U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 10 listopada 2023

Wiry

 Zawirowania nie odpuszczają. Cisną do ostatka. Miał być post o czym innym, czymś konkretnym. Ale nic mnie w tym momencie nie interesuje bardziej, niż te wiry.

 Chusta z zielonego jedwabiu z odzysku, podwójną nitką, na drutach. Najprościej, prawymi. Zrobiłam, o ile dobrze pamiętam, na początku roku.
 
  
Walka o kolor chusty przy edytowaniu fot zwieńczona sukcesem:
 
 Ten obraz wisi na drzewie u bram Dworu w Porębie Dzierżnej: 
 

24 komentarze:

  1. Na obrazie Jezusek tez w zielonej chuście:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, mam na myśli całą sesję zdjęciową! Zieleń co prawda nie jest moim ulubionym kolorem, ale czasem jest świetnym dopełnieniem, kropką nad i, wisienką na torcie :). Chusta samymi prawymi, no właśnie - niedawno popełniłam chustę-rogalik samymi prawymi i się zastanawiam, dlaczego mam taką tylko jedną?! Dawniej kochałam skomplikowane ażury, a teraz wolę takie prościzny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ Staram się żeby w tych moich nieprofesjonalnych pseudo-foto-sesjach było Coś. Bawi mnie to 🙃
      Za ażurami nie przepadam, w sensie - na sobie. Więc nie ma sensu ich robić.

      Usuń
  3. Najprościej - to był Twój przepis na tę chustę. A myślę, że warto rozszerzyć takie podejście na różne sfery życia. Mniej kombinować. Żyć po prostu... Dziękuję za obraz! (Z Jezuskiem w zielonej chuście :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kombinuję, jestem po prostu 🙂 Chusta powstała, bo nie lubię jak mi po spruciu czegoś leży taka smętna gałka. W tym przypadku jedwabiu. No, jak można byłoby jedwab zostawić niewykorzystany... 😁Obraz mnie ujął czymś, nie wiem sama czym. Bo nie lubię sztuki sakralnej.

      Usuń
  4. Zielona chusta bardzo ożywia czarną kurtkę. Wygląda świetnie. Ja lubię zielony, bo dobrze mi w zimnych kolorach. Cały image i zdjęcia- wspaniałe!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego świątecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten obraz co wisi na drzewie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce, w którym go zastałam, spotęgował wrażenie. Zrobił je wręcz.

      Usuń
  6. Piękny Twój image. Chusta prosta ale bardzo fajna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo mi się podoba chusta:)))uwielbiam Twoje sesje zdjęciowe, są zawsze w niezwykłym miejscu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie miejsca są niezwykle, tylko trzeba to chcieć dostrzec 😉✌️

      Usuń
  8. Na prawdę bardzo ładna chusta, fajnie że udało Ci się "przekazać" nam jej kolor na zdjęciu. Poza tym wspaniałe tło do zdjęć, super ujęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. "Wyciąganie" koloru rzeczywistego czasem sprawia kłopot. Chyba dlatego wolę niekolory ;))

      Usuń
  9. Cudowna sesja, bardzo mi się scenografia, w jakiej została zorganizowana. A Ty Sivko w tej chuście wyglądasz nieziemsko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo bardzo miła, dziękuję Ci serdecznie <3

      Usuń
  10. Pięknie - stylówka i miejsce super, a chustą się zachwycam!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. i love how you put this outfit. The green scarf and coat looks good together! :)
    have a wonderful november!~

    xoxo, rae
    raellarina.com
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawirowania w końcu się wyprostują... a Ty pomimo przeciwności losu... bardzo fajnie wyglądasz 😊!!!
    Ta jesień bardzo jest malownicza... na obrazkach 😉!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wiry są nie do wyprostowania. Taki system ;)
      Nie tylko na obrazkach - dla mnie. Nawet dzisiaj to komuś mówiłam - że lubię pochmurność. Jest tak kompatybilna z moją naturą...

      Usuń