U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 26 czerwca 2023

Szczeliniec Wielki

 Szczeliniec Wielki jest najwyższym (919m n.p.m.) szczytem Gór Stołowych na Dolnym Śląsku. Należy do Korony Gór Polski. Zaczyna się męczącym milionem schodów, ale potem jest już tylko zachwycająco. Byłam w Piekle, byłam w Niebie. W labiryncie fantastycznych form skalnych. Na balkonach z widokami na zieloną przestrzeń. PrzeciSKAŁAm się przez wąskie szczeliny. A najbardziej podobały mi się Gadające Głowy. Talking Heads. A teraz zmęczę was milionem zdjęć.

 
 
 
 
 
 
Gadające Głowy
  
 
  
 

35 komentarzy:

  1. Góry zawsze robiły na mnie wrażenie. Dlatego z prawdziwą przyjemnością obejrzałam zamieszczone przez Ciebie zdjęcia. Zwłaszcza, że w Górach Stołowych jeszcze nie byłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ich ilość Cię nie odstraszyła ;)

      Usuń
  2. Ale piękna okolica. Gratuluję świetnej fotorelacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce, warte odwiedzenia, z wieloma schodkami i świetnymi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ilością zdjęć nie sposób zmęczyć ;-)) Super fotorelacja! Z tym większą przyjemnością oglądałam ją w Twoim ujęciu, ponieważ na przełomie maja i czerwca byliśmy w Górach Stołowych. Wędrowaliśmy tym samym szlakiem a przy Gadających Głowach spędziliśmy długie chwile oglądając z góry malownicze okolice ;-))
    Pozdrawiam!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 To rozminęłyśmy się jakieś 10 dni ;)

      Usuń
  5. Ależ tam pięknie!
    A swoją drogą wczoraj na yt też było słuchane :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zobaczyłam tabliczkę z napisem Talking Heads, resztę drogi nuciłam "Psycho Killer". Pod nosem, nikt nie słyszał :)))

      Usuń
  6. W Górach Stołowych byłam nie tak dawno, chyba dwa lata temu... zrobiły na mnie kolosalne wrażenie, także mnie nie zamęczyłaś zdjęciami, wręcz odwrotnie - sprawiłaś, że zatęskniłam za tym pięknym kawałkiem naszego kraju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata niedawno - hm, ja bym powiedziała że to wieki temu ;) Te rejony maja w sobie to COŚ.

      Usuń
  7. Nie przepadam za górami no chyba, że na pięknych fotografiach😊

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG
    Cudna relacja i fantastyczne zdjęcia. Oglądałam je z dużą przyjemnością.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Być w piekle i niebie podczas jednej wycieczki, to naprawdęniesamowte

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wycieczka! Oby jak najwięcej takich. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam tam kilka razy, z przyjemnością sobie przypomniałam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam kilka razy i za każdym robi wrażenie, podobnie jak czeska Szwajcaria
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością obejrzałam Twoje 1000 zdjęć ze Szczelińca. Dostrzegasz piękne drobiazgi, obok, których inni przechodzą obojętnie i potrafisz to uwiecznić na zdjęciach.
    Byłam tam, ale dość dawano temu.
    Przepiękne miejsce i widoki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczególarą. W pewnych aspektach jest to wada. Ale czasem się przydaje ;) Dzięki serdeczne <3

      Usuń
  14. Bardzo lubię takie klimaty. Podobne trasy przechodziliśmy w zeszłym roku w Luksemburgu. Pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Góry Stołowe. Spędziłam tam dwa najlepsze w życiu Sylwesty. W Domu pod Lasem tuż przy wejściu na Strzeliniec 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Góry Stołowe są ciekawym miejscem, a Ty na zdjęciach pokazałaś ich wyjątkowość i piękno. Takich zdjęć nigdy nie jest za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, chociaż zdjęcia to tylko zdjęcia, klimatu na żywo nic nie odda ;)

      Usuń