U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 22 września 2018

Średniowieczna Wasza mać

 
 No, co tu dużo gadać, dziś kończę czterdzieści pięć lat. Co to za wiek... Parafrazując jedną z moich najulubieńszych polskich osobowości scenicznych: dla młodych za stara, dla starych za młoda ;) Średniowieczna. Znudziły mi się dywagacje na temat wieku, tak swoją drogą. Czasem wydają mi się żałosnym jękiem, próbą wmównienia sobie, że to, że lat przybywa nic nie zmienia. To nieprawda. Nawet byłoby podejrzane, gdyby nic nie zmieniało. Przecież człowiek cały czas jest w procesie zmiany-przemiany. Samorozwój, samodowiadywanie... W każdym razie, ja lubię siebie, obojętnie czy młodą, starą czy taką pomiędzy, średniowieczną czterdziestkę piątkę ;) A z okazji urodzin cytat. Tejże samej ulubionej osobowości, tym razem z twórczości książkowej:

 Mam ambicję korzystać z niezbywalnego prawa do samodzielnego decydowania o tym, co przystoi, a co nie kobiecie w moim wieku (...). Nie zdziadzieję. Nie pozwolę młodym wypchnąć się na margines życia, moje spojrzenie nie zmatowieje, nie przestanę marzyć. Elo! Elo, Wasza mać! 

Katarzyna Nosowska A ja żem jej powiedziała

 Asymetria fryzurowo-kolczykowa. Bo tylko jeden kolczyk z tej pary mi pozostał. Jak na kolczyki, jest w średnim wieku, ma dwadzieścia kilka lat :D 
BluzkosTwór jest hand made, zrobiłam około rok temu i był w  tym poście.
Bucik(i) - prezent urodzinowy. Dżinsy w sumie też ;)
Parafrazowałam cytat z tego kawałka:

32 komentarze:

  1. Wyglądasz genialnie średniowieczna istoto! I jeżeli też tak się czujesz, to czego chcieć więcej? Oby tak dalej. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego dla Ciebie na kolejne średniowiecza:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się, bo się nie przejmuję pewnymi sprawami ;) Dziękuję bardzo! :* <3

      Usuń
  2. Najpierw przeczytalam "Sredniowieczna wasza milosc", za drugim razem bylo "Sredniowieczna wasza mosc". No i za trzecim razem mi sie udalo (pewnie potrzebuje nowych okularow ... starosc nie radosc). Z przeslaniem sie zgadzam i wszystkiego najlepszego zycze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego, Sylwio, coś za Toba, a coś przed - i to jest fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ....jasne, że wiek zmienia i bardzo dobrze ;-)Co tam będę pisać jakieś farmazony,dobrze wyglądasz, język masz wyostrzony,inteligentna ze swoim postrzeganiem świata, "baba" z Ciebie.To są dla mnie wartości a nie jakaś tam kolejna zmarszczka czy kolejne 5 kilo więcej.
    Cudna torba! Ogół super! Wszystkiego naj....;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jęzor muszę trzymać mocno za zębami, żeby resztek ludności do siebie całkiem nie zrazić :))))
      Dziękuję bardzo :) :) <3

      Usuń
  5. Uwielbiam tę piosenkę. Jest taka prawdziwa i ciekawostką jest to, że autorka napisała ją w moim mieście. Bluzka super. Od razu zwróciłam na nią uwagę . A wiek jest super. Ja tyle kończę za pół roku. Życzę Ci najlepszego, czego tylko pragniesz. 🎉🎂🌻

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wiek:))bardzo mi się podoba co napisałaś że kochasz siebie w każdym wieku:)))zestaw super i cudna bluzka:))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego co najlepsze życzę:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jak się siebie nie lubi, to się wyżywa na innych ;)
      Bardzo bardzo dziękuję <3 :) :)

      Usuń
  7. Sivka... wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)!!! 100 lat z dokładką życzę :D!!!

    P.S. Noszzzzz... zdradź skąd te butki... boskie są :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo Ci! <3 :***

      Z takiej jednej sieciówki na literkę D. Znasz ;)

      Usuń
  8. Pewnie, że się zmienia... Nie tylko w wyglądzie... ;)
    Na szczęście u Ciebie jest git:D
    Jakoś tak nie widzę, żebyś garsonki zaczęła nosić...i kazania prawić:D
    Fajny luzak! Jak od lat:D
    I stówka w zdrowiu!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd ma drugorzęedne znaczenie w tych przemianach, jak się okazuje. Obserwuję się z ciekawością, aczkolwiek bez zbytniego przyglądania szczegółom :D Garsonki - nigdy w życiu. Natomiast co do kazań... Jestem matką, czasem prawię :))) W ogólę lubię się czasem powymądrzać i ludzi podenerwować moim gadaniem :D
      Dzięki!!!

      Usuń
  9. Kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :))) Cudowna z Ciebie kobitka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne średniowieczne klimaty i w słowie i w obrazie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mijałam takich dwoje na oko szesnastolatków, chłopaka i dziewczynę, rozmawiali i ta dziewczyna mówiła, że czterdzieści pięć lat, to piękny wiek 😊 Aż mi się miło zrobiło w środku 😊 Wszystkiego najlepszego rówieśnico ☺🌷🍰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojacie, serio??? Jak ja miałam 16 lat, to "podwudziestce" wydawało się być mega dorosłością. O "poczterdziestce" w ogóle nie ogarniałam :D
      Bardzo bardzo dzięki! <3 :*

      Usuń
  12. Jeszcze raz wszystkiego NAJ! NAJ! NAJ! cudowna kobieto...uśmiałam się czytając Twój tekst, muszę pokazać córce, bo powoli zbliża się to tego wieku /43 ma/...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, bardzo dziękuję!<3 Po prostu - nie jest tak źle, jak krakały wrony ;) :) :D

      Usuń
  13. Bo z wiekiem, to jest zadziwiająca sprawa, niby człowiek wciąż ten sam w środku, gdy się spojrzy dzień po dniu, ale spojrzeć skokowo, na przykład dekadę do tyłu, dwie... no inny człowiek normalnie:-). I dobrze mi jest z moim, również średniowiecznym, wiekiem, tak w głowie, bo w ciele już trochę mniej - zmęczenia, dyskomfortu i bólu coraz więcej, ale do serca wzięłam sobie inną maksymę "Więc chociaż czasem w krzyżu cię łupie, ciesz się dniem każdym, miej wszystko w dupie" - W. Szymborska. Oczywiście nie mam wszystkiego w dupie... Ale mocno się staram i mam wrażenie z każdym rokiem jakoś łatwiej idzie:-)
    Najlepsze życzenia jeszcze raz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, niby to samo, ale jednak nieee... W moim krzyżu też łupie i to zdrowo, i to od nastu lat. Ale jakoś tak jest, że jak o tym komuś powiem, to nikt nie chce wierzyć. Więc nie mówię ;)
      A z ta dupą, to jest tak, że pewne sprawy tam lądują, a pewne absolutnie nie. Weryfikacja następuje samoistnie ;) :D
      Dzięki wielkie! <3 :*

      Usuń
  14. Przepraszam, że dopiero dzisiaj. Byłam odcięta od laptopa i Internetu.
    Na razie krótko, bo musimy jechać z M. coś załatwić.
    Wszystkiego dobrego, zdrowia i słodyczy - Barbarossa Tobie życzy.:)
    Słodycze - to mogą być wszelkie przyjemności w życiu. :)
    Ciąg dalszy życzeń nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, nie ma za co przepraszać, jak też ciągle w niedoblogowaniu, teraz jeszcze chora. Dziękuję Ci bardzo <3 :*** Oby tylko doceniać ten słodyczy smak, nie bać się konsumować ;) :)
      Uścisków moc...

      Usuń
  15. Sivko najlepszego!!!Nie zastanawiam sie nad wiekim ;) nad uplywem czasu owszem, ale wiekiem nie,bo i po co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O, upływ czasu, to co innego... ;)

      Usuń