U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 29 listopada 2020

Jedenastka

 Nie liczę godzin ni lat... Tymczasem jedenasty rok blogowania mija. Tak zwane urodziny bloga U Sivuchy. Najstarsi blogowianie nie pamiętajo. Wypadałoby uczcić. Podsumować. Podziękować. No to czczę. Sumuję. Jeden dodać jeden, równa się jedenaście. I dziękuję. Tym, którzy tu przychodzą i tworzą interakcję w komentarzach. Cieszę, że chce się Wam ze mną/do mnie gadać. Jesteście SUPER! Postanowiłam też przebrnąć przez ten prawie tysiąc postów i zrobić wspominkowy fotomix. Nie było łatwo. Ani szybko. Ile człowiek nawyrabiał tego wszystkiego... A to tylko ułamek ułamka. Momentami czułam, jak po grzbiecie przebiegają mi ciarki żenady. I tłukące się pod czaszką pytanie: jak ty się mogłaś tak ubrać, kobieto... :D Do fotomixu wybrałam te najmniej mnie żenujące stylówki. Proszę bardzo. Bierzcie. I śmiejcie się z tego wszyscy. Jako i ja mam ubaw.




 
 

  

 

 


 

 
  
 

48 komentarzy:

  1. Gratulacje! Coraz więcej blogów, które obserwuję "przysycha". Obumierają powoli i znika. Cóż, takie życie. A szkoda, bo to fajne miejsca do dzielenia się nie tylko stworzonymi przez siebie dziełami czy pomysłami, ale także przemyśleniami lub problemami. Dobrze zatem, że Twój blog nadal w wirtualnym świecie istnieje. Zatem Tobie i czytelnikom życzę kolejnych lat blogowania, które cieszy, krzepi i bawi!
    A stylówki fajne. Ostatnia faktycznie mnie rozbawiła, bo wygląda jakbyś pędziła do skupu złomu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, ucieka żeby Jej nie zezłomowali :)

      Usuń
    2. Tak. Mi też szkoda wielu blogów, które poznikały. Kreatywnych, oryginalnych osób. Teraz większość to reklamy, współprace. I ok, ale jednak brak mi tamtego ducha blogerskiego z czasów, kiedy sama zaczynałam. Dziękuję za komentarz i życzenia ✌️😊

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie powala, bieg do następnej jedenastki😜... Zaglądam do Ciebie od dawna, sama blokuje już ponad 10 lat i chyba tyle lat się znamy. Wszystkie stylówki są Twoje na 100%, masz swój styl, wiesz czego chcesz. Nie pamiętam Cię w tych króciutkich włosach, wydawało mi się, że zawsze miałaś długie. Ja z wielkim sentymentem wspominam początki blokowania i też tak mam, że za głowę się łapę co ja założyłam 😝😝. Życzę Ci Sylwia jeszcze wielu lat tak wspaniałego blogiwania, jesteś wielka. Serdecznie pozdrawiam🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fota chyba sprz d 10 lat, nawet nie myślałam wtedy że zaliczę pierwszą 🤓
      No jak to. Długo miałam takie krótkie (krótko z przodu, długo z tyłu). Charakterystyczny fryz, który do tej pory mi przypominają 🙃😉
      Dzięki wielkie za komentarz i oby do dalszego ✌️😊

      Usuń
  3. Gratulacje! Życzę następnych 11 lat ( co najmniej) blogowania . Zaglądam do Ciebie od kilku lat, od ilu nie pomnę. Zawsze tu ciekawie i inspirująco . Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okaże się w praniu 😉 Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję 😘 Przynajmniej wiem, że nie działam w próżni ✌️

      Usuń
  4. Tez gratuluje, to wspaniale ,ze juz tyle lat prowadzisz bloga,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️😘 Nie wiem, kiedy to zleciało...

      Usuń
  5. GRATULACJE!
    Piękny wynik.:) Życzę Ci kolejnych jedenastek i radości z prowadzenia bloga.:)
    Podpisuję się pod słowami Basi, że Twoje zestawy są właśnie Twoje.:) I naprawdę bardzo różnorodne. I nietuzinkowe.:) No i tyle rewelacyjnych sTworków pokazujesz na blogu oraz miejscówek z duszą.
    A ostatnie zdjęcie - mistrzostwo :D
    Moc serdeczności posyłam i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 😊☺️😘 Na pewno te stylówki są z serca, a nie z pokazów mody i poradników, jak się ubrać 🤓😆😄

      Usuń
  6. Dużo świetnych stylówek, ale mnie przyciąga do Ciebie przede wszystkim Twoje pisanie. Szczególnie te posty, w których opisywałaś podróże lub po prostu zwyczajne życie i to co ono niesie. A zdjęcie, to w chustce, nie pamiętałam, klimat jakichś gór Szkocji, prawie jesteś nie do poznania, i oczywiście wiele innych, na których wyglądasz świetnie. Wszystkiego najlepszego na dalsze lata blogowania i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo 😘😘😘 Lubię pisać. Ale tak szczerze, to ten blog jest blogiem treści nienapisanych. A raczej nieopublikowanych. Bardzo pilnuję tego, by nie pleść i za bardzo się nie zwierzać. Trochę mi szkoda, bo dużo się wokół dzieje, ale to tak poważna tematyka, że mi się gryzie z fotkami o ciuchach. Może założę drugi blog... 🤔🙃 Zdjęcie w chustce robione na skałce jurajskiej. Jedno z pierwszych opublikowanych na blogu. Post miał tytuł "Ruska baba w radzieckim filmie" 😉

      Usuń
  7. Gratuluje tylu lat blogowania i mam nadzieje, że jeszcze wiele wiele lat blogowania przed Tobą :) Ja też tak mam jak oglądam stare zdjęcia, że zastanawiam się jak mogłam to na siebie włożyć :D Przedstawione w tym poście stylówki jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie 😘 Wybrać z tyłu postów, tylu lat... Aż mnie żołądek rozbolał z nerwów 😄😆🤓

      Usuń
  8. Wielki szacun i gratulacje! Zobaczyć siebie i swoje życie (bo przecież nie tylko stylówki) na osi czasu - bezcenne! Podejrzewam, że podczas przeglądania postów obok rozbawienia pojawiło się także wzruszenie. Większość stylówek pamiętam, zwłaszcza tych z dziewiarskimi wytworami, bo swego czasu przejrzałam Twojego bloga od początku😱😀 Lubię Twój kreatywny i zwięzły styl pisania oraz dystans do siebie i poczucie humoru. Konsekwencja z jaką tworzysz to miejsce zasługuje na najwyższe uznanie. Życzę kolejnych 11 lat - co najmniej!🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardziej stylówki. Bo te się zapomina, o ile nie uwieczni na fotce. A o życiu zawsze pamiętam 😉 Wzruszenie? Tak, na widok siebie tak szczupłej 🤓 Bardzo dziękuję. Za ten komentarz i wszystkie, które zostawiasz. Za obecność 😘😊✌️

      Usuń
  9. Gratuluję, czas lecie, ale fajnie, że nie rezygnujesz z pisania. Świat przechodzi na komunikację obrazkową, Instagram wygrywa, nawet FB, podupada na popularności, teraz Insta, Tik-tok, Youtube. Wiele blogerek przestaje pisać i tylko foci. Lubię Cię czytać, lubię Twoje poczucie humoru i dystans do siebie i świata. Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że ja właśnie mało piszę. Zwłaszcza z tym, ile gadam 🤓😃😆 Dziękuję, że do mnie wpadasz, zwłaszcza, że mam tak inne podejście do spraw mody, trendów i look'u 😉✌️

      Usuń
  10. Gratuluję 11 lat blogowania!
    Znamy się krótko ale (od wirtualnego poznania) wpadam do Ciebie niemal codziennie i poczytuje wcześniejsze posty. Masz fantastyczny styl. Ja jestem nim zachwycona!Życzę kolejnych wielu lat udanego blogowania, ciekawych inspiracji i wiernych fanów:)
    Ślę Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 Ja Ciebie, w sensie Twojego bloga, obserwuję od dłuższego czasu 😉 Oby nie tracić chęci i motywacji w swoich działaniach ✌️✌️✌️

      Usuń
  11. Gratuluję jedenastu lat blogowania:))zaglądam do Ciebie od dawna:)))bardzo lubię czytać Twoje wpisy i podziwiać Twoje rękodzieła:)))stylóweczki zawsze wyjątkowe :))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś Reniu najpozytywniejszą blogerką na świecie! Zawsze życzliwa, miła, kochana! Uwielbiam Twoje odwiedziny i Twój blog 😍 Dziękuję bardzo 😘✌️

      Usuń
  12. Coś się narobiła to nasze :) Sivko trwaj !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha :D Ja pamiętam!!!:D
    I cieszę się wciąż, żem na Ciebie natrafiła w tym gąszczu manekinów markowo/trendowych:D
    Jesteś prawdziwa niezmiennie! Czy żenuła czy nie, to TY!
    Sivko Sivucho bloguj nam i króluj sivo niepodzielnie, dzielnie wciąż!!!!!!!!!
    :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My prawie jak dinozaury w tej blogowni ;)))
      To blogowanie teraz już tak siłą rozpędu się toczy; niby na marginesie wszystkiego, ale jednak ;) Dzięki za dobre słowo! <3 :D

      Usuń
  14. Gratulacje! ♥ Ciastko, 11 świeczek i dmuchaj myśląc o czymś pięknym, dobrym i miłym, a ja przesyłam życzenia, żeby to piękne, dobre i miłe było z Tobą zawsze i wszędzie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ciastko (nawet kilka), nie mam świeczek. Ale dmuchnę w myślach ;)) Dziękuję pięknie. Oby tak było. I nawzajem :)

      Usuń
  15. Nie będę udawać, że się trochę nie pośmiałam :)))). A przy ruskiej babie całkiem wymiękłam :))).
    Ale gratuluję odwagi! Każdy z nas ma jakieś stare foty, na których kiedyś mu się wydawało, że wygląda czadersko, a dzisiaj się ich wstydzi. Zmienia się moda, zmienia się nasz gust. W każdym razie widać z tego przeglądu, że zawsze miałaś fantazję i własny, niepowtarzalny styl, który ewoluował, co bardzo cenię, bo nieustannie zaskakujesz, zadziwiasz i zachwycasz :). Zaglądam do Ciebie od dobrych paru lat, zaczęłam w okresie kiedy sama namiętnie dziergałam na drutach. Teraz druty rzadko mam w rękach, ale nadal lubię pooglądać i poczytać co masz ciekawego do przekazania. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych długich lat pomyślnego bloggingu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co BARDZO żenujące, nie zostało przywołane ;) Większość stylówek uskuteczniałabym i teraz.
      Mój gust jest w miarę stały. Miałam odbicia w nie swoją stronę ze dwa razy. Ale to w czasach przedblogowych. Coś mi chyba hormony mieszały :D A tak, to właściwie podoba mi się to samo od lat. Fakt, często są to dziwne rzeczy :D Ale to się raczej już nie zmieni :D Dziękuję za komentarz :* Za życzenia i że do mnie zaglądasz <3

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Napisałaś wyżej, że mało piszesz. Ale to jest akurat w sam raz tyle ile trzeba, żeby został niedosyt mały i by czekać niecierpliwie na następny wpis. Idealne są Twoje prezentacje - ciuch i plener zawsze w punkt trafione. Najbardziej jednak imponuje mi Twoja wyobraźnia i dyscyplina. Zwykle te dwie rzeczy nie spotykają się łatwo. Wyobraźnia, bo z każdą stylizacją jesteś jakby inną osobą. Inną, ale zawsze taką, którą chce się poznać i zaprzyjaźnić. Łatwo mi pisać "pisz proszę dalej" bo cały wysiłek jest po Twojej stronie, ale usprawiedliwiam się faktem, że to lubisz. Lub to Sivko, lub!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak to odbierasz <3 Chyba o ten efekt mi chodzi pisząc/niepisząc. Cudowny jest Twój komentarz, naprawdę. Dałaś mi do pomyślenia. Dziękuję :*** Często razi mnie, że tyle jest słów dokoła, a tak mało treści. A ja bym bardzo chciała mieścić się w treści ;)
      Tak, lubię to. Postaram się lubić dalej. Jeśli faktycznie są tak cudowne osoby, które chcą przy tym być obecne...:) :) :) Jeszcze raz, dziękuję Ci bardzo.

      Usuń
  18. Kolejnych 11 lat kreatywności i pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylóweczki rewelacja! A poza tym, któż z nas nie uśmiecha się oglądając swoje stare zdjęcia... Chyba nie znam takiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) :* To chyba prawda. Chociaż, kiedy oglądam swoje fotki z buntowniczej młodości, to ciągle mi się podobają ;) <3

      Usuń
  20. Gratuluję jedenastu lat blogowania i życzę kolejnych. Podoba mi się, że masz swój styl i jesteś mu wierna. Z przyjemnością oglądałam Twoje stylówki. Potrafisz dobierać do nich oryginalną oprawęj jednym słowem artystyczna dusza z Ciebie. Zazdroszczę Ci ,,dziergomani". Sama kiedyś też dużo robiłam na drutach. Kiedy moja córka była mała sklepy z dziecięcą odzieżą świeciły pustkami, zresztą nie tylko z dziecięcą. Sama robiłam sweterki, sukienki, spódniczki. Dziś moje problemu zdrowotne ograniczają mnie jedynie do sukienek dla laleczek i szalików. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie 😊 Tak, coś w tym jest. Lubię te klimaty, powydziwiać i uartystycznić 😉 No, ja też jestem wychowana na pustych półkach peerelu lat 70/80. Wtedy szałowe i oryginalne swetry robiła mi moją mamą. Ta tendencja, żeby nie ubierać się jak wszyscy, została mi zaszczepiona od najmłodszych lat. A włóczkę i druty mam w DNA 🤓

      Usuń
  21. Samych twórczych pomysłów na dalsze blogowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne podsumowanie, fajne stylówki, pięknie się zmieniasz w czasie wciąż pozostając sobą:-) Gratuluję rocznicy i oby były kolejne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najzdrowszy i najsatysfakcjonujący (nie ma chyba takiego wyrazu...) rodzaj zmiany. Dzięki! :) <3

      Usuń
  23. Sivka, nie bądź dla siebie taka krytyczna!!! Masz zajebista styl i osobowość, która przyciągnęła tu niemało blogolódków. Naturalność, oryginalność, indywidualizm... taka jesteś :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę muszę, bo mi palma całkiem odbije z samouwielbienia ;) :D
      Kochana, ja sobie przepiszę te słowa i będę przypominać w słabych chwilach. Albo pokazywać innym, niedobrym dla mnie <3 ;) :* Dzięki!!!

      Usuń