U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 24 września 2023

Półwiek

 Lato tego roku było długie i gorące. Temperaturowo również. Stresujące, wpędzające ze zmartwienia w zmartwienie. A jego końcówkę zwieńczyłam obchodząc pięćdziesiąte urodziny. Półwiek. Witaj jesieni mojego życia. I jesieni w ogóle.

 Czarną worko-torebkę do noszenia w ręce zrobiłam szydełkiem, ze sznurka YartArt Macrame Cotton. 

  
 
 
 
 
  
 
  
 
  
 
 

39 komentarzy:

  1. Piękny wiek, ciekawy look, z pazurem!
    Wszystkiego pięknego!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki, powiedziałabym, poważny 🤔🙃😉 Dziękuję ✌️

      Usuń
  2. Dziś że spaceru przyniosłam garść kasztanów i nieco się zdziwiłam: znowu jesień? 🍂🍁 Żegnaj lato na rok...
    Wspaniałe wyglądasz Jesienna Dziewczyno! Półwiek to nie wiek! Wszystkiego dobrego z okazji Urodzin 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato żegnam z ulgą, bo wolę jesień. No tak już mam 😉 Dziękuję ✌️

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego, ja miesiąc temu skończyłam 60 lat, wiek to tylko liczba, wg mnie to stan umysłu. A stylówka bardzo w moim typie, wskoczyłabym od razu w całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie, wiek, to nie tylko liczba. To konkretna suma przeżyć i lat. I stan fizyczny ciała. Takie kołczowe teksty stały się modne i wygodne dla dojrzałych i w średnim wieku ludzi. Zaklinanie rzeczywistości.

      Usuń
  4. O jaka Ty mlodziutka jestes 😉 najlepszego, stylowka wymiata 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem. Młodziutki jest mój syn dwudziestoletni. Nie lubię takiego gadania, jest dezawuujące...

      Usuń
    2. Hmmm dziwne ale oki, mowie co mysle . Dla mnie to mlody wiek 😅

      Usuń
  5. Dzisiaj półwiek to z pewnością jeszcze nie jesień,o jesieni mogę mówić ja,matka syna rocznik'72 :).Jak zwykle super stylówka i plener.I wszystkiego najlepszego na następny półwiek:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja lubię jesień... A pokolenie więcej, to już zima :))

      Usuń
  6. Witaj! Samych szczęśliwych dni! 🎂🍾

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz! I te symboliczne tory... Życzę Ci żebyś zawsze znalazła ciekawe ścieżki na własnych drogach :) I ciesz się jesienią :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tory trochę przypadkiem, ale okazuje się, że faktycznie symbolika jakaś jest 😉 Obym 💪✌️

      Usuń
  8. Bardzo trudno mi uwierzyć, że to pół wieku. Świetnie wyglądasz i tak trzymaj!!!
    Wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Ale odczuwam ten ciężar 😉🙃🙂 Bardzo dzięki! 💪✌️😘

      Usuń
  9. Półwiek to piękny wiek... tyle przeżyć, potknięć, sukcesów i wspomnień. Będę doświadczać tego stanu za rok, a Tobie życzę po prostu dużo zdrowia!
    Torebka świetna i ramoneska także!
    Pozdrawiam jesiennie...
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierało się, oj nazbierało 😉 Bardzo bardzo dziękuję ✌️👍😘

      Usuń
  10. Do twarzy Ci w tym półwieku:D:D
    A i stylówa konkretna, jak przystało na Panią w wieku średnim ;))
    100 lat w dobrym humorze i zdrowiu! No i szczęściu!
    Bo na Titanicu raczej zdrowi wszyscy byli, jeno szczęścia co niektórzy nie mieli;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka już jestem twarzowa 😁 A konkretna zawsze 🙃
      Podziękować ✌️

      Usuń
    2. No pewnie, że zawsze! :D
      I konkretna, i twarzowa! I za to Cię lubię:))

      Usuń
    3. Może zmieniłabyś zdanie, gdybyś mnie poznała w rzeczywistości ;)

      Usuń
    4. Różnie mogłoby być... Może i ja bym Ci do gustu nie przypadła;)

      Usuń
  11. Jesien jest najpiekniejsza , wiec najlepszego ! Anna Tym

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wiek to piękny czas.
    Korzystając z życia i ciesz się pięknym wyglądem.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale też wiem, że... Ostatnio mój kolega z klasy, rówieśnik - odszedł z tego świata. Jest więcej takich wydarzeń. One pokazują, jaki to wiek. A mimo to, ktoś mi imputuje, żem młodziutka. Nie mówię, że Ty ;) Dziękuję <3

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Samych szczęśliwych wydarzeń. Szczerze powiedziawszy to patrząc na zdjęcia dałabym Ci dużo, dużo mniej lat ;). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Półwieczna babeczko wyglądasz super!!! Wszystkiego naj naj i tego, czego sama sobie życzysz🥳

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle opóźniona w wydarzeniach bardzom... ale... wszystkiego NAJ moja ulubiona blogerko 😘!!!
    P.S. Młodziutka nie jesteś... ale Twoja dusza... sterana życiem... mimo wszystko TAK ... Bo chce Ci się... wyglądać oryginalnie... ciekawie... i masz swoje zdanie... megabuntownicze!!! To jest moc!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🥰🥰🥰 Z wiekiem pogłębiają się wszelkie wady, jak mówią. No i moje też, w tym ta buntowniczość 😉😁

      Usuń
  16. superstylówka i piękne miejsca wybierasz do zdjęć,m.

    OdpowiedzUsuń