U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 28 sierpnia 2023

sTwór we Włodowicach

 Czarny sTwór kardiganopodobny hand made 🖤 Zrobiłam z cienkiej czarnej bawełny Drops Safran. Na drutach. Bezszwowo, z raglanem. W dziurkoprucia. Doszyłam mu 8 różnego rodzaju (czarnych i czarno-beżowych) guzików, chociaż nie zrobiłam dziurek. Z premedytacją 🙃 Guziczki służą raczej ku ozdobie. Ale na upartego, można sTwora zapiąć. Projekt autorski. Sivkowy. Prezentowany na tle spektakularnie niszczejącego pałacu we Włodowicach na Jurze. W czasach swej świetności zwanego Atenami Olkuskimi. Aż zaciskają się pięści 👊 na widok obecny. 

Pierścień Pięść - pamiątka z Transylwanii.
 
 
 
 
 

26 komentarzy:

  1. Ruiny imponują pięknem, ale też faktem, że w ogóle jeszcze stoją. Sweter super, masz ekstra styl.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Za każdym razem kiedy tam jadę, jestem pewna, że już wszystko runęło :/
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  2. Piękna sceneria do sesji zdjęciowej:)))sweter super:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyż tylko te ruiny nie były aż taką ruiną... Dziękuję :) :)

      Usuń
  3. Super sweter. Ruiny są.zawsze tajemnicze ale lepiej uważać.gdy się je zwiedza. Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy bym nie wlazła w te ruiny. Obeszłam dookoła, trzymając dystans :)

      Usuń
  4. Niestety, takich miejsc jest w Polsce trochę :( Czarny sTwór ciekawy, praktyczny i zaskakujący (guziki, co to nie zapinają ;) Pozdrawiam ze schyłkiem lata - leje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dużo nawet. Praktyczny, bo jestem raczej praktyczna. Zaskakujący - bo też lubię ;) Ale do schyłku lata to jeszcze jeszcze. Wiem, bo mam urodziny w ostatnim jego dniu. A tym roku szczególne :) :) :)

      Usuń
  5. No właśnie - tak jak Renia muszę napisać, że takich miejsc w Polsce jest sporo i żal patrzeć jak niszczeją... SweTwór razem z sukienką tworzy zgrany Sivkowy duet :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Tym bardziej żal, że popowstawały nówki-koszmarki, zamiast ratować te piękne :/
      No, zgrały mi się ciuchsy :D

      Usuń
  6. Czy to są Włodowice koło Zawiercia? Jeżeli tak to nawet nie wiedziałam, że są tam takie ruiny. Szkoda, że niszczeją. A Ty w tej kreacji wyglądasz wspaniale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to te :) Stoi przy głównej drodze na przeciwko szkoły.
      Dzięki bardzo ;) :)

      Usuń
  7. Sweterek i pierścionek świetne. Zawsze podziwiam ręczne robótki, bo jako przestawiony w dzieciństwie mańkut, nie bardzo mam do nich talent. Lubię też długie kiecki. :) O ruinach wolę nie pisać - żal patrzeć.
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe. Pamiętam czasy, kiedy leworęcznym sugerowano pisanie prawą ręką. Terror... Dzięki za kontrwizytę i komentarz 😊✌️

      Usuń
  8. Kardigany uwielbiam!
    A ruiny zawsze mnie zachwycają i ogólnie mam z nimi problem. Bo z jednej strony czuje smutek, że coś nieuchronnie zwierza ku zagładzie, a z drugiej remonty zabiorą te etmosfere tajemniczości i sekretu przeszłości 🙈. Jakby tak można zadbać o szczątki dawnych budynków bez większej ingerencji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - robić 😁 Tej ruinie już żaden remont nie pomógłby. To kupa chwiejących się murów. A taki kawał budynku był. Perła.

      Usuń
  9. Aż też mi się pięści zacisnęły.. Taka strata..
    Ruiny jednak malownicze i do stylówki pasują:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malownicze i na wyobraźnię działają - jak tu było pięknie i dostojnie w czasach kiedy w pełni okazałości stały. Cóż. Jak nie ma gospodarza, to chałupa marnieje 🙁

      Usuń
  10. Ruiny mają w sobie coś magicznego, zawsze myślę kto tu mieszkał, co czuł, kochał, płakał, śmiał się, tańczył....stwór czarny bardzo fajny, luzak, pierścionek cudo, lubię niepowtarzalne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niepowtarzalne. Dlatego sama sobie robię :)

      Usuń
  11. Podwójna pięść ma moc! Świetny kardigan, a pałac... cóż, wiele takich perełek w naszym kraju niszczeje, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dwie pięści, to nie jedna ;) Dziękuję <3

      Usuń
  12. Jakiś czas temu widziałam ruiny tego pałacu. Widzę, że obiekt niszczeje w zastraszającym tempie. twój stwór wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, żal bierze na widok popadającego w ruinę zabytku. Niemniej jednak tło idealnie pasuje, do Twojej zacnej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jako tło super. Wybierałam się tu od jakiegoś czasu, tylko czekałam na odpowiednią stylówkę ;))

      Usuń