U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 13 lutego 2024

Zecchino

 Nie lubuję się w cekinach. Ale przypadek sprawił, że kupiłam trzy cekinowe motki. I pojawił się problem, co z nich zrobić. Pominę etap rozmaitych pomysłów. Każdy, ledwo się pojawił, uznawałam za bez sensu. Aż doznałam cekinowego olśnienia. Że dokupię więcej takich motków i zrobię to, co lubię robić na drutach najbardziej. I tak powstał Zecchino. Cekinowy sweTworek. Autorski, bezszwowy. Z solidnym pionowym pruciem na przodzie i rękawach. A na głowę cekinowa à la kominiarka. Że dziwnie? No, mam nadzieję 🙃 

 A tak wyglądało cekinowe olśnienie:
Zecchino w trakcie powstawania:
Muza:
    

28 komentarzy:

  1. Nakrycie głowy też świetne 👍
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudna kreacja. Wyglądasz w niej bardzo tajemniczo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie zaskoczenie z tymi cekinami :). Raczej bym Ciebie nie podejrzewała o zabawę z takimi błyskotkami, ale jak widać kobieta zmienną jest i lubi czasem poeksperymentować. Zupełnie szalona rzecz Ci wyszła spod drutów, te kolorowe cekinki na czerni i dziurska, no, no, czadersko! A z kominiarką - kosmicznie nawet :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zmienność, to płynność rozwojowa 😉 Ciągła zmiana, otwarta głowa ✌️

      Usuń
  4. Kurde! Ale fajowo wyszło!!!
    Nawet nie wiedziałam, że są motki cekinowe:D

    Tu Tara, z kompa nie mogę się zalogować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest 😉
      Tak, wyszło zajebiście. Punkowo ✌️

      Usuń
  5. Wyszło absolutnie genialnie! 🖤SweTworek i "kominiarka" wyglądają, jakby zostały utkane z nocnego nieba.
    Chciałabym potrafić tworzyć tak piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wspaniale to dostrzegłaś! Faktycznie nocne niebo 🖤

      Usuń
  6. Fajnie to wydziergałaś, nie znam tego wzoru, który wygląda jak spróty po środku. Mnie ostatnio też naszło na druty, z większymi przerwami w dzierganiu, co by mnie kark nie rozbolał, dłubie kolejny sweterek z włóczki ze srebrną nitka. Kominiarka fajna, robiłam kiedyś dla synków jak byli mali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że po środku, to akurat mój wybór. Pruć można gdziekolwiek. Dla mnie to od lat, od kiedy ogarnęłam coś takiego, ulubiony motyw. Często stosuję w pokazywanych od lat sTworach na blogu.

      Usuń
  7. Witam po przerwie, mega ucieszona Cię widzieć. Już twe zdanie, że dziwnie i masz taką nadzieję, spowodowało wielgaśny uśmiech. :) Baaardzo mi się podoba Twój outfit. Masz tak unikalny styl, dla mnie genialny! Nie ma u Ciebie tego, co u większości, jesteś sobą, ach jak mi tego brakowało. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witaj Wspaniała! Dziękuję za najwspanialszy komentarz świata 🖤🫶😘

      Usuń
  8. Cekiny w takim wydaniu to ja rozumiem... Sweter oryginalny, a kominiarka rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tak, nie żadne pańciowate klimaty 😉🤓
      Dziękuję ✌️

      Usuń
  9. Superowate oba, ale sweterkowy tworek po prostu extra. A portki mam chyba takie same, moje są z C&A. Generalnie boska całość. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🖤
      Moje chyba, z tego co pamiętam, bo swoje lata mają, z Reserved.

      Usuń
  10. Nie noszę cekinów na co dzień. Gdybym umiała wyczarować takie projekty jak Ty, również zastanawiałabym na co zużyć ten motek. Pozdrawiam. Pięknego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze są najprostsze rozwiązania. Nie kombinować, tylko robić to co się lubi najbardziej robić i potem użytkować ✌️🖤

      Usuń
  11. Przypadki chodzą po ludziach.
    W tym przypadku Sivko, nie można chyba raczej o tym mówić. Tak miało być!
    Cudownie ! Dziwnie (tak jak chciałaś) a według mnie mega oryginalnie i pięknie!
    Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadki są nieprzypadkowe 😉
      Dziękuję Ci bardzo za przepiękny komentarz motywator 😘🫶🖤

      Usuń
  12. This is done nicely. I like the sweater too.

    OdpowiedzUsuń