U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 17 lipca 2023

Najeżona

 Kiedy pierwszy raz zetknęłam się z papierem jako tworzywem do dziergania (i zrobiłam TO), wiedziałam, że powstanie coś jeszcze. Konkretnie torba. Papierowa torba. Przyjemnie szeleszcząco-trzeszcząca. Na owalnym dnie. Szydełkiem. Z trzech szpul siwego Kremke Papyrus. Projekt autorski, własny. Najeżona. Ja też często się jeżę, więc wszystko się zgadza 😁🙃👌👍

 
  
 
 

26 komentarzy:

  1. Piękne są te zdjęcia szary i żółty, idealnie się komponują. Żałuję, że nie mam żadnych talentów do dziergania i tworzenia. Dlatego lubię je podziwiać u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba wygląda fantastycznie. Aż miło z taką wyjść, np. na zakupy. I przy okazji wiesz, że nikt inny nie będzie miał takiej samej. Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności w tej dziedzinie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ Na zakupy zabieram siatki (też oczywiście zrobione własnoręcznie 😁). To jest torba wyjściowa 😉 A jeśli ktoś chce taką samą - chętnie wykonam ✌️

      Usuń
  3. Świetna torba i super, letnia stylówka, szary i żółty się lubią! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że kolor żółty bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba i cały image.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. szary i żółty zawsze do siebie pasują, a że torba z papieru? niemozliwe!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary z żółtkiem zawsze ekstra :D
    A ta torba fajowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba wyszła super:)))sukienka skradła moje serce ponieważ bardzo lubię żółty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ☺️ Sukienka bardzo zwyczajna, kupiona przypadkiem przy okazji zakupów spożywczych. Ale fakt, bardzo fajnie się nosi, zwłaszcza w upały ✌️

      Usuń
  9. Przepiękna sukienka! Piękny ma odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to połączenie kolorystyczne i wcale nie takie oczywiste. Jesteś bardzo twórczą osobą. Dzierganie z papieru jest dla mnie nowością. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym dwóm kolorom dobrze razem 💛
      Bardzo dziękuję ✌️😚

      Usuń
  11. Też jestem zachwycona tym zestawieniem kolorystycznym :). Torba super, oprócz niezaprzeczalnej urody (kolce jeżowate ekstra!) jest też zapewne bardzo solidna i trwała, jak sądzę, mimo swojej papierowatości. Mogła być jeszcze fota w zestawie z kapelutkiem, fajny komplecik :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trwała. Sprawdziłam ostatnio, dźwigając w niej rzeczy dłużej, niż chwilę. I nawet zmoknięcie jej nie zaszkodziło ;)

      Usuń
  12. Genialna torba 🤩
    Z żółtą sukienką komponuje się idealnie 😊

    OdpowiedzUsuń