U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 11 grudnia 2022

Trzynastka

  

 Kominiarka. Kolejna, którą zrobiłam - na drutach, z wełnoresztek, czarnoszara. Z bąbelkami. Musująca. Mus ją mieć ;) A wdziankowy handmajd pokazywałam półtora roku temu TU.  

 Pod koniec listopada temu blogu pyknęło trzynaście lat. Dużo. Długo. O trzynaście za długo... Dziękuję tym, którzy komentują moje tutaj poczynania. To Wy jesteście olejem napędowym. Bezcenni.  

 
 
  
  Musująca kominiarka:

 
 I trochę muzy z lat '80. A Flock of Seagulls 

 

 Słowobraz by Sivka:

 

38 komentarzy:

  1. W takiej kominiarce zima nie jest straszna. 11 lat to długo. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne urodziny bloga, gratuluję! Już chyba nie raz pisałam, ale się powtórzę: podziwiam Cię za konsekwencję, regularność, przede wszystkim zaś za kreatywność, wszechstronność, własny styl i wysoką jakość.
    Nie pamiętam poniedziałku bez nowego posta u Sivki😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiem jak to się stało ;))
      Dziękuję za piękny komentarz i podsumowanie moich tu działań. Staram się. Jak już coś robić, to z serca ;)

      Usuń
  3. Gratuluję pięknej rocznicy. Życzę kolejnych 13 lat blogowania!!!
    Nawet nie myśl o zaprzestaniu blogowania!
    Kominiarka doskonała na taką pogodę jak obecnie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 A wiesz, że myślę o tym coraz częściej ;)

      Usuń
  4. Kurczę, dużo lat, gratulacje!!!!!!!!!! No i masz tu nadal być oczywiście, bo cieszysz, bo Cię tu bardzo lubimy. :)))) Kolejne cuda pokazujesz i sama tym cudem jesteś!  Nie umiem sobie wyobrazić, jakby Cię nie było, ale jesteś, to też, o czym ja tu zaś piszę. ;D Trzynaście lat tu, a ja dużo mniej, ale jestem tu z Tobą i być mam zamiar, bo mi tu bardzo dobrze. :)))) Posyłam wór radości, a sama taki zawsze od Ciebie otrzymuję. :))) Cieszysz sobą. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dużo dużo :) :) :) Kiedy zaczynałam, mój syn był przedszkolakiem. Teraz jest wielkim dorosłym chłopem :D A Ty jak zawsze tak wspaniałe słowa napisałaś, że wzrusz nieziemski człowieka ogarnia... Bardzo Ci dziękuję <3 <3 :* Po takim komentarzu już mogę przestać blogować dalej. Czuję się spełniona ;)

      Usuń
  5. A propos bąbli. Napaliłam się na taką czapkę na widok Twojej kolekcji. Wreszcie nadszedł ten moment i zrobiłam! Tak mi się spodobała, że zaraz dorobiłam drugą! W ostatnich dwóch rzędach bąbli zredukowałam ilość oczek: w jednym rzędzie zmniejszyłam ilość oczek między bąblami a w ostatnim bąble są chudsze o jedno oczko każdy. Czapki nie dość, że są cudne to jeszcze mają taką zaletę, że nie przygniatają moich kiepskiej jakości włosów. Przez te przestrzenie bąblowe wewnętrzne jest luz dla fryzury. Dzięki za inspirację, kłaniam się w pas.
    Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to inne bąble ;) Mnie się tamte znudziły, co roku mam inną zajawkę ;)
      Podrawiam Cię, Mario :)

      Usuń
  6. Gratulacje dla Ciebie, dla Twojej wytrwałości, pasji, polotu, pomysłowości i tego, że się dzielisz z nami nie tylko świetnym rękodziełem, ale także z krajoznawczymi rarytasami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) :) Trochę to wszystko już mniej intensywne, ale ciągle jeszcze coś się tli, żeby się w to bawić ;)

      Usuń
  7. Intrygująca ta kominiarka, jako i cała stylizacja :)
    Z okazji 13-tki: Gratuluję wytrwałości! Dziękuję za inspiracje dziewiarskie i wycieczki krajoznawcze! Życzę powera na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie <3 Sama sobie gratuluję wytrwałości ;))

      Usuń
  8. Fajna kominiarka w sam raz na dzisiejsze zawieruchy i nas:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji trzynastki:)))jesteś jedną z najfajniejszych blogujących :)))))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwa trzynastka! Gratulacje! :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka nietuzinkowa stylizacja a ta kominiarka - nie z tej ziemi <3 Jak tam Katowice :-) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię nietuzinkowość ;) A jak Katowice, to zapraszam dwa posty wstecz ;)

      Usuń
  12. Kominiarek nigdy dość :)
    No to kolejnej udanej trzynastki życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta kominiarka z bąblami i świetny słowobraz. Z okazji szczęśliwej trzynastki życzę temu blogu, żeby dalej trwał i jego twórczyni nas obdarzała swoimi nietuzinkowymi aranżacjami i pokazywała nadal ciekawe miejsca na Jurze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) :) Zobaczymy, jak będzie ;)

      Usuń
  14. Jesteś ode mnie starsza o 3 lata 😁, niedługo będę świętować dyszkę!!! Kominiara megaoryginalna, fajnie w niej wyglądasz!!! Rocznica i same Sivkowe skojarzenia: włóczkowe rękodzieło made in Sivka, Sivkowe szarości i Sivkowe jurajskie plenery 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jakoś się to tak zgrało. Przypadkiem, bo w sumie miałam w głowie inny plan na rocznicowy post, plener i ałtfit - ale nie wyszło. Więc jest jak zwykle ;)

      Usuń
  15. Super kominiarka. Gratuluję 13 lat blogowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często prezentujesz kominiarki, a dla mnie to jest koszmar z dzieciństwa. Mama mnie w nie wciskała, a ja tego nie znosiłam. Jakaś taka ograniczona czułam sie w takiej czapce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często? E, nieee. Na 13 lat blogowania i 49 lat życia - dopiero trzecią zrobiłam i pokazuję.

      Usuń
  17. Komin kojarzy mi się z moim dzieciństwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To my obie Trzynastki:D
    Zaglądam do Ciebie od tylu lat i wciąż bez zmian...Pozytywnie! Wciąż ta sama!
    I mam pewność, że za 10 lat będzie też Sivkowo!
    Jakiś super komin i sTwór! :D I już się na to cieszę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się zdaje, że same zmiany i że jestem zupełnie inną mną. Być może za mało się uzewnętrzniam i tego nie widać... 🤔😉

      Usuń
  19. Bardzo ciekawa propozycja. Widać, że włożyłaś wiele pracy w zrobienie tej wełnianej kominiarki. Na zimę sprawdzi się najlepiej i będzie pasowała do niejednej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciepłe nakrycie głowy podczas zimy to zdecydowanie "must have" każdego z nas. Widać, że włożyłaś sporo pracy w zrobienie tego komina. Zapewne nie będzie on pasował do wszystkich zimowych stylizacji, ale z tym lookiem prezentuje się znakomicie. :)

    OdpowiedzUsuń