U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 9 czerwca 2023

Lubomir

 To ta pora w roku, kiedy trzeba iść zdobyć kolejny najwyższy szczyt Korony Gór Polski 👑⛰️ Podreptaliśmy więc na Lubomir w Beskidzie Wyspowym. Poszło (się) szybko i gładko. Przy szlaku pełno kapliczek-maryjek. A na samej górze Planetarium. Taki więc spacer w góry i planety 😉
   
 
 

28 komentarzy:

  1. Cudna wiosenna górska wycieczka. Beskid Wyspowy jest dla mnie światem jeszcze nieodkrytym, ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coroczna rutyna - zdobycie któregoś ze szczytów korony. Mąż mnie zmusza :)))

      Usuń
    2. I bardzo dobrze, taki przymus to czysta przyjemność.
      Ja w tym roku zdobyłam dwa szczyty do Korony Gór Polski: Czupel w Beskidzie Małym i Skrzyczne w Beskidzie Śląskim💪💪

      Usuń
    3. Czupel zdobyliśmy dwa lata temu. Na Skrzyczne chcemy. Ale nie wiem czy w tym roku. Na razie zdobyliśmy kolejny, wczoraj ;)

      Usuń
  2. Piękna fotorelacja:))))cudownie tam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne miejsce! 😀 Zdjęcia bardzo fajnie oddają klimat podróży, czy tam wycieczki 😉 Najważniejsze, że nie w miejscu, ale do przodu 😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci, że w miejscu też lubię - im jestem starsza, tym mi z tym lepiej :)

      Usuń
    2. Rozumiem. Najważniejsze wsłuchiwać się w swoje potrzeby 😉

      Usuń
    3. Swoje potrzeby... Hm, teraz wsłuchuję się głównie w potrzeby mojej rodzinki ;)

      Usuń
  4. Piękna wycieczka i piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne widoki i to serduszko z kwiatków... :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a nawet nie zwróciłam uwagi, że to serduszko... Brawo <3

      Usuń
  6. Zaprezentowałaś nam przepiękne miejsce, wspaniałe krajobrazy i jak zawsze fantastyczne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś, gdzieś, po Wyspowym i Gorcach się łaziło, ale za Chiny nie pamiętam Lubomira i planetarium (?) Dzięki za fotorelację (i przy okazji edukację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tam pięknie! Magiczne widoki<3
    My zrobiliśmy sobie mały wypad w Bieszczady - z okazji dnia dziecka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, jak się po rocznej przerwie odwiedza górki. Wrażenia spotęgowane ;)

      Usuń
  9. Dzięki za kolejną fajną wycieczkę!:))
    O tej porze roku wszędzie jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo 😁 Każda pora roku ma swoje piękno 😉

      Usuń
  10. Fajny wiosenny wypad, oby więcej było takich !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te twoje fotki :) My też z córkami zdobywamy KGP i Diadem. Ostatnio byliśmy na Czuplu i Mogielicy. Lubomir przed nami. A i jeszcze Wysoka i Radziejowa. Pozdrawiam serdecznie.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ Czupel, Radziejową i Wysoką mamy zdobyte. O, o Mogielnicy trzeba pomyśleć. Tymczasem zdobyliśmy kolejną górkę, o czym już niedługo na blogu 😉✌️

      Usuń
  12. Na Lubomir to tak... hop siup 😉 wpadliśmy z rozpędu z dzieciorkami w nosidłach... ach... złote lata 🥲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu hop siup temu hop siup. Jestem panią w średnim wieku i kondycję też mam średnią 😁

      Usuń