U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 20 czerwca 2020

Po ludzku Transparentna

 A co tym razem wydzierganego? A taka tam. Letnia bluzka. Kremowojasnobeżowa. Z włóczki podarowanej przez Basię. Z cienkiej nitki na nieadekwatnie grubych drutach. Transparentna. Bezszwowa. Na okrągłym karczku. Dziergana intuicyjnie, bez przepisów. Lubię twórczo kombinować po swojemu. Pokazywałam ją w maju na instagramie w nieludzkiej wersji. Z racji prawielata, po ludzku:


 I mała torebka. Szydełkiem, na owalnym dnie. Ze sznurka bawełnianego (tego od siatek):

  

35 komentarzy:

  1. Kochana, w tych kolorach wyglądasz cudnie!:) Cały zestaw Twój - idealny w każdym calu. Nie przesadzam. Piszę z serducha.
    Cieszę się, że włóczka się przydała. Piękną letnią bluzkę wyczarowałaś.:)
    Poprawiłaś mi tym postem samopoczucie. :)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beże są ze mną od zawsze. Lubię <3 Nawet ostatnio biorą górę nad siwościami, niezamierzenie ;) Dzięki, Basiu. Za dobre słowo. I włóczkę! :) :* <3

      Usuń
  2. Pięknie po prostu i po ludzku. A moje druty nadal leżą bez chęci z mojej strony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie ma przymusu na druty. Musi być pasja <3

      Usuń
  3. Bluzka śliczna taka pajęczynka:))i torebka super:)))świetny zestaw stworzyłaś:)))Pozdrawiam serdecznie w pierwszy dzień lata:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta Twoja cieniutka mgiełka, w ludzkiej wersji😜😜. Miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy fason. Netoperek - albinos😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalnie, wygodnie i kobieco :) Bardzo mi się podoba! Ja też lubię tego typu stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny zestaw!. Pięknie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie pajęczynki, super kreacja i cała stylizacja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Tylko muszę potem uważać, żeby nie zaciągnąć nitki. Niestety, jestem w tym "dobra" :/ ;)
      Dzięki! :*

      Usuń
  9. Uwielbiam takie dziuraweczki delikatne. Cudnie wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest przepiękna, świetnie na Tobie wygląda. Dodatkowo takie kolory, to zdecydowanie Twoje kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne <3 Tak, to moje kolory, konsekwentnie od (już) dziesięcioleci ;) :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna!!! Taka... mgiełka :D!!! Całość, jak zawsze, bardzo zgrabnie skomponowana :D!!!
    Pozdrawiam :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnaś w tych beżach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie muszę być ładna, grunt to pokazać swojego sTwora :D

      Usuń
    2. sTwór stworzony przez/dla Ciebie przecież

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko mi się podoba! I bluzka, i torebka, i spódnica :) Choć ja potrzebuję zdecydowanie większych torebek zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń