U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 16 maja 2020

Stajl

 Stajl był stały, tylko ciuchy się zmieniały - parafrazując znaną fraszkę. Przewrotnie, bo lubię kiedy i ciuchy są stałe. Zadomowione, okiełznane, znoszone. Takie moje. Lubię to jak się ubieram. Gdybym nie lubiła, to bym się tak nie ubierała. Styl. Mam swój. Na czym polega? Na mnie. Przypomniało mi się, że to blog szafiarski. Dlatego tak ten...

    

35 komentarzy:

  1. I taką Cię bardzo lubię. Za ten Twój STAJL :)
    Bluzo - tunika z kapturem - świetna!
    Ty lubisz szarości, beże, czerń i inne kolory, ja lubię niebiekości i też inne kolory.:)
    Najważniejsze, by dobrze się czuć w swojej drugiej skórze.:)
    A pustynia jak zawsze obłędna :)
    Pozdrawiam Cię majowo i weekendowo.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu 😘 Tak, podstawą jest czuć się dobrze, czyli sobą. W ciuchach i bez 😉😄 Nie lubię typowo kobiecych fatałaszków, nadmiaru kolorów, przepychu, strojnisiostwa. Oj, dużo tego, czego nie lubię... Oczywiście na sobie. Taki to ten mój stajl 👌

      Usuń
    2. Czasami lubię się "wykolorować", jestem niestety też sroczką.:D
      Ale często ograniczam się także do dwóch, góra trzech kolorów. Zależy od dnia, nastroju, okoliczności, miejsca, etc.
      I tak powinno być. Każdy lubi, coś innego.:)
      A dzisiaj super, dres i łóżko... A dres mam szary :D, z kapturem.:) Lubię go... Tylko chorób nie lubię...

      Usuń
    3. Dlaczego niestety? Tak lubisz, tak czujesz i to jest dobre ;) Różnorodność jest super. To, że każdy jest inny. I każdy ma wybór. A szary dres to klasyk <3 Choroby fuj :(

      Usuń
  2. Też lubię stałe ciuchy, tym bardziej, że staram się ich mieć jak najmniej (i nie kupować bez sensu!).
    Brzytwa Ockhama dobrze działa ;-) tylko włóczek przybywa, heh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przestałam kupować bez sensu. Mam ściśle określone, czego potrzebuję. Z resztą, mnie się prawie nic nie podoba, kiedy już łażę po sklepach. A i włóczkę kupuję ściśle pod projekt, który wymyślam 😉✌️

      Usuń
    2. Z tym "nie podoba" przybijam pionę, no mam tak od momentu, kiedy jedynym obowiązującym krojem dżinsów zostały "biodrówki". O zgrozo, wszystkie portki są źle uszyte, jak się człowiek schyli, to pół zadka na wierzchu...

      Usuń
  3. Super stylizacje, nawet maseczka tworzy z nimi spójną całość. Trzeba mieć w życiu ten stajl ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet maseczka musi być na temat 😷😃

      Usuń
  4. Masz tem swój Stajl, cenię Cię za to. Wiele razy to pisałam. Zdjęcia 👍👍, zawsze w ciekawym miejscu. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem 😘 Cieszę się, tym bardziej że tak się różni nasz sposób ubierania ✌️😍

      Usuń
  5. Najważniejsze zeby czuć sie dobrze w swoich ubraniach :) ja staram sie ostatnio nie kupować nadmiaru ubrań :) świetnie wyglądasz we wszystkich stylowkach z postu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie 👍 Nadmiar jest zbędny i wywołuje chaos 😉 Dzięki serdeczne 😘

      Usuń
  6. A ja bym nie zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zaglądasz 😍😘

      Usuń
  7. Stałe i sprawdzone ciuchy najlepsze. Są takie nasze. Chyba każda ma jakieś ulubione. Masz swój styl, to na pewmo i dlatego z chęcią tu zaglądam :)) Naprawdę fajne zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ideałem jest mieć kilka (no dobra, kilkanaście) sztuk sprawdzonych ubrań w swoim guście i chodzić w nich na okrągło :) ;) Dzięki!

      Usuń
  8. Twój styl jest bardzo fajny. Można powiedzieć, że taki - jak to sama określiłaś - swojski.
    Podobają mi się zdjęcia robione nad wodą - nad morzem czy jeziorem.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) No, mam swoją rozkminę na ten temat ;)
      Te zdjęcia akurat są zrobione na pustyni ;)

      Usuń
  9. Excellent post! We will be linking to this particularly great post on our
    website. Keep up the good writing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny STAJL :) Ja swój zmieniłam jakieś osiem lat temu. Zradykalizowałam się pod względem noszenia spodni... odrzuciłam je w 99% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 🙂 Ja się nie radykalizuję, ale fakt, sporo się zmienia w moim podejściu do tych spraw 😉

      Usuń
  11. Wow! At last I got a website from where I be able to truly obtain useful data concerning my study and knowledge.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój styl i Twoje plenery... Sivko z pustyni :D!!!
    Pięknie jest :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! :D A pustynia ostatnio przeżywa takie oblężenie, że strach się zbliżać :/

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty, ponieważ mogę 😁 Anonimowa - aleś ty głupia. Wydaje ci się, że Wiesz. Że możesz bawić się w ocenianie. Tymczasem... Nie wysilaj się na pisanie tu komentarzy, bo nie będą publikowane. Idź swoje frustrację rozładowywać w realu 🖕

      Usuń
  13. Znalezienie własnego stylu, to wcale nie jest łatwa sprawa, więc gratuluję:-). A gdy człowiek dobrze się czuje ze sobą i w swoich ciuchach, to od razu widać i to jest bardzo fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teorię na ten temat (z resztą na każdy :D). Nie szukać. Słuchać głosu wewnętrznego ;) Dobre samociuchopoczucie dobrze wpływa na całokształt postrzegania ;)

      Usuń
  14. Zdjęcia w masce bardzo na topie :-) Twój styl jest faktycznie Twoją wizytówką , świadczy również o Twojej oryginalności i odwadze! Świetna jest ta siatka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka rzeczywistość :/ Styl ubierania, to jeden ze sposobów na wyrażanie siebie. Lubię takie zabawy ;) :) Dzięki za dobre słowo <3

      Usuń