U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 16 września 2022

Zegarowe Skały

 Już czas. Godzina na jurajski spacer. I ewentualnie wspinaczkę. Zegarowe Skały tykają. Czekają, znaczy ;) Ledwo widoczne znad korony drzew. Piękne, tajemnicze. I ciche. A w tej ciszy tik tak... tik tak... Tak zaczynaliśmy wrzesień. Najlepszy czas w roku.

  
 
  
  
 
 
 
  
 
 
 
 
Ktoś zgubił. Albo zostawił ;)


 

18 komentarzy:

  1. Nie znam tego miejsca. Piękne klimaty, ale ja tam bym się nie wdrapał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wrzesień zaczęliście:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam dosyć dawno. Pozwoliłaś synowi wspinać się bez zabezpieczeń? Jakiś czas temu widziałam w Dolinkach Krakowskich jak chłopak odpadł od ściany i helikopterem został przetransportowany do szpitala..
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie syn. I nie wspinał się na serio, tylko wylazł pół kroku na skałę.

      Usuń
  4. Ale tam cudnie! ♥ Trochę zazdraszczam, a trochę nie, bo ostatnio nie mam siły na nic, nawet na te 2 rządki, jak juz wrócę z roboty numer 2...
    Jak się ogarnę trochę, to polezę do lasu - ale nie dziś, dziś leżing i charczing ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te Zegarowe Skały, ale nie dla mnie.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie jurajskie miejscówki są najpiękniejsze <3

      Usuń
  6. urocze miejsce, na wspinaczkę ale i na zwykły spacer, albo jako cel lub punkt na trasie włóczęgi czy to rowerowej czy pieszej

    OdpowiedzUsuń
  7. Jurajski spacer zawsze jest spoko 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wyprawa, tik tak... tik tak... i już mamy październik, a skały niewzruszone...:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego miejsca, Bardzo mi się podoba. A nazwa zastanawiająca!

    OdpowiedzUsuń