U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 9 lutego 2024

Błędowsko

 Obłędnie tak po dłuższej przerwie wyjść na spacer do lasu. Las błędowski, miejscami wodny. W Dolinie Białej Przemszy. W Błędowie. Tam, gdzie zawsze chodziliśmy na bagna. Ale tym razem nie skręciliśmy, tylko poszli prosto, inną ścieżką. I kilka kadrów z Pustyni Błędowskiej, z innego spaceru. 

Bobry tu były?
  
 
 
 
 Pustynia Błędowska:
  
  fot. Sivka

24 komentarze:

  1. Pięknie tam i dziko jeszcze, taki znak drogowy widziałam tez w okolicy Świeradowa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu zawsze będzie dziko. No, może poza Pustynią. Ta lubi turystów 🙂

      Usuń
  2. super zdjęcia, aż chciałoby sie tam być, tylko nie mam odpowiednich butów-traperów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzeba traperów. Ścieżki są wygodne i łatwe do spacerowania 🙂

      Usuń
  3. Dzieki Tobie moge obejrzec miejsca, ktorych ma żywo pewnie nie obejrze. Pustynia bledowska miejsce samo w sobie budzace zachwyt. Moze kiedys sie wybiore 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Las o tej porze wygląda tajemniczo i trochę melancholijnie . Na takiej pustyni nigdy nie byłam . Robi wrażenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Natura - czy to las, czy mokradła, czy Pustynia Błędowska 🙂 o każdej porze roku ma niepowtarzalny urok. Te same miejsca za każdym razem wyglądają inaczej i dostrzec można coś nowego. Nigdy się nie znudzi.
    Zdjęcia jak zawsze piękne interesujące. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! Nigdy się nie znudzą te miejsca.
      Dziękuję bardzo 😘

      Usuń
  6. Zachwycające... no może oprócz dziur na drodze:))) Nigdy nie byłam na Pustyni Błędowskiej, choć to tylko godzina jazdy ode mnie, a widoki warte zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, to naturalne dziury na leśnej dróżce.
      Pustynia ma dużo walorów. Oczywiście większość turystów poprzestaje na jej podziwianiu z punktów widokowych. Ja polecam poeksplorować, wejść głębiej, dotrzeć do Przemszy. Itd 😉🙂

      Usuń
  7. Kolejna wycieczka po miejscu mi nieznanym a ciekawym.Taka uśpiona zimowo natura jednak smutna jest i z utęsknieniem już czekam na wiosnę.I wiosenne wycieczki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutna? O, nie... Choć jej odbiór zapewne może zależeć od stanu ducha i ogólnego podejścia. Ja kocham, nigdy na żadną porę nie czekam - cieszę się tą, która trwa ✌️

      Usuń
  8. Piękne miejsce, świetne zdjęcia. Natura zawsze jest piękna, tutaj, jeszcze nienaruszona przez człowieka - na szczęście.
    Kiedyś będę musiała wybrać się w te okolice; Pustynię Błędowską chcę zobaczyć na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ludzie mają jeszcze na tyle rozumu, żeby niektórych miejsc nie ruszać 😉

      Usuń
  9. Cudne, zachwycające zdjęcia, uwielbiam lasy i bobry, u mnie w lesie też są, zresztą mieszkam nad rzeką Bóbr. Lubię takie wycieczki, jednak dziś tak leje od rana, że zostałam w chacie i czytam. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂 No proszę, jaka ładna nazwa rzeki! ✌️

      Usuń
  10. Nie ma nic lepszego i bardziej oczyszczającego umysł, niż taki spacer wśród natury.
    Przepiękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam. Pięknie tam. Zdjęcia rewelacyjne. I wydaje mi się, że mimo aury tętni życiem. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. No... uwielbiam te Twoje plenery 😍!!!

    OdpowiedzUsuń