U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 30 czerwca 2023

Makowiec

 
 Jak nazywa się pole pełne maków? Makowiec. Jak nazywa się czerwony kapelusz wykończony pikotkiem, który zrobiłam szydełkiem ze sznurka i z bawełny? Makowiec. A pomysłem na zestawienie kolorów w ałtficie zaskoczyłam samą siebie ❤️💜


 
 
 

36 komentarzy:

  1. Makowiec kojarzy mi sie z ciastem moja mama robiła taki gdzie miło mnóstwo maku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste skojarzenie. Ale ja wolę nieoczywistości 😉

      Usuń
  2. Śliczny kapelusik. Dobrze wygląda w zestawieniu z fioletową bluzą- tuniką. I jeszcze czerwone korale...
    W polu pełnym maku - super zdjęcia i plener. Udany ten Twój makowiec!
    Pozdrawiam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, te kolory razem bardzo zadziałały. Ku mojemu zaskoczeniu ❤️💜 Bardzo dziękuję.

      Usuń
  3. A już myślałam, że zaserwujesz nam makowiec :). Ślicznie się prezentujesz na tym polu pełnym maku w tak bardzo pasującym do aury kapeluszu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to nie ja 😉 Mój Makowiec zgoła inny ❤️

      Usuń
  4. Ładnie wyglądasz na polach makowych. Widok aż dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok niesamowity. Fantastyczne zdjęcia. Makówko, cudnie wyglądasz na tym polu makowym.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ❤️ Ledwo zdążyłam wskoczyć w te maki, już ich nie ma ✌️

      Usuń
  6. Maki, makówki, makowce... i Makowa Panienka! Zestawienie kolorów po prostu przepiękne!💜♥️ Pola i łąki pełne czerwonych maków zawsze mnie wprawiają w zachwyt. Kapelusik śluczniutki. I te korale do kompletu! Ostatnie zdjęcie mnie urzekło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Makowe pole mnie zainspirowało ❤️❤️❤️

      Usuń
  7. Przepięknie zaskakująco, soczyście kolorowo 💜❤
    Mój makowiec czeka na publicate 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ile maków!!!
    A nazwa fajoska! Makowiec! Taki też lubię:D
    A Ty prawie że... jak Makowa Panienka:D:D
    Poważnie, to świetne zdjęcia! Kapelutek jak kwiat też:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siała baba mak... Błagam, tylko nie panienka, mam 50 lat 😜😁Zdjęcia byłam robić na dwa razy. Za drugim było już 3/4 maków mniej. Ledwo zdążyłam mieć w co wejść z tym kapeluchem ❤️

      Usuń
  9. Piękne makowe pole, a Ty w kapelutku wpisujesz się w makowcowe klimaty... W mojej okolicy nie ma takich makowców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makowe pole mnie zainspirowało do zrobienia tego kapelutka ;) Wrażenie, jakie robi połać z taką ilością maków - wow!

      Usuń
  10. Zestaw kolorów zupełnie odlotowy! Kapelutek ekstra! A pole maków wymiata! Synek mi niedawno podesłał z jakichś wojaży foto pola chabrów - wyobraziłam sobie te dwa pola po sąsiedzku, a między nimi Sivka w jakimś szalonym chabrowo-makowym ałtficie :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chabry też znalazłam, ale skromniejsze 🙃😉

      Usuń
  11. Kapelutek pierwsza klasa! Ałtfit takoż! <3
    Miłego i dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kapelutek, w typie "Angolki" takie były modne pod koniec lat 70 i na początku 80. Super Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorowe i tętniące życiem zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny makowiec, szkoda, ,ze moja głowa nie do kapeluszy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne pole makowe. Uwielbiam rozkoszować się takimi widokami 🥰
    Kapelusik jest uroczy i idealnie komponuje się z krajobrazem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ❤️ Pole niestety już bez maków, ale zatrzymały się na zdjęciach 😉

      Usuń
  16. Chce na takie pole pełne maków! Ałtfit bardzo gustowny! Podziwiam zdolności i wyobraźnię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna makowa panienka z Ciebie, w tym kapelutku ;) Faktycznie, zestawienie czerwieni z fioletem zaskakujące, ale jakże piękne na tle jasno zielonej łąki! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń