U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 23 maja 2024

Tulipas

 Bawełniana bluzka z Drops Bomull-Lin na drutach, bezszwowo. W pasy biało-czarne z żółtym gościem specjalnym. Pomysł i wykon by Sivka 🖤🤍💛 Aż sobie podarowałam bukiet żółtych tulipanów. 


W takiej muzie zasłuchiwałam się w młodości. Einstürzende Neubauten. W nowym utworze:
 
   

28 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw kolorów, śliczna bluzeczka, a i tulipany zachwycają, idealnie wpasowując się w zestaw, super.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że nie jestem przekonana do pasków na bluzce, lecz ostatnio myślę o sweterku w pasy. Kiedyś miałam jedną bluzkę w wąskie paski poprzeczne i bardzo ją lubiłam. Twój sweterek jest przepiękny ... i ten żółty dodatek, który sprawia, że nikt nie będzie takiego miał ! Cudo !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski zrobiłam, bo mi się nie chciało jednym kolorem jechać po całości ;) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  3. Ten żółty pas robi świetną robotę:)))bardzo mi się podoba Twój zestaw:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wpadł mi do głowy znienacka ten żółty pasek ;)

      Usuń
  4. Tak mnie ostatnio zainspierowałaś dzierganiem, że też robię pasiaka z bawełny na lato, ale w innych kolorach. Takie bawełniaki są super na lato, i niepowtarzalne, a to najważniejsze. Twoja cudna, moja będzie z długimi rękawami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dobra w inspirowaniu ;) Teraz robię zupełnie inną szaloną kolorystycznie (jak na mnie) rzecz. Ale już mam w przygotowaniu post z jeszcze innym sTworkiem bawełnianym na lato.

      Usuń
  5. Świetnie skomponowana bluzka. Zachwyciły mnie też Twoje buciki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię paski. I zawsze mam jakieś w szafie. To klasyczny wzór i nigdy mu się nie nudzą. A Twoje są wyjątkowo ciekawe przez to bardzo udane połączenie kolorystyczne. Naprawdę blogujesz 15 lat? Toż to szmat czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię - robić. Ale żebym kupować miała ciuchy w paski, to nie :)
      Czemu miałabym kłamać ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam pasiaste bluzki! Twoja , dzieki trzeciemu kolorowi,ma bardzo nowoczesna nute. Zazdroszcze zdolnosci jej wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te paski i ten żółty super, tulipanki lubię, muza fajna, a posłuchaj sobie The HU - może Ci się spodoba, ja bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam The Hu. Miałam moment, kiedy często puszczałam (nawet udostępniałam na blogu).

      Usuń
  9. Me encantan tus colores,lindo blog.Un abrazo grande!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylówka!!! Żółty plus biel od razu dodają energii!
    A paski bardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylówka, super bluzka, żółty pas na wysokości talii - fajnie go umiejscowiłaś, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ słoneczny outfit 💛... zachwyt absolutny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, wyszło słonecznie. To przez tło :))

      Usuń