U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 14 października 2023

Fristajlo na konie(c)

 Zresztkowy Fristajlo to krótki sweTworek zrobiony na drutach z totalnych resztek wełenko-bawełnianych. Ponieważ różniły się grubością, niektóre nitki wrabiałam po dwie. Zaczęłam od rękawów. Każdy inny. Korpus dziergałam od dołu, na okrągłym karczku. Kolorystyka najmojsza z najmojszych, czarno-szaro-bura. Ogólnie robiłam bez specjalnego pomyślunku, jak się na druty nawinęło, freestylem. Wisior też zrobiłam. Zamiast zachować się nieekologiczne i wyrzucić plastikowe koraliki (pozostałe po nie pamiętam czym), nawlekłam na sznureczek zrobiony szydełkiem. A do tego kozy i konie 🐐🐎 Na koniec.   

  
  
  
  A to kozy:  
A to konie:
  

30 komentarzy:

  1. Lubię tak wykorzystywać resztki włóczek, a konie jak u Kossaka!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. SweTworek bardzo oryginalny, poza tym rewelacyjny sposób na wykorzystanie różnych resztek.
    Konie przepięknie prezentują się na łonie natury.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciało mi się porobić na drutach, a tylko resztami dysponowałam 🙃😉

      Usuń
  3. Ale piękne konie! A siwy najpiękniejszy:))

    Koraliki pasują jak ulał do pasków! Dobrześ, że ich nie wyrzuciła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo 😀
      Do pasków? Kurde, nie spostrzegam tych wrobień jako paski...

      Usuń
    2. Hahaha:D W sensie, że kolorystycznie;)

      Usuń
  4. Inspirujesz najbardziej! Uwielbiam Twoje dzianiny, te freestyle najbardziej <3
    A jeszcze kozy i koniki! No w ogóle cudnie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajlawju 😘🥰 Hmm, właściwie każdy mój sweTwór to freestyle 🤔🧑‍🦳

      Usuń
  5. Jak dla mnie sweterek wygląda super! Świetnie, że znalazłaś zastosowanie dla resztek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is the season for knitted sweater. Pairing it with a black pant is lovely.
    New post: https://www.melodyjacob.com/2023/10/the-blessing-in-emergency.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wykorzystałaś resztki włóczek. Podoba mi się niestandardowe podejście do rękawów :) I piękne konie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Efekt zaskoczył mnie samą. I pobudził ✌️

      Usuń
  8. Super.sweterek ale podobno ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ Ale ładność to pojęcie względne 😉

      Usuń
  9. Bardzo fajny sweter :D Super koniki i fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweter. I Tobie też w nim do twarzy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweterek, to wypisz wymaluj, moja trzykolorka Freja... no Geniusz 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda drzemie w mnie i moje sTwory siłą rzeczy ja naśladują 😁😉✌️

      Usuń
  12. Świetny wzór i kolory, naszyjnik też bardzo bardzo:)

    OdpowiedzUsuń