U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 28 października 2023

Skały Rzędkowickie

 Jura jesienią - najlepiej! Kilometrowe pasmo skał we wsi Rzędkowice, zwanych Skałami Rzędkowickimi, idealne na jesienno-jurajski spacer. Co prawda, miejscówka oblegana jest przez wspinaczy skałkowych. Ale nie przeszkadza to napawać się urodą wapiennych ostańców 🪨🪨🪨 Ale mi tego było trzeba... 
Skała Wysoka:
 
 
 
 Lubię dziury, widzę dziury: 
 
 
Mała Grań:
  
  
 
 
 
 
Turnia Lechwora:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okiennik Rzędkowicki:
    
 
      

22 komentarze:

  1. Mało znane mi okolice ponieważ dosyć odległe. Dziękuje, że mogłam znaleźć sie tam wirtualnie. Wspaniała wirtualna wyprawa.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Cieszę się, że sprawiłam przyjemność komuś poza sobą ;) <3

      Usuń
  2. Szczerze powiem , że nie znam tego miejsca ale super, że mogłam je dzięki Tobie poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na Jurę. Mamy tu duuużo takich wspaniałości :) :)

      Usuń
  3. Miałaś cudowny wypad :).

    Dzięki Twoim pięknym zdjęciom i ja mogłam pospacerować wśród skał :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliziutki ;) Mieszkam na Jurze, jestem na co dzień z takim krajobrazem. Kocham i uwielbiam. Lokalny patriotyzm <3 Cieszę się, że mi towarzyszyłaś :) :) :)

      Usuń
  4. Pięknie...byłam tam ale tak dawnooooo, dawnooooo temu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam,dzięki za wycieczkę.Nie miałam okazji zobaczyć tych okolic,widzę że naprawdę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. There are special places in a variety of places all around the world. And indubitability this rocked mountain with his beauty is one of thats.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam naprawdę dawno temu, a Twoja fotorelacja uświadomiła mi, jak piękna bywa ciepła i słoneczna jesień. Pozdrawiam i dziękuję, że byłaś u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta jest wyjątkowo ciepła ;)
      Ja też dziękuję <3

      Usuń
  8. Piękne skały. Byłam dosyć dawno. Zacierają się moje wspomnienia. Najwyższa pora aby je odświeżyć.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te skały jurajskie się nie kończą. Co rusz wychodzą kolejne do przespacerowania ;)

      Usuń
  9. Pogoda jak drut się Wam trafiła na ten spacer! Dziękuję za fotorelację :) No właśnie wspomnienie wspinaczkowe mam z Rzędkowickich, bo byłam tam wieki temu na kursie. Chyba jakieś podstawy ogarnęłam, a potem lęk wysokości ogarnął mnie i tyle było tego mojego wspinania :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego poszliśmy, bo pogoda sprzyjała 😉 No, ja jakoś nigdy nie chciałam się wspinać na skałki. Za bardzo je kocham, żeby je tak atakować 😁🙃🪨

      Usuń
  10. Brakuje mi bliskości natury. Tak na codzień, aby wyjść z domu i po 15 minutach być w lesie. Kiedyś to miałam... teraz tylko szare blokowisko i smród z kominów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, a ja mam lasek przed blokiem :) Ale tak naprawdę, to już ledwo zipię w tym bloku :(

      Usuń