U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 13 czerwca 2023

Ech, ta dzisiejsza

 Miałam śmieszną sytuację. Pewna starsza mocno pani, taka około dziewięćdziesiąt, zaproponowała mi przejście na Ty. Fakt, znamy się długo. Jeszcze sprzed wojny - stwierdziła. Hm, ale chyba nie drugiej światowej - przeleciało mi przez głowę. Jak to tak, na Ty? Jakiś szacunek się należy - mówię. A w dupie szacunek! - powiedziała starsza mocno pani. Ech, ta dzisiejsza starszyzna 😎

 Ałtfitowo - znowu koszula. I kuloty - portki, które chodzą ze mną kolejny sezon. Najlepsze. A chatkę z tła odkryłam podczas rowerowych przejażdżek między okolicznymi wsiami.

    

37 komentarzy:

  1. Chatka w środku lasu? Czy aby nie Baby Jagi?
    Z przechodzeniem na ty miałam niedawno podobną sytuację, z tym że to ja byłam w roli tej starszej pani.
    Otóż moi wychowankowie zorganizowali spotkanie 15 lat po maturze. Mają po 35 lat. Pomyślałam: mam w pracy koleżanki młodsze od nich, przejdę z nimi na ty. Tylko 3 osoby nie miały z tym problemu, reszta albo nadal się myliła i mówiła mi per pani, albo mówiła na ty, ale się krępowała🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam :)

      Usuń
    2. Nie jest na kurzej stopce, to chyba nie. Ale kto wie, kto wie...
      Ja kiedyś miałam zajęcia z wykładowczyniami młodszymi od siebie. Też fajna sytuacja :D

      Usuń
  2. Już lubię ta staruszkę 😂😂 tez chce taka być 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. No mnie ostatnio w kolejce do lekarza, staruszka przepuściła ;) hahaha - "no proszę napierw te panią, ja sobie poczekam, mnie nie boli ......." niezaprzeczalny fakt, na ostrym dyżurze stałam cierpiąc na lumbago , ehhhhh Anna Tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lekarza często staruszki chodzą towarzysko. Im dłużej w kolejce, tym lepiej ;)))

      Usuń
    2. tu chyba nie, tu gdzie mieszkam,Luxemburg,
      tu staruszki spotyka sie na silowni albo przy lampce szampana w centrum handlowym , juz w poludnie

      Usuń
    3. U nas starsze osoby też coraz bardziej aktywne. Wszystko się zmienia.

      Usuń
  4. Super staruszka:)))chatka w lesie urocza:))))a Ty jak zawsze świetnie wyglądasz:)))koszula bardzo w moim guście:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas takie sytuacje przyjmujemy ze zdziwieniem, zaskoczeniem. To normalność poza granicami naszego kraju. Urokliwa ta chatka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co, że staruszka powiedziała dupa? ;)

      Usuń
    2. Nie dupa. A co w tym złego czy dziwnego? Normalność, że zaproponowała mówienie na - TY.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    3. No to chyba się nie zrozumiałyśmy ;) Bo mnie kontekst tej dupy w ustach tej staruszki zaskoczył. Nie przechodzenie na Ty. Chociaż z nią akurat, nawet jeśli byłaby mniejsza różnica wieku, nie przeszłabym na taką formę. Ale to już są takie szczegóły z relacji międzyludzkich otoczenia, w które nie chciałabym się tu zagłębiać :)

      Usuń
  6. Świetna staruszka - grunt to nie traktować siebie nadmiernie poważnie ;) Jak ja lubię takie chatki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chatka super !
    Niestety mi zostało to starodawne wychowanie i do starszych osób zawsze mówię pani Krysiu ,pani Stasiu itd .nie potrafię inaczej .....

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    To Ci staruszka :D Szacunek każdemu się należy, ale jak proponowała przejście na ty pewnie bym się zgodziła. Sama nie przepadam, gdy mówi się do mnie na pani, zwłaszcza gdy znam się z kimś jakiś czas. Wiem, że jest różnica wieku no ale jakoś jak się tak na ty mówi, to brzmi to młodziej, może i tak pomyślała ta staruszka ;) Super zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę dystans pewien zachować; to też zależy, z kim, do kogo... Najbardziej mnie jednak zaskoczyła ta dupa :D

      Usuń
  9. Cześć! 😉 Ale to się zmienia u niektórych z czasem 😄 Może starsza pani poczuła się swobodnie przy Tobie, a może nadawaliście na tych samych falach, a może po prostu Cię polubiła 😉 Jakby nie było, to kiedy ktoś proponuje przejście na "Ty", to chyba oznaka przyjaznego podejścia do drugiego. Tak mi się wydaję 😉 Chociaż i ja miałem niejedną sytuację, gdzie nie mogłem się przemóc, jakoś tak mi było niezręcznie. Zdjęcia klimatyczne, jak zawsze coś nowego i ciekawego u Ciebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lubi mnie. Co nie jest takie oczywiste, bo jej rodzinka mnie nie znosi ;)

      Usuń
  10. Z wiekiem nabiera się chyba dystansu do wszystkiego...
    Koszula super- kolor bardzo na czasie. Świetna stylizacja. Zdjęcia i chatka również super.
    Pozdrawiam. Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna chatka i kuloty:D
    I starszyzna:D
    Tak sobie myslę, że ludzie dzielą się na młodych starych i na starych młodych. Z tych starych młodych wyrastają zrzędliwi staruszkowie, a z tych młodych starych, właśnie takie super staruszki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa teoria, jestem w stanie się z nią zgodzić 😁

      Usuń
  12. Ten domek w środku lasu prezentuje się obłędnie <3 Chętnie bym się w nim zaszyła na tydzień i "pomieszkała" z ciszą i przyrodą. Bardzo podoba mi się Twoja koszula - uwielbiam taka kolorystykę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On tak w środku lasu to nie jest. Na tyle blisko drogi, że dostrzegłam z roweru ;)

      Usuń
  13. Beautiful compositions of photographs.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podejrzewam, że moja starość będzie w typie tej staruszki. Lubię przechodzić na ty, ułatwia to życie.
    I chatka i twoja stylizacja super.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, znając tę staruszkę, nie życzę takiej starości, jak ona ma. Może dlatego szuka na zewnątrz bliskości.
      Dzięki serdeczne :)

      Usuń
  15. Pewnie ta pani chciała się poczuć młodziej :) Chatka w środku lasu rewelacja 😍😍😍 i stylizacja też

    Buziaki

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, chyba nie, chyba szuka kontaktu 😉 Dziękuję ✌️😘

      Usuń
  16. Ech... jeśli starsza pani ma ochotę zostać Twoją koleżanką to, czemu nie 😊!!!
    Super koszula 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem aż tak otwarta na nowe koleżanki 😁🤓

      Usuń