U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 4 listopada 2022

Za pan Brad

 Niedawno był Dzień Spódnicy. W związku z tym, przypomniał mi się spódnicowy ałtfit Brada Pitta klik. Bardzo mnie zdziwiło larum, jakie podniosły niektóre panie. Że ranyboskie, chłop  w spódnicy! Panie, które same zajumały męskie elementy garderoby, ze spodniami na czele. Czy raczej - na ciele. Ja larum nie podnosiłam. Nad stylówką pana Brada piałam z zachwytu. Ze spódnicami jestem za pan Brad. Znaczy, za pan brat 😉

 Czapkę przerobiłam z tego szalika, handmajdową swetrobluzkę pokazywałam w tym poście. A spódnicę (i przy okazji ramoneskę) podarowałam sobie na imieniny ✌️ 

 
 
 
I żebyście pamiętali, skąd wzięły się ramoneski:
      

 

25 komentarzy:

  1. Wyglądasz zjawiskowo. Spódnica Ci pasuje, styl masz kurcze świetny. Ostatnie zdjęcie mnie rozśmieszyło, fajowa jesteś!!!! :))))) Lubię, lubię, jak pozujesz, nie umiem, się powstrzymać, by o tym napisać. hehe Piękne zdjęcia, czapka, ogólnie cały strój no i TY! Super dnia Ci życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo sęk w tym, że ja nie pozuję. Tak se tylko stoję 😆😉 Dziękuję Ci i uściskuję 🖤

      Usuń
  2. No tak o co tyle krzyku wszak już starożytni może nie w spódnicach a w tunikach biegali o Szkotach nie wspominajac😉 Super wygląda Twoja "stylówka".👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Ale społeczeństwo mało uświadomione i historię znające 😉

      Usuń
  3. Piękny prezent sobie zrobiłaś:)))też bardzo lubię spódnice:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas troje, Ty, ja i Brad Pitt 😁😉✌️

      Usuń
  4. Na tle jesieni czerń wygląda jak kontrast.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest Twoja stylizacja. Piękna jesienna scenografia do sesji.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo prosta, bardzo moja 😉 Wzajemnie 🖤

      Usuń
  6. Ekstra te foty! Od pierwszej po ostatnią :D :D
    A facet w spódnicy dla mnie ok, ale zależy jaka ta kiecka i jaki facet ;)
    Brad wymiata we wszystkim ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to tak samo jak u kobiet - zależy jaka spódnica. Bo nie każda w każdej... 😜

      Usuń
  7. Świetne prezenty sobie sprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie lubią myśleć o sobie,że mają otwarte głowy, ale gdzie tam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylówa... wyrazista i w kontrze do tych żółtych, ulotnych listeczków... Zdjęcia, jak zwykle rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kocham wyrazistość ;) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  10. W spódnicy czy w innej rzeczy - zawsze wyglądasz COOL! :)))
    Zaiste, żółte tło z czarnym ałtfitem kontrastuje ostro. Ale dlaczego ten fajny szalik poszedł?
    Czapek z niego możesz mieć sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszedł, bo mało był w użyciu, może dwa razy. Szkoda wełny, żeby leżała niechodzona. A czapki powstały dwie 😉

      Usuń
    2. A, to comprendo. Wełna chodzona być musi!

      Usuń
  11. Ludzie kochają stereotypy!!! Jak coś jest inaczej, to ich strasznie uwiera. Nie cierpię tego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda. A ja lubię takich ludzi wkurwiać :D

      Usuń