U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 8 października 2023

Szaraśny nowy etap

 Wielgaśny, grubaśny, szaraśny. SweTwór z dwóch odcieni szarości. Zrobiłam z wełny Drops Andes, drutami nr 8. Oczywiście bezszwowo i nie korzystając z żadnych gotowców-wzorów. A etap nowy, bo Synek zaczął studia. Dostał się na wymarzoną Informatykę (na UŚ). Mieszka w akademiku. Wdraża się. Nowa rzeczywistość pełna wyzwań. Wielka zmiana. Dla mnie też niemała ;)

Krzemieniowy wisior - kiedyś Synek przywiózł mi z wycieczki, chyba jeszcze w gimnazjum:
 
   
 

32 komentarze:

  1. Siła tkwi w prostocie!
    Bardzo oryginalny SweTwór i na pewno cieplutki.
    Synek na studiach - na pewno duża zmiana, znam z autopsji. Niestety, przychodzi taki moment w życiu, kiedy dzieci opuszczają rodzinne gniazdo i myślę, że dobrze iż ro robią. Chya źle byłoby gdyby na stałe pozostały z nami.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z pierwszym zdaniem w pełni.
      Dziękuję :)
      Wspieram swoje dziecko od początku, na każdym etapie, nie przeszkadzam, jestem dumna z niego bardzo. Niech idzie swoją drogą, rozwija się, spełnia. Nie wolno obcinać skrzydeł drugiemu człowiekowi, zwłaszcza temu, które się powołało na świat :)

      Usuń
  2. Sweterek idealny na zbliżającą się jesień :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny!Uwielbiam takie oversiz(y).Nowy rozdział,jak pamiętam robi się dziwnie pusto w domu.Trzymaj się i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Widzę tylko pozytywy nowej rzeczywistości ;) Jestem bardzo dumna :) :)

      Usuń
  4. super stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci dorastają i coraz mniej ich w domu ..Sweter bardzo ładny :)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. To rzeczywiście ważna zmiana dla syna i dla Ciebie. Dwa odcienie szarości świetnie dobrane, zdjęcia również mi się podobają. Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szaraśny, jeszcze nigdy nie robiłam bezszwowo.
    Powodzenia dla syna, niechaj spełnia marzenia!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kilku lat robię tylko bezszwowo, na szwy mam wręcz uczulenie ;)
      Przekażę <3

      Usuń
  8. Piękny, niebanalny sweter i wisior również<3

    OdpowiedzUsuń
  9. O, takie swetrzycha to ja bardzo szanuję! Nie dość, że szary, to jeszcze objętościowo cudowny! :-D
    Dla Synka gratulacje i trzymam kciuki, żeby mu te studia dały nie tylko wiedzę, ale również masę fajnych i dobrych doświadczeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najlepszy. Forma wyśmienicie mi się udała, a kolor - wiadomo <3
      Przekażę ;)

      Usuń
  10. Fajowe swetrzycho! Takie netoperkowe:D
    Trzymam kciuki za Młodego! Niechaj mu się super studiuje!
    Ja ten czas leci.. Dopiero te nasze chłopaki gimbusami byli..
    Mój się wyprowadził i z dziewczyną mieszka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ☺️ Aczkolwiek nietoperki robi się inaczej 😉 To jest moja ulubiona forma (do robienia i zakładania) - po prostu oversize 👍👌
      Też trzymam kciuki. A czas... Nawet nie wiem co powiedzieć. Dopiero co do przedszkola go prowadzałam. Ale cieszę się z tego etapu, który jest. Zajebiście mieć dziecko, którego nie trzeba niańczyć 😁😉✌️

      Usuń
    2. Ja się nie znam nie robieniu netoperków:D

      Co do dzieciaków, to masz rację! Tez się ciesze, że mój jedynak nie jest maminsynkiem, tylko wyrósł na faceta :D
      Udały nam się dzieciaki:D

      Usuń
    3. Ja też żadnego nie zrobiłam (nie miałam potrzeby) 😁

      Usuń
  11. Stylowy sweter, ma w sobie to coś.
    Gratulacje dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne swetrzycho... otuli ciepłą i spokojną szarością... uwielbiam ten kolor! Powodzenia dla syna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, szarość najlepsza ;)
      Przekażę <3

      Usuń
  13. Świetny idealny na obecne i nadchodzące zimno . Gratulacje dla syna :)
    https://smerfetkowarodzina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Drops Andes jest fajną włóczką! Gruby, ciepły i miły sweter zeń wychodzi (też mam jeden ;) Odcienie szarości dwa, choć jeden wpada w niebieskości. Czy to złudzenie fotograficzne? Gratuluję nowego etapu Synowi i Tobie! Trzymaj się matko! (Kurczę, ja to już się nie mogę doczekać, żeby moje się zaczęły wynosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dziwię się, że do tej pory nic z tej włóczki nie robiłam, bo to ideał na swetry wg mnie. Co do koloru - to musi być złudzenie, bo to szarości najszarsze z szarych 😉😁

      Usuń
  15. WOW jak mawiają... co poniektórzy!!! No to teraz to już nie ma to tamto, kafka jest nam pisana!!!! Bo jeśli mnie orientacja w sprawach UŚowych nie myli, to informatyka jest w Sosnowcu i Synek Twój Duży na bank mieszka w ,,moich" 🥲 akademikach, tuż obok mojej aktualnej kwatery.
    P.S. A sweterek jak zawsze przeSivkowy, a przaśny... genialny... 🤍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie w Sosnowcu. Ciutkę dalej (ale nie chcę publicznie oficjalnie pisać, gdzie) 😉 Powiem na tej kawce 😉🙃😁

      Usuń