U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 2 maja 2024

Już Pora(j)

 Miałam zawsze tendencje do szukania wszędzie i we wszystkim głębi. Nawet tam, gdzie płycizna. Już pora, żeby dać sobie z tym spokój. Nie warto. 

 Miejscówka - zbiornik wodny Poraj, zasilany wodami rzeki Warty. Stylówka - męska bluza i paroletnie kuloty.    

 

24 komentarze:

  1. Nostalgicznie, wietrznie, pięknie...
    Pozdrawiam majowo 🌿

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wodę, lubię rozkminiać co i jak, ale też coraz więcej odpuszczam. Fajny mural. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ta miejscówka podoba, jest natura ale w takim chłodnym odcieniu na Tych Twoich zdjęciach co generalnie bardzo lubię. Btw świetne połaczenie kolorystyczne w stylówce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmobilizowałas mnie tymi pięknym zdjęciami, do ruszenia się i zrobienia fotek ze swojej okolicy. Następny post będzie mało robótkowy , a bardziej Krajobrazowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie są moje okolice, ale czasem i tu zaglądamy :)

      Usuń
  5. Przejeżdżałam przez Poraj ale nie byłam nad zalewem. Widzę, że tego dnia miałaś silny, porywisty wiatr. Chyba nie zachęcał do relaksu nad wodą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatr przy samiutkiej wodzie był, fakt, ale tak czy siak, nie pojechaliśmy relaksować się nad wodą, w każdym razie nie w potocznym wyobrażeniu. A taki wiatr kocham <3

      Usuń
  6. Jest nawet tak metoda odpuszczania (inaczej uwalniania). Myślę, że warto szukać pociechy w małych rzeczach, w radości bycia i w życiu tak jak się tego chce. Fajna stylówka. Taka młodzieżowa. ;) Pozdrawiam serdecznie. Udanej majówki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie o mnie 😉 Nie muszę szukać pocieszenia, umiem czerpać radość i żyję jak chcę 🤘 Kurde, gruba rozkmina i wnioski 🤔🙃
      Wzajemnie 👍

      Usuń
  7. Doskonale Cię rozumiem, że odpuszczasz szukania głębi... bo płycizna rozlewa się wokół...
    a wodne klimaty uwielbiam... wygodną stylówkę też ;-))
    Dobrego weekendu...
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dawno nie byłam nad Porajem!!! A tu teraz taka wakacyjna pogoda 😏!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadła mi w oko ta rozdwojona brzoza...jak po rozstaniu jakimś ;)
    Co do głębi, to też się nie doszukuję..
    Fajowe fotki!!! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głębokie spostrzeżenie z tą brzozą 😉

      Usuń
  10. I love your beautiful set of pictures
    Sending many hugs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sceneria i świetna stylówka. W tych spodniach wyglądasz zjawiskowo. Rozdwojona brzoza i na mnie zrobiła wrażenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń