U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 26 czerwca 2020

SIATA XL

 Siatka na pusto ma około 58 cm, łącznie z uszami 78 cm długości. W zależności od załadunku - jeszcze urośnie. Śmiało można stwierdzić, że jest SIATĄ. Ze sznurka bawełnianego, zrobiłam szydełkiem. Myślę sobie, że nie jest siatką typowo na zakupy. Widzę ją, jak uniesiona pojawia się na nadmorskiej plaży... Wypełniona wakacyjnie kojarzącymi się gadżetami - kocykiem, kremikiem do nieopalania, butelką wody, książką... Ech, rozmarzyłam się ❤️

 Czerwona SIATA XL   
  czyli
rozmiar ma znaczenie

  

15 komentarzy:

  1. O tak, duża ta siatka. Na wakacje w sam raz i nie tylko...też się rozmarzyłam...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają, jeśli w nie wierzyć... 😉

      Usuń
  2. Siatka fajna - jak wszystkie poprzednie. Ale ja zawieszam wzrok na kiecce. Super spódnica. Podobają mi się tyły dłuższe od przodów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to nie jest zwykła kiecka. Już tu o niej było. Ale mam w planach, żeby było jeszcze 😉

      Usuń
  3. No faktycznie duża ta siatka, chyba bym się do niej zmieściła :)
    Pasuje Ci do zestawu. Super!
    Wakacje... Oby Wasze plany jednak w jakimś przynajmniej stopniu się spełniły.
    O moich planach lepiej zapomnieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 😆😁😄 Tak zrobiłam, żeby miała do czego pasować 😊😉 Planów nie ma, są mgliste przemyśliwania tematu. A póki co, remoncik 👌👍✌️

      Usuń
  4. Na plażowe minimum najlepsza jest ciężarówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W taką siatke to można konkretnie coś zapakować :D lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromniasta! Na zakupy raczej za wielka, bo jak to potem dotaszczyć do domu. Ale czytała o tej plaży i też się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, nie trzeba od razu kupować nie wiadomo jakich ilości. Z taką nawet tylko po kostkę masła można ;) :)

      Usuń
  7. Siata pierwsza klasa.... tfuuu... źle mi się kojarzy... dziecka mi nie chcą przyjąć do szkoły, bo niby miejsca nie ma... W obwodowej... skubane małpy... no zdenerwowałam się...

    ... fajnie wyglądasz 😊... wakacyjny ołtfit jak znalazł 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SIATA już poszła w świat ♥️ Jak nie chcą??? Przecież obowiązek szkolny jest. Muszą... 😯

      Usuń