U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 12 października 2022

Sukienka jesieniary

 
 Sukienkę jesieniary zrobiłam. No powiedzcie sami. Bezszwowo, z Soft Tweed Drops. W kolorze Gryzzly 🐻 Na drutach nr 8, dwukrotnie grubszych niż zalecane do tej włóczki. Bo zależało mi na luźniejszym splocie. Poza tym, nikt mi nie będzie dyktował czym i jak mam robić. C'nie? 😉  

 
 
 
  

34 komentarze:

  1. Piękna kieca, piękna Sivka, piękna jesień ♥
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! Świetnie leży, no i kolor zintegrowany z naturą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Dla takiej sukienki to jesień może trwać i trwać. Kolor, splot i fason - dla mnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka . Pięknie wyglądasz w jesiennej scenerii 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taka wersja Jesieniary... I kolor Gryzzly:D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień, to jedna z najpiękniejszych pór roku. Uważam, że wyglądasz niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzesień i październik - najlepsze ✌️
      Dziękuję 🙂

      Usuń
  8. Ojej, wspaniała! Jesienny wór na człowieka. MUSZĘ podobną sobie zrobić, po prostu muszę. Stosowałaś jakieś taliowanie/modelowanie w okolicy bioder (jaka jestem kulturalna, matko jedyna)?
    I przekonałaś się do raglanu na okrągło.. :) Też lubię tę technikę, choć dopiero niedawno wpadłam na to jak podnieść podkrój na karku. Cóż, człowiek uczy się całe życie ponoć.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie stosowałam. Jak wór to wór. Taliowanie mi nie służy. A raglan robiłam taki jak zwykle. Rzędy skrócone zastosowałam na dekolcie 🙂

      Usuń
  9. Jesiennie, ciepło, dziewiarsko - to lubię! I pierścień jeszcze :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. och!
    Cudna stylizacja i zjawiskowa jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że lubisz jesień i jej wspaniałą kolorystykę. Sukienka -wór jest taka Twoja i fajnie w niej wyglądasz. Podobnie jak Ty sama dobieram sobie grubość drutów do włóczki w zależności od tego, jaki efekt chcę uzyskać - lubię po swojemu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień ma moc, zawsze dobrze robi mi na głowę, resetuje. Już szykuję post z kolejnym worem ;)) Jestem rękami nogami za tym, by po swojemu. Tylko to rozwija i tak naprawdę uczy (jak robić na drutach - też.)

      Usuń
  12. Śliczna sukienka!!! No i te rajtuzki musztardowe!!! Pani Jesień... jak malowana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wyglądają na tych fotach jak musztarda. W rzeczywistości to jakiś odcień beżu ;)

      Usuń
  13. Pięknie wpisałaś się w krajobraz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sukienka, ma ładną barwę. Kiedyś nie przepadałam za ''brązami'' ale przekonała mnie bluzka siostry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki worek 😉 Ale w takich najlepiej się czuję ✌️ Brązy - no wiem, nie każdy lubi. Akurat ja bardzo 🤎

      Usuń
  15. Prostota i piękno. Ten ciepły kolor idealny na jesień i nie tylko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń