U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 10 października 2018

Mękodzieło Bąbel

 Mękodzieło nie jest wtedy, kiedy robięrobięrobię, a końca nie widać. Mękodzieło to gdy chcęchcęchcę, a nie mogę. Nic nie wychodzi. Ręce sztywne jakby nigdy dotąd drutów nie trzymały. Wszelkie ochoty i próby spełzają na niczym. Więc daję spokój. Myślę to minie. Mijają i owszem, tygodnie i miesiące... Aż nastaje TEN dzień. Zaglądam do pasmanterii. Włóczkowe motki zachęcająco uśmiechają się z półek. Przypominam sobie, że miałam pewien pomysł. Może spróbuję... Ze sklepu wychodzę zaopatrzona. Lecę do domu jak na skrzydłach. Rozkładam sprzęt. Robię! Po tygodniu gotowy. SweTwór handmade by Sivka, żółtoczarny Bąbel. Pierwszy pod długim kryzysie dziergalniczym. Pierwszy szwowy po długim okresie dziergania bezszwowego. Pierwszy bąblowym ściegiem przez mię wykonany. Do niego żółtoczarna czapka bąblowata. Inspiracją kolorystyczną byli: osa, Pszczółka Maja, pewna bluza z młodości, sędziowie piłkarscy? Pytanie dla reportera 😀 SweTwór powstawał w lipcu, kiedy trwał mundial. Nie oglądałam prawie wcale meczy, jedynie rzuciłam oczami parę razy na męki polskiej kadry ⚽ ⛹️ Tak naprawdę kolorystyka wzięła się z... Organizm się dopominał 😉 Od tamtej pory dziergam nieprzerwanie, stworzyłam kilka SweTworów, wymysłów autorskich. Swoją drogą, chyba powinnam opatentować nazwę SweTwór... 

Only hand made ;)
fot. Wojtek Fotoczłowiek 
W przybliżeniu:
 
 
Wszelkie prawa zastrzeżone 💛🖤

36 komentarzy:

  1. SweTwór, bardzo dobra nazwa na markę firmy, którą powinnaś opatentować i założyć i zarabiać. Swego czasu Ewa Minge szukała ręcznie dziergających kobiet do swych kolekcji, także rękodzieło wraca do łask. Fajnie to połączyłaś, wzorek fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znaleźć namiar na biuro patentowe, bo jak znam życie, zaraz mi to ktoś odgapi i będzie się posługiwał ;) O tym, że rękodzieło wraca do łask, to słyszę od kilku lat. Co do zarabiania, to tak, jak się ma wielkie nazwisko, to się zarabia. A jak ja mówię ile za sweter, to nie ma tematu więcej :))) Niemniej, kilka sweTworów poczyniłam na sprzedaż :)

      Usuń
    2. Dokladnie,a ja jestem dumną,szczesliwą posiadaczką jednego z nich :)))))))!

      Usuń
  2. Sivka w kwiatki, Sivka w żółtym... no proszę:-) Organizm tak się czasem dopomina i fajnie jest, gdy się człowiekowi uda zrozumieć te sygnały:-). Bąble super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweter na jesien. Widzialam ten wzor w internecie, ale bable zawsze byly na rekawach. U Ciebie sa wszedzie - tez ladnie. Podobaja mi sie takie wyraziste wzory i kolory w swetrach robionych recznie. Ja, po latach robienia na okraglo, ostatnio tez zszywam - mniej rozciagania. Pogodnych spacerow zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zawsze muszę po swojemu ;) Bąbelki trochę uderzyły mi do głowy, porobiłam różne wariacje na ich temat. Tu jest pierwsza ;) :)

      Usuń
  4. O, jak dobrze, że jest kolor ☺ energetyczny, wesoły, mocno cytrynowy 🍋🍋🍋🍋🍋 i jeszcze te bąble ☺ Co tu mówić, jak zwykle świetny SweTwór Ci wyszedł ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka dojrzała cytryna ;) Wyszedł lepiej, niż się spodziewałam :)

      Usuń
  5. Fantastyczne udziergi! pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na jesieni też sięgam po ciepłe kolory a te bąble robią ostatnio furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jesteś pszczółka czy osą? Śliczne to.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się buzia uśmiecha to tego bąbelkowego - caceńka. I czapusia jeszcze.:) Szacun.:)
    Kolor ślicznie słoneczny. I torba pasi dealnie. :)
    To niesamowite, jak ładnie Ci we wszystkich czapusiach.
    Fajne jesienne zdjątką. Oby taka jesień trwała jak najdłużej...

    Moc ciepłych uścisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jakiś taki pozytywny ten swTwór się zrobił 😃 Jestem z niego dumna i zaskoczona efektem ✌️ Dziękuję serdecznie, Basiu 💛💛💛

      Usuń
  9. Mękodzieło. Hahaha! Kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna z Ciebie pszczółka:))pięknie wyglądasz:))robisz fantastyczne rzeczy:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie Mękodzieła i SweTwory, to ja rozumiem!!!
    I kolor, i bąble wspaniałe!!!
    "Czasami człowiek musi...inaczej się udusi...O!":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawa jestem, jakich nie (przykłady) 😉😀 Dzięki serdeczne 💛🖤💛🖤 No i zgadza się, z tym uduszeniem!

      Usuń
  12. Sivka, a zdradzisz z jakiej włóczki to arcydzieło wydziergałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kurde, nie pamiętam. Nigdzie nie zanotowałam, banderol się pozbywałam na bieżąco. A że to było te 3 miechy temu, to ten, skleroza :/

      Usuń
  13. No kochana, warto było czekać na wenę ha!ha! Super kolor, super wykonanie, cała Sivka. Nazwę opatentuj, jest TWOJA! Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, warto. Sprawdza się stara dobra maksyma, że nic na siłę ;) Dzięki wielkie serdeczne! :) <3

      Usuń
  14. Piękne są i sweTwór i czaposTwór :)!!! Jestem pod wielkim wrażeniem :D!!! Jesień w pełni :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i się dziewczyna znów namęczyła, ale warto było bo mękodzieło wyszło cudnie! bardzo fajna faktura swetra no i kolory rzecz jasna. W końcu na coś przydały się mecze piłkarskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dziewczyna się męczy, jak nie robi :)))
      Fakturka jest zajebista, to fakt! ;)

      Usuń
  16. Ach Kochana, jak ja Ci zazdroszczę, że umiesz tworzyć takie cuda :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Może być SweTwór :) Kolorystyka i wykonanie perfekcyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu jest ;) To prawda, przykładam wielką wagę do perfekcyjności wykonania. Nie cierpię wciskania kitu, czyli byleudziergu, byle był ;)

      Usuń