U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 14 listopada 2023

Do Jarocina

 Jeździło się do Jarocina, jeździło. Oj i to jak. Pociągiem. Bywało, że oknem się wsiadało ;) 

 Niedawno byłam w Chrzanowie obejrzeć mural dedykowany Sztywnemu Palowi Azji. Peron i czekająca na odjazd do Jarocka brygada puncurów. A wśród nich kapela. Bardzo prawdziwy obrazek. Tak właśnie wyglądały perony w tamtych czasach i okolicznościach. Co prawda, nie jeździłam tam wtedy dla Sztywnych. Wolałam ostrzejsze, bardziej punkowe klimaty. Ale kiedy grali u nas w miejscowości na jakiejś imprezie plenerowej kilka lat temu, okazało się, że znam większość tekstów. Nie gniewaj się, Polsko...


  

Sztywny Pal Azji:
  
 Przy okazji, inny mural wypatrzony w Chrzanowie. Bo wiadomo. Jestem miłośniczką:   

 
 

19 komentarzy:

  1. Do Jarocina wprawdzie nie jeździłam, ale znałam, i o dziwo do tej pory pamiętam, wiele tekstów tzw. alternatywy😆
    Murale świetne👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, faktycznie tak się mówiło - Alternatywa 🙃

      Usuń
  2. Świetny mural, do Jarocina się jeździło, a teraz na Rock na Bagnie w Goniądzu( polecam). W zeszłym roku było UK SUBS. SPA tez był kilka lat temu, nie wiem jak to się stało ale wszystkie teksty z nimi śpiewałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne murale... art street wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam że są świetne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne 🤩!!! Muszę tam Miśka zabrać!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne są, a ten pierwszy mega klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. W Jarocinie nie byłam, ale mural bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś za młoda osoba na czasy festiwalu w Jarocinie 😉

      Usuń
  8. Bardzo fajne murale :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne, zwłaszcza pociąg do Jarocina 😉🙂

      Usuń
  9. W Jarocinie nigdy nie byłam ale te murale chętnie bym zobaczyła. Są świetne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój post jest oznaką świetności! Wnikliwy, dobrze opracowany i niezwykle wciągający. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją perspektywą.

    OdpowiedzUsuń