U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 19 lutego 2023

Nad Centurią

 
 Zamęczam tymi jurajskim miejscówkami. Ale nie chce mi się nosa wyściubiać poza moją planetę. Mam tu swoje oswojone zakamarki. Wystarczają mi. Tym razem (nie po raz pierwszy) rzeka Centuria. I mostek. Uściślając - jego resztki. Ale to żaden problem. W tym miejscu można śmiało Centurię przekroczyć w bród.  

 Wyrozbierałam się na centuriańskim brzegu z szafiarskiego obowiązku. Dla zaprezentowania wyprzedażowej koszulo-tuniki. Idealna w moim guście i poczuciu estetyki. I nieprasowalna 🖤

 
 

20 komentarzy:

  1. 🎶Zielony mosteczek ugina się... 🎶😆
    Czyżby nazwa rzeczki sugerowała, że dawno, dawno temu stacjonowały nad nią wojska armii rzymskiej?
    Czarna, koszulo-tunika, w dodatku nie trzeba prasować - biorę! 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mosteczek rzeczywiście się ugiął 😁
      Tak, oni wybudowali tutaj tę rzekę 😆

      Usuń
  2. Zawsze ciekawe miejsca pokazujesz:)))tuniki bardzo lubię:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia na tej kładce..kiedy masz czas na robótkowanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kręcimy się po naszej okolicy póki co, ale od kwietnia... ruszamy w Polskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ruszyliśmy z innym projektem i Polska idzie w odstawkę 😁

      Usuń
  5. Jurajskie krajobrazy są tak urokliwe i magiczne, że nie zamęczasz! Doceniam bardzo to poświęcenie 'wyrozbierania' się do sesji z tuniką. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są 🖤
      Jakie tam poświęcenie. To pikuś dla szafiary z tak długim stażem 🤓

      Usuń
  6. "Nieprasowalna" to największa zaleta każdej koszuli ;-) Od roku prawie nie mam żelazka i mam wszystko wymięte w różnym stopniu. Jednakowoż w ogóle mi to nie przeszkadza.
    Pięknie masz, nie trzeba się oddalać od piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak to bym nie mogła. Mam choćby sukienki, które prasuję. No i tiszerty synusiowi i mężusiowi 🤓

      Usuń
  7. You look amazing in that black outfit. The weather is so cold how are you chilling outside?
    https://www.melodyjacob.com/2023/02/best-shampoo-for-dandruff.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie zanudzasz, tym bardziej, że masz zawsze niesamowicie spójne tło z tym co chcesz zaprezentować... uwielbiam Twoje jurajskie impresje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <3 Staram się mieć jakiś pomysł na tą blogową zajawkę ;)

      Usuń
  9. Ślicznie tam u Ciebie. Kocham Jurę, muszę znów połazić po skałkach i ruinach zamków. Przepiękne te nasze polskie zakątki. Moje ulubione zamki jurajskie to Smoleń i Ogrodzieniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne, a Jura w tej przepiękności przoduje 😉 Oczywiście jestem stronnicza i nieobiektywna, bom jurajka 😊 Nie wiem, który zamek jest moim ulubionym... Każdy 🖤

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje jurajskie miejscówki. Coraz bardziej mi się marzy wyemigrować z miejskiego syfu, gdzieś w Twoje okolice 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się też marzy się wynieść - z bloku. Nawet poczyniliśmy pewne kroki...;)

      Usuń