulubione części garderoby, zwłaszcza w tej gorąciejszej porze roku. Worek - szydełkowy hand made by Sivka z zeszłego sezonu. Czerń i beż - ulubiona kolorystyka. A jelonki - napatoczyły się.  

 
Jelonki:
 

32 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie Twoja stylówka,wygodna i bardzo nowoczesna! To niesamowite że zwierzęta leśne nie sa tak płoche jak dawniej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam się z takimi ciuchsami parę lat temu i mi nie mija ;)

      Usuń
  2. Wyglądasz super, czadowo wręcz!!!! Uwielbiam foty z Tobą, nasz charyzmę!!!! Fajnie poczytać, jaka książka Cię interesuje i te słodkie zdjęcia sarenek...mam słabość do zwierząt. hehe Super weekendu Ci życzę. :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no te jelonki! a i ty super😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja stylówka naprawdę jest fantastyczna. To nie jelonki tylko daniele. Bardzo łatwo się oswajają. Te, prawdopodobnie uciekły z jakiejś fermy. W Polsce od trzech lat zaliczane są do zwierząt gospodarczych. Popyt na mięso z danieli podobno jest ogromny i fermy powstają jak grzyby po deszczu. Serce mi się kraje gdy widzę taką fermę i te prześliczne zwierzęta.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jelonki, to daniele. U mnie tez widziałam w lesie, ale nie tak blisko😊
    I cieszę się, że jesteś zdrowa i w formie!
    Super kuloty i super foty!

    Ja to wiesz... Muzycznie, to bardziej Michael Jackson i Madonna😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pełno zwierzyny, coraz więcej i bliżej. A czy jelonek czy daniel - bez różnicy :)
      Nie jestem jeszcze w formie i pełni zdrowia (foty sprzed wirusa). Ale już na nogach ;)

      Usuń
    2. U mnie tez zwierzyny masa! Ostatnio nawet Tiger miał starcie z dzikiem !

      Zdrowiej kobito! Dbaj o siebie! No bo wiesz...już nie pierwszej młodości jesteśmy😉

      Usuń
    3. Zdrowieję, tylko jeszcze kaszel mnie męczy, ale już taka końcówka, bez wypluwania wnętrzności xD A dziki u nas spacerują nawet po osiedlu.

      Usuń
  6. Przyznam się, że punk to nie moja bajka, ale zdjęcia jelonków cudowne! Samej zdarza mi się zobaczyć niedaleko mojego domu sarenki :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę udanego, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Człowiek uczy się całe życie:) kuloty -fajna nazwa i super wyglądają na Tobie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super nazwa. Chociaż inaczej się pisze. Ja spolszczam, bo mi się nie chce poprawności ;))

      Usuń

  8. Nice outfit. I like the pants in combination with the shoes

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za polecajkę, kiedyś sięgnę (mój stosik "do przeczytania" nieustająco rośnie :-D), na razie mam plany czytelnicze do końca roku, a cały czas cos nowego wydają, niedobrzy!
    Wyglądasz zajefajnie - jak zawsze, a jelonki prima sort! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Choć dzieło literackie to nie jest. Raczej smaczek dla punkowców ✌️😉

      Usuń
  10. O tak - też jestem fanką kulotów, to najlepsze spodnie na upał! Świetna koszula i całość, jelonkom widać też się podoba... bo przystanęły zachwycone. A książka na pewno ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne👌 Człowiek się w nich czuje, jakby latał 🤓 Dziękuję 🤗

      Usuń
  11. Stare kapele nie są złe. Ty cudna i jelonki też. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały zestaw, urocze ubrania.
    Jelonki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa pozycja... idealna na zbliżający się Dzień Ojca (dla ojca Szkódniczek 🤩).
    Fajna stylówa, a jelonki przesłodnie 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego, kto z punka powstał i w punk się obróci ;)
      Stylówa 200 % moja ;)

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia, świetne image... Jelonki urocze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jelonki straciły całą moją sympatię odkąd zeżarły mi wszystkie pączki róż.

    OdpowiedzUsuń