U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 29 września 2022

Poprawka i harem

 Najczęściej przeze mnie chodzony handmajd swetrowy. Tyle, że musiałam rękawom urządzić poprawkę. Za to beżowy komin to nówka. Grubaśny, zrobiony bezszwowo na drutach z Drops Eskimo. Można go motać na dwa razy. Tym razem prezentuje się w pojedynczym zwisie.

 Przeczytałam książkę. Wymarzyłam, wypatrzyłam. Dostałam. Małgorzaty Czyńskiej Witkacy i kobiety. Harem metafizyczny. Temat i sposób napisania sprawiający, że odrywać się nie chce. Do tego fotografie, portrety, obrazy. Cytaty z listów, wspomnienia osób biorących udział. Rys psychologiczny artysty wyłaniający się, dający do myślenia. Książka rarytas. Cóż powiedzieć więcej. Witkacy wielkim erotomanem był.  

18 komentarzy:

  1. Witkacy - bardzo kontrowersyjna postać po dziś dzień. Stylizacja fantastyczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielce interesująca - powiedziałabym. Bo ja nie czuję kontrowersji ;) Dzięki :)

      Usuń
  2. Bomba się ubrałaś. Sweter super, komin tak samo, zdolniacha kochana. :) Czy ktoś Ci już pisał, że lubi, jak pozujesz? Jak nie to wiedz, że ja Ci tak pisze. haha Zdjęcia są bomba, modelka daje czadu. :) Cóż to za książka, ale takie, co to od nich oderwać się nie da, to lubię. :) Pozdrawiam najserdeczniej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie, nikt nigdy tak mi nie pisał ;) :D

      Usuń
  3. Jesień Ci nie straszna w tych cieplutkich rzeczach:))))Witkacy ma tylu zwolenników co przeciwników:)))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest mi straszna, bo ją uwielbiam <3
      Chyba jednak więcej jest tych pozytywnie zainteresowanych. Bądź obojętnych. Szczerze - nie spotkałam nikogo, kto by wyrażał się o Witkacym źle ;)

      Usuń
  4. Fantastyczny komin. Będzie Ci służył przez całą jesień i zimę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Witkacego trzeba dorosnąć, kiedyś jako nastolatka próbowałam go czytać i wtedy mi nie podchodził. A komin zwisły cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie jako nastolatka się zainteresowałam i polubiłam gościa. Chociaż fakt, dużo wody upłynęło, zanim zaczęłam bardziej kumać. Zwłaszcza Witkacego jako człowieka.
      Dzięki ;) :)

      Usuń
  6. Uwielbiam i z niecierpliwością czekam na "Niebezpiecznych dżentelmenów" świetna obsada, barwny świat zakopiańskiej bohemy, to może być dobry film. Bardzo podobają mi się Twoje dzianinowe propozycje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka, tak, tak, też czekam! 🖤🖤🖤 Dziękuję, buziaki 😘

      Usuń
  7. Komin bardzo fajny. Książkę czytałam. Znakomita.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witkacego, to ja czytała tylko ,,622 upadki Bunga, czyli Demoniczna kobieta". Dawno temu to było, ale skoro pamiętam, to książka musiał wywrzeć na mnie duże wrażenie. Muszę wreszcie przekonać się do audiobooków, bo niedobory w znajomości literatury zaczynają mi mocno doskwierać 🙃!!!
    P.S. Ależ Ty mi się podobasz 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja tego słucham kawałkami właśnie. Na YouTube. Dobre do jakiejś roboty, kiedy łapy zajęte. Ale fakt, trzeba się nauczyć słuchać. Mnie się notorycznie zdarza zamyślać, tak że cofam i cofam i cofam. Zwłaszcza, że Witkacy to nie czytanka z elementarza 😁

      Usuń
  9. Jak Ty się napracujesz z tymi działaniami na drutach, podziwiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to sama przyjemność, robota dobrze robi mi na głowę 😉

      Usuń