U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 12 maja 2021

Kulotomiotka

 Jestem kulutomiotką. Poszłam na zakupy po sukienkę, a wyszłam z kolejnymi kulotami. Cóż, natury nie oszukam. Ciągnie wilka do lasu, a mnie do takich portek. Do lasu zresztą też. I nad wodę. I w ogóle - ciągnie mnie... 

 

22 komentarze:

  1. Kiedyś poszłam po chleb, a wróciłam z masażerem do stóp :)
    A kuloty fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wysoka i szczupła więc takie spodnie są dla Ciebie idealne. Mnie też ciągnie, już sama nie wiem gdzie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka - tak, szczupła... yhm... W porównaniu ze sobą sprzed dwudziestu lata, jestem gruba :D

      Usuń
  3. Ha!!! Dość często mi się zdarzają takie zakupowe zwroty akcji 😁!!! Kuloty, fajne portasy!!! Czy ja mam kuloty??? Moja szafa to studnia bez dna 🙃!!!

    Pozdrawiam słonecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja to płycizna, inaczej bym oszalała. Nie ogarniam nadmiaru, ryje mi banie :D

      Usuń
  4. Świetne kuloty! W tym roku zostałąm ich wielką fanką. Pięknie cię ciągnie do natury:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już ciągnie na wakacje;)
    Super te spodnie, mega fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedni lubią kuloty, inni sukienki. Taki zróżnicowany ten świat.
    Tobie pasują :)
    Z moim wzrostem nie odważyłabym się:)
    Okoliczności przyrody piękne.
    Oj ciągnie mnie gdzieś i gna... A tu forma kiepska niestety. Dobrze, że można podróżować także wirtualnie.
    Serdeczności majowe posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja lubię sukienki i cały czas jestem w trybie poszukiwawczym. Tylko, że to czym są zasypane sklepy, to nie moje poczucie estetyki. Za kolorowo ;)

      Usuń
  7. Ładnemu we wszystkim ładnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nigdy nie myślałam o sobie w tych kategoriach. Bez kokieterii :)

      Usuń
  8. O, Lenard dobrze pisze - ładnemu we wszystkim ładnie :). Ja bym wyglądała w takim stroju pokracznie. Centymetrów wzwyż by brakowało, optycznie w każdym razie na pewno. Na Tobie kuloty się sprawdzają, no i to jest najważniejsze - umieć znaleźć odpowiednie dla siebie fasony. Ja idę po sukienkę a wychodzę przeważnie z cygaretkami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wzrost do kulotów jest wskazany ;) Pokaż się kiedyś w tych cygaretkach ;)

      Usuń
  9. Jeżeli je lubisz to to nic dziwnego że zawsze wpadną Ci w oko:)))a przy tym fajnie w nich wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że inne rzeczy mi nie wpadają ;))

      Usuń
  10. Ja kiedyś poszłam po spodnie dresowe a wróciłam z meblami :D Świetnie wyglądasz. Śliczne zdjęcia i piękne tło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Któż tak nie ma? Krajobrazy ładne chociaż teraz zieleń ruszyła z kopyta. ;)

    OdpowiedzUsuń